این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

کفسازی صنعتی دکوراسیون

12
صفحه 1 از 2    

کفسازی صنعتی - اجرای کف کاذب تهران سازه سقف

در استان تهران تهران شرق, | آگهی های دکوراسیون داخلی

در راستای تکمیل خدمات به شما مشتریان عزیز شرکت تهران سازه سقف خدمتی جدید با نام کفسازی کاذب برای محیط های صنعتی و اداری که نیاز مند کابل کشی و حذف و اضافه و تغییرات کلی در سیستم های کابل برق . و شبکه خود هستند مانند اتاق های سرور . اتاق های پاور و غیره را داشته است لازم بذکر است که کف کاذب نیز از هم خانواده های کناف بوده و محصولی از این شرکت میباشد .
اجرای سریع .
قابلیت دسترسی اسان و همه وقت به تاسیسات .
وزن کم و حذف مصالح دوغ اب و پوکه و سرامیک .
قابلیت کابل کشی و لوله کشی بدون نیاز به تخریب کف .
اگر یک ساختمان قدیمی بزرگ برای دفتر کار خود اجاره کرده اید که احتمال عمر آن حداقل ۳۰ سال و کف آن موکت است، در این فکر هستید که اگر سازه ساختمان اجازه می داد و اگر مالک ساختمان می پذیرفت و اگر اجاره ۵ ساله می نوشتید و ... حتماً دستی به سرو گوش دفتر خود می کشید و اول از همه کف را با گرانیت فرش می کردید و لوله کشی روکار را از زیر کف انتقال می دادید و پریزها و کابلهای برق و شبکه کامپیوتر را از جلوی پا و دور قرنیزها و بالای چهارچوب دربها جمع می کردید .
با بکارگیری کف کاذب خوداتکا تمام مسائل فوق در عرض چند روز بدون کند و کار قابل حل است ، چون با این نوع کف براحتی می توانید محل کار خود را موقتاً سنگ فرش نمائید و تمام تأسیسات لازم را از زیر آن انتقال دهید . اگر مهلت اجاره هم تمام شد نگران نباشید چون سنگ فرش خودتان را می توانید به محل جدید حمل کنید و موکت کف مالک را هم دست نخورده تحویل دهید .


کناف ، کناف ایران ، سف کاذب ، سقف کناف ، سقف ، دیوار کاذب ، دیوار کناف ، دیوار ، دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون ، طراحی دکوراسیون ، سقف دکوراتیو ، معماری ، معماری داخلی ، سقف شبکه ، سقف تایلی ، سقف چوبی ، سقف استیل ، دیوا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا