این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

ردیاب آهنربایی فروش نرم افزار

ردیاب آهنربایی - کوچکترین ردیاب ضد آب مگنتی و آهنربایی خودرو و شخص

در استان تهران اسلامشهر, | خرید و فروش نرم افزار

کوچکترین ردیاب ضد آب مگنتی و آهنربایی خودرو و شخص
کوچکترین ردیاب ضد آب مگنتی و آهنربایی خودرو و شخص
www.kimkala.com

فروشگاه اینترنتی کیم کالا به نمایندگی از شرکت فرانگر نیکان جهت فروش چندین مدل ردیاب جهت خودرو و اشخاص اقدام کرده است.

فروش انواع ردیاب شخصی با قیمت 200 و 320 و 380 و 490 و 950 هزارتومان می باشد که این تفاوت قیمت به دلیل تفاوت در شارژ و امکانات و ضد آب بودن دستگاه های ردیاب جی پی اس می باشد. این دستگاه ها در اندازه های مختلفی هستند و معمولا اندازه بیت 5.5*5.5*1.5 سانتی متر می باشد. برای هر کدام از دستگاههای ردیاب در صورتیکه درخواست آهنربا بدین قیمت آهنربای با کیفیت عالی 25 هزار توامن می باشد. مدل ردیابهای شخصی خودرویی به قیمت 380 و 490 و 950 هزار تومان همگی ضدآب می باشد. در صورتیکه مشتری خواهان شارژ بالاتر از 12 روز استندبای برای دستگاه را دارد جهت هماهنگی با شماره تلفن 09120132883 تماس بگیرد.

www.kimkala.com
مدل های بالا که ذکر شدند همگی بصورت شارژی کار میکنند و هم برای شخص و بعضا برای خودرو و دوچرخه و موتور سیکلت و دستگاه های صنعتی استفاده میشوند که بصورت مخفیانه و با کمک آهنربای قوی نصب میشوند تا در صورت سرقت و ... بتونید دستگاه را ردیابی کرده و هم سارق و هم دستگاه یا خودروی خود را پیدا کنید.

بعضی از خانواده ها با توجه به داشتن مریض آلزایمری یا عقب مانده ذهنی این دستگاه را در کفش شخص حواس پرت جاسازی میکنند ( کفاش های که کفش میدوزند در پاشنه کفش جاسازی میکنند) تا در صورت گم شدن شخص مورد نظر از طریق نرم افزاری که روی گوشی موبایل می باشد مکان شخص مورد نظر را پیدا میکنید.
www.kimkala.com
ردیاب خودرو که توسط نصاب های ما در سراسر ایران روی ماشین شما بصورت مخفیانه جاسازی ( خارج از دید سارق ) و نصب میشود و شما هر لحظه بخواهین میتوانید هم صدای داخل خودرو رو گوش دهید و هم مکان خودرو رو رو گوشی موبایل خود بصورت فارسی ببینید ضمنا این دستگاه های قیمتشون از 250 و 350 و 420 و 470 هزار تومان می باشد و تفاوت قیمت این دستگاه ها به دلیل کارایی،امکانات و کیفیت آنها می باشد . تلفن فروش : 86081142-021


در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با تلفن درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایید و یا به وب سایت www.gpskar.com مراجعه فرمایید. در آخر بد نیست به یک جمله اشاره کنم ما به قدر به کیفیت و کارایی دستگا ههای خود مطمئن هستیم که بعد از نصب و تست کامل هزینه دستگاه را دریافت میکنیم. همه کالا های این فروشگاه دارای یکسال گارانتی کامل می باشد.

www.kimkala.com

کلمات کلیدی:
GPS TAkstar, برند تک استار ردیاب, تک استار, جی پی اس, جی پی اس تک استار, جی پی اس شخصی, ردیاب, ردیاب با برند تک استار, ردیاب تک استار, ردیاب سالمندان, ردیاب شخصی, ردیاب شخصی تک استار, ردیاب شخصی ضد آب, ردیاب شخصی ضد ضربه, ردیاب ضد آب, ردیاب ضد ضربه, ردیاب ضد ضربه و ضد آب, ردیاب کودکان, ردیاب های شخصی تک استار, ردیابی شخصی, سایت تک استار, فروش GPS تک استار,
www.kimkala.com


GPS TAkstar ، برند تک استار ردیاب ، تک استار ، جی پی اس ، جی پی اس تک استار ، جی پی اس شخصی ، ردیاب ، ردیاب با برند تک استار


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا