این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

قویترین مولتی ویتامین موجود در ایران و قیمت آن خدمات مسافرتی

قویترین مولتی ویتامین موجود در ایران و قیمت آن - آژانس هواپیمایی پارسا گشت در تهران 29-88487120مجری انحصاری تورهای مشهد

در استان تهران تهران غرب, | خدمات مسافرتی

تورهای مشهد آژانس پارسا گشت همه روزه در چندین ساعت پروازی از تهران و سایر شهرهای بزرگ که به مشهد پرواز مستقیم دارند انجام میگیرد.
مسافران تور مشهد میتوانند نوع پرواز خود و همچنین ساعت رفت و برگشت خود را بر اساس ظرفیت پروازها به دلخواه انتخاب نمایند.
تورهای مشهد آژانس پارسا گشت به صورت هوایی با پروازهای بویینگ و یا ایرباس و به صورت هوایی انجام می پذیرد.
تعداد روزهای اقامت برای تور مشهد به دلخواه مسافرین قابل انتخاب میباشد ولی عموما تورهای مشهد به صورت دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از سوی مسافران تور مشهد رزرو میشود .
تمامی مدارک تور مشهد مانند بلیط هواپیما ، واچر هتل و ... به صورت الکترونیکی صادر میگردد . از این رو مسافرانی که قادر به مراجعه حضوری به آژانس نیستند میتوانند مدارک خود را از طریق فاکس ، ایمیل، وایبر و.. دریافت نمایند .
ساعت تحویل و تخلیه هتل به ترتیب 14:00 . 12:00 میباشد . از این رو چنانچه مسافران تور مشهد ساعت پروازی خود را خارج از این ساعت انتخاب نمودند میتوانند وسایل خود را به لابی هتل تحویل داده و برنامه های گشت شهری ، خرید ، زیارت را در زمان باقیماتده تا تحویل هتل و یا زمان پرواز در نظر بگیرند .
در کلیه هتل های داخلی ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت الزامیست .
آژانس پارسا گشت با کلیه هتلهای سه ستاره و بالاتر مشهد که کیفیت مناسبی را برای پذیرایی از مسافران دارند همکاری دارد ، لیکن از آنجایی که درج نام و قیمت همه هتلها مقدور نیست چنانچه برای تور مشهد خود هتل خاصی را مد نظر داشتید و قیمت آن ذکر نشده بود ، برای اطلاع از قیمت آن هتل میتوانید با بخش مشهد آژانس (021-88487120-30) تماس حاصل نمایید
کارشناس شما در بخش مشهد:
تلفن: 30-88487120
مدیر بازگانی آژانس هواپیمایی پارسا گشت : ثمین
کانتر تور:شقایق فرشید
آدرس: خیابان جلال آل احمد بین پل گیشا و آزمایش پ113 ط همکف




ارزان ترین تور مشهد ، ارزان ترین تور کیش ، تور داخلی ، ایرانگردی ، تور شیراز ، تور اصفهان ، تور یزد ، تور قشم ، تور شب یلدا ، ، تزینات شب یلدا ، تور نوروز 96 ، بهترین قیمت تور نوروز ، ارزان ترین تور نو


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا