این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

کابل شبکه سوئیچ گوشی تلفن

کابل شبکه سوئیچ - گوشی تلفن آی پی Polycom SoundPoint IP 430

در استان تهران تهران شمال, | گوشی تلفن

گوشی تلفن Polycom SoundPoint IP 430 پلیکام با کیفیت صدای بسیار خوب برای استفاده کاربران سازمانی، یک تلفن عالی برای استفاده در سرویس ها و پلتفرم های IP PBX مبتنی بر SIP می باشد.
تلفن IP 430 دارای دو خط رومیزی می باشد که با استفاده از امکانات پیشرفته، بلندگوی دو طرفه و تکنولوژی وضوح صوتی (Acoustic Clarity) شرکت پلی کام (Polycom) می تواند مکالمه ای با کیفیت و شفافیتی بی نظیر ارائه نماید.
تلفن آی پی 430 پلیکام، برای استفاده در سازمان ها، به نحوی طراحی شده است تا بتواند تماس های با ولوم صدای کم تا متوسط مشترکان تجاری را به خوبی برقرار نماید. این مجموعه هم شامل قابلیت های سنتی تلفن های تجاری مانند انتظار، پارک، برداشتن، انتقال تماس است و هم شامل قابلیت های پیشرفته تر مانند نمایش اشتراک تماس، پل ارتباطی، بلندگوی دوطرفه با تکنولوژی وضوح صوتی، نمایش چند تماس و حضور می باشد. تلفن Polycom IP 430 پلی کام با داشتن رابط کاربر مناسب، صفحه نماش گرافیکی LCD خوانا و دستیابی راحت به ویژگی های اساسی تلفن با یک دکمه، گام برداشتن از سیستم های PSTN قدیمی به سمت دنیای تلفن های IP را براحتی میسر نموده است. با استفاده از مدار داخلی PoE و سوئیچ اترنت دو پورت 10/100 Mbps جهت اتصال به شبکه LAN و کامپیوتر امکان پیاده سازی راحت و صرفه جویی در هزینه کابل کشی را فراهم می آورد.
خرید Polycom SoundPoint IP 430 به تمامی شرکت ها و سازمان ها توصیه می شود.
این محصول بصورت آنلاین توسط سایت voipshop.ir و با قیمت مناسب در ایران به فروش می رسد. برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در شرکت کاوا ارتباطات هوشمند تماس حاصل نمایید.
اطلاعات تماس:
021-41879000
فکس : 88583140-021
آدرس : تهران ، سعادت آباد ، خیابان 38 ام ، کوچه یاس ، بن بست کیمیا ، پلاک 3 ، واحد 3
ایمیل بخش فروش: Sales@kavatelecom.net


گوشی تلفن آی پی Polycom SoundPoint IP 430 ، گوشی تلفن آی پی 430 ، تلفن آی پی 430 پلیکام ، Polycom SoundPoint IP 430



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا