این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

قطعات سخت افزار در همین محل

کیوسک قطعات سخت افزار

کیوسک - کیوسک های اطلاع رسانی و کاربردی

در تهران مرکز, مطهری | خرید و فروش قطعات سخت افزار

شرکت آدران رایانه از سال 1382 با هدف طراحی، تولید، نصب و راه اندازی و پشتیبانی سیستم های متنوع اطلاع رسانی فعالیت خود را آغاز نموده که با لطف الهی و با تکیه بر تجارب مدیران و کادر متخصص خود موفق به تولید و نصب 30 مدل کیوسک الکترونیکی در بیش از 1000 شعبه بانکی و 2000 مرکز دولتی و خصوصی گردیده است.این شرکت توانست با استفاده از دانش و مهارت فنی، نوآوری روز، محصولات دانش بنیان و با یاری واحد تحقیق و توسعه، راهکار ها و محصولات جامع و فراگیر در زمینه IT و ICT ارائه نماید. همچنین آدران رایانه اولین شرکت تولید کننده کیوسبانک(CASHLESSATM) در سال 83 می باشد.که موفق به ثبت کیوسبانک و سامانه کنترل مانیتورینگ بعنوان محصول دانش بنیان گردید.
برخی از خدمات کیوسک الکترونیک میز خدمت: دارای بخش مدیریت با طراحی گرافیکی زیبا بمنظور هرگونه خدمات درون سازمانی و برون سازمانی مانند اطلاع از خدمات و فرآیند ها و... طراحی گردیده است.
اطلاع از خدمات و فرآیندها
ارایه نحوه گردش کار و مستندات مربوطه
ارائه کد رهگیری منحصر به فرد به منظور پیگیری
لیست هزینه های مورد نظر
تکمیل فرم های الکترونیک مربوطه
 راهنمای طبقات و پرسنل
چاپ بخشنامه ها ، احکام کارگزینی ، مانده مرخصی و.....
 آخرین وضعیت مکاتب
اتصال به وب و اپ های سازمانی
و......

در خاتمه ما آمادگی لازم جهت نصب و راه اندازی براساس نیاز و سلیقه آن دستگاهها اجرایی محترم ، را داریم.


آدران رایانه ، کیوسک اطلاع رسانی ، کیوسکبانک ، سیستم نوبت دهی وایرلس ، پکیج نرم افزاری اطلاع رسانی ، سامانه کنترل مانیتورینگ ، کیوسک لمسی ، کیوسک تبلیغاتی ، آدران رایانه ، مریم خاوازی ، میز الکترونیک خدمت ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا