این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

دیگ همزن بتن -دیگ مخلوط کن تماس بگیرید

دیگ همزن بتن -دیگ مخلوط کن

%0
  • اصفهان اصفهان
دیگ همزن بتن -دیگ مخلوط کن تماس بگیرید

دیگ همزن بتن -دیگ مخلوط کن

%0
  • اصفهان اصفهان
تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران تماس بگیرید

تعمیرات لوازم خانگی سراسر تهران

%20
  • تهران تهران شمال
کیسه پر کن مواد و مصالح دیجیتال تماس بگیرید

کیسه پر کن مواد و مصالح دیجیتال

%0
  • اصفهان اصفهان

ماشین سازی در همین محل

مخلوط کن ماشین سازی

مخلوط کن - دستگاه ریبون بلندر (میکسر پودر)

در کرج, باغستان | ماشین سازی

پویا ماشین البرز ، طراح و سازنده انواع ماشین آلات صنعتی ، انواع دستگاه های بسته بندی و انواع میکسر و بلندر و پرکن مایعات و پرکن پودر

09356577246
09122602061
www.pooyamachine.com

دستگاه ریبون بلندر (میکسر پودر)
دستگاه میکسر افقی پودر، متشکل از موتورگیربکس ،مخزن در حجمهای مختلف (50 تا 5000 لیتر)، شافت مرکزی و دو سری پره میباشد. قطر شافتِ اصلیِ حاملِ پره ها را عواملی چون چگالی،دانه بندی و نوع مواد ، مشخص می نماید و بین 40 تا 150 میلیمتر متغیر است. شافتِ اصلی، شافت های فرعی و پره های ریبون اغلب از جنس مخزن ساخته می شود.
در صورتی که مواد حاوی سیلیس و دارای خاصیت سایش باشد،برای ساخت مخزن از آهن و برای پره ها و شافت ها از استنلس استیل استفاده میگردد.
پره ها در چهار سری (دو پرۀ بزرگ و دو پرۀ کوچک) و بصورت دو به دو روبروی هم قرار گرفته و در جهت مخالف یکدیگر حرکت میکنند. پره های بزرگ،مواد را از دو سر مخزن به سمت مرکز و پره های کوچک،مواد را از مرکز به سمت دوسرِ مخزن هدایت میکنند و بدین ترتیب محصول موردنظر بصورت کاملا یکدست میکس میشود.
درب مخزن، سه تکه بوده و جهت جلوگیری از گردوغبارِ حاصل از میکس، در زیر درب، نوار درزگیر تعبیه خواهد شد. درب تخلیه در قسمت زیرین و وسطِ مخزن قرار گرفته و به دو صورت کشویی و یا دمپر قابلیت ساخت دارد. دریچه خروجی ، قابلیت کوپل شدن به اسکروکانوایر را داشته و یا میتوان مکانیسم قیفی شکلی برای پرکردن کیسه در زیر مخزن قرار داد و یا ماردونی افقی برای انتقال پودر به نقطه ای دیگر در زیر مخزن تعبیه شود.
ارتفاع دریچه خروجی از سطح زمین بین 30 تا 130 سانتیمتر (بنا به نیاز یا سفارش) قابل طراحی میباشد.
این دستگاه برای ترکیب انواع پودر مانند: چای، قهوه، نمک،ادویه،پودر کیک، سیمان، چسب کاشی، افزودنیهای بتن، مکمل های ورزشی و ... کاربرد دارد.

مشخصات فنی:
# ظرفیت ساخت: 50، 100، 200، 600، 1100، 2200، 3000، 5000 لیتر
# الکتروموتور مارک موتوژن و با توان 1 تا 30 اسب (بسته به حجم مخزن و نوع پودر)؛ گیربکس مارک شاکرین (اصفهان)
# قابلیت ساخت از جنس آهن، استنلس استیل 304 و یا 316


دستگاه ریبون بلندر، دستگاه میکسر، دستگاه میکسر پودر، میکسر مواد غذایی، همزن صنعتی، میکسر استیل، میکسر کافی میکس، میکسر رنگ پودری، مخلوط کن پودر، میکسر ادویه، میکسر چای، همزن، مخزن، مخزن دوجدار، قیمت د


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا