این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خرید اقساطی لب تاپ فروشگاه اتکا سیستم حفاظتی

خرید اقساطی لب تاپ فروشگاه اتکا - دوربین cppluse

در استان خراسان مشهد, | آگهی های خدمات سیستم حفاظتی

معرفی دوربین cp pluse
همه محصولات CP PLUSکارائی فراگیر، محکم و قابل اعتماد و هنرمندانه طراحی شده و پیشنهادی جدید را به همراه حسی از کیفیت و امنیت برای همگان به ارمغان می¬آورد. بطوریکه تولید هر مدلی از این محصولات پس از تحقیق و توسعه مداوم بخش فنی شرکت CP PLUSآلمان آغاز گردیده است. این محصولات نیاز تمامی بازارها اعم از خرده فروشی تا بخش¬های عمومی، پروژه¬های خاص تا اداره جات و نمایشگاه¬ها، فرودگاه¬ها تا منازل را با تنوع محصولات خود برای انواع کاربری¬ها پوشش می¬دهد.
تولید تحت کنترل کیفیت دقیق، مطابق با استانداردهای بین المللی امنیتی، محصولات CPPLUSرا به نمادی از قابلیت اطمینان، کارآیی و هنر تبدیل نموده است. استفاده از جدیدترین فن¬آوری کاربرپسند به اعتبار محصولات افزوده و آنرا در زمره برترین پیشروان صنعت امنیت و حفاظت الکترونیک قرار داده است.
امروز در بیش از 40 کشور جهان، متخصصین امنیت خدمات خود را با اتکا بر محصولات CPPLUSارائه میدهند. طراحی منحصر به فرد محصولات بطوریکه کاملاً با محیط همخوانی دارند و همچنین کارآیی بدون نقص و هزینه مناسب محصولات، اعتماد و رضایت مشتری را جلب نموده است. محصولات CPPLUSدر آلمان، جمهوری چک، امارت عربی، تایوان، هنگ کنگ، چین و هند دفتر دارد و کشورهای شبه قاره هند، خاورمیانه، جنوب آفریقا، جنوب شرقی آسیا، اروپای شرقی، روسیه، آمریکای جنوبی و آفریقا را پوشش میدهد بطوریکه همواره محصولاتش در دسترس باشند.
CPPLUSبر روی توسعه بازار تمرکز دارد بطوریکه رضایت مشتری بین المللی را جلب نماید و اعتبار برند جهانی خود را افزایش دهدCPPLUS . پیوسته محصولات و خدماتش را بروز مینماید تا مشتریانش همواره از تکنولوژی روز بهره¬مند گردند.
محصولات CPPLUSشامل انواع دوربین آنالوگ و دیجیتال (IP)، لنز، ضبط کننده¬های تصاویر ویدیویی (DVR)، DVRهای خاص تحت شبکه (NVR) مانند DVRهای مخصوص خودرو یا کارت¬های ضبط تصاویر، نرم افزارهای ضبط و مدیریت دوربین¬های IPمیباشد. شرکت CPPLUSتلاش نموده است تا بهترین خدمات قبل و پس از فروش را به مشتریان ارائه نموده و رضایت آنها را تامین نماید. همچنین تولید محصولات سفارشی و به درخواست مشتری از خدمات ویژه ای است که باعث شده است CPPLUSانواع تقاضاهای بازار را پاسخگو باشد.
برند اول فروش در هند میباشد که در سال 2011 موفق به اخذ این افتخار گردیده است.
ویژگیهای محصولات CP PLUSو خدمات :
تکنولوژی آلمان و ساخت در چین جهت ارزانی محصولات
طراحی بهینه جهت کاهش قیمت به نسبت کیفیت
محصولات صنعتی و پایدار بدون اختلال و خرابی در DVRو دوربین¬ها
پشتیبانی استانداردهای CE, FCC ,RoHs
کیفیت بالای تصویر برای تمامی مدل ها .
تنوع محصولات بالا و پشتیبانی انواع قابلیت¬های WDR، OSD، Motion Detection، 2D-DNR، privacy masking و....
نصب سریع و آسان
نرم افزارهای کاربر پسند و آسان (بدو ن نیاز به آموزش)
نرم افزارهای پیشرفته خصوصاً برای DVR
پشتیبانی فشرده سازی H.264و MJPEG
پشتیبانی قابلیت¬های پیشرفته شبکه مانند تنظیم نرخ خروجی داده برای مشاهده روی شبکه و عدم نیاز به خرید IP Staticو پشتیبانی قابلیت Dynamic DNSرایگان از هر جای دنیا بتوان DVRخود را مانند یک وب سایت از روی شبکه اینترنت مشاهده نمود.
پشتیبانی قابلیت مشاهده تصاویر روی موبایل به سادگی
پشتیبانی آلارم¬های تشخیص حرکت، قطع تصویر و کور کردن دوربین
گارانتی شامل 6 ماه تعویض و 12 ماه تعمیر
ضبط کننده های سامانه های IP
سی پی پلاس مانند دوربین های بسیار زیاد خود انواع NVR از 4 کانال تا128 کانال و از 1 هارد تا 16 هارد دیسک را پشتیبانی می نماید. شرکت مهندسی طاها یک نوع ارزان 16 کانال با دو هارد و یک نوع 16 کانال یا 32 کانال با 8 هارد را برای نوع پروژه ها انبارش نموده و ارائه میکند. بدیهی است برای درخواست پروژه ها و موارد خاص بنا به سفارش ارائه انواع ضبط کننده بلا مانع میباشد. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.aoneco.com مراجعه کنید.
دوربین های IP اقتصادی
شرکت سی پی پلاس در رنج تمامی محصولات، محصول ارائه نموده و در رنج IP با رزولوشن 1.3 مگا پیکسل و کمتر نیز محصولات با قیمت مناسب ارائه نموده است. با توجه به اینکه شرکت مهندسی طاها روی رنج حرفه ای نوعا کار میکند. در این کلاس محصول نیز بخش حرفه ای و متداول آنرا در بازار ارائه مینماید. دوربین های دام و بولت 1.3 مگا پیکسل و اسپید دام D1 از این موارد میباشد.
دوربین های IPحرفه ای
علاوه بر دوربین های اقتصادی سی پی پلاس میتوان به رنج نیمه حرفه ای و حرفه ای سی پی پلاس اشاره نمود. تنوع بالای دوربین ها با انواع سنسورCCD، Exmor CMOS، PS CMOS و قابلیت های WDR واقعی یا نرم افزاری، قابلیت حرفه ای پردازش تصویر و کیفیت بالای تصاویر از دیگر ویژگی های رنج محصولات سی پی پلاس میباشد.
در این رنج ، محصولات 2 مگا پیگسل سی پی پلاس از قابلیت حرفه ای برخوردار است و تا رنج 50-70 متر تشخیص چهره را نیز به ارمغان می آورد. با ابین قابلیت میتوان بسیاری از پروژه ها را با کیفیت بالاتری اجرا نمود. بخشی از محصولاتی که بطور عادی در پروژه های حرفه ای تر پیشنهاد میگردد در زیر نمایش داده شده است. برای مشاهده سایر محصولات به سایت www.aoneco.comمراجعه نمایید.
ضبط کننده سامانه های آناولوگ (DVR)
دستگاه ضبط اصلی ترین جز سامانه دوربین مداربسته بوده و قلب سیستم میباشد. وظیفه ضبط کننده همانطور که از اسم آن پیداست ضبط تصاویر بصورت دیجیتالی میباشد. جهت این کار تصاویر ابتدا فشرده شده و با سایز کاهش یافته جهت ارشیو در مدت حداکثری در روی هار دیسکی که در ضبط کننده نصب میگردد بایگانی میگردد.
انتخاب یک DVR با امکانات مناسب معمولا بیشترین کارایی را در خرید یک سامانه دوربین مداربسته ارائه میدهد. ممکن است مشتری بهترین دوربین ها را انتخاب کند تا تصویر با کیفیتی ببیند، چهره اشخاص را بتواند تشخیص دهد یا پلاک خودرویی را بخواند. اما درو واقع د ربیش از 99 درصد مواقع باید وقتی به تصاویر واقعا رجوع میکنیم که اتفاق واقع شده و باید وقایع رو مرور کرد. چنانچه تصویر ضبط شده از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد تمامی هزینه ای که انجام شده به هدر میرود.
کیفیت فشرده سازی که باید H.264 باشد اما لزوما همه نرم افزارها این استاندارد را واقعا پشتیبانی نمیکنند حتی اگر بیان کنند. سخت افزاری که هنگ نکند، از تراشه های برووز استفاده کرده باشد، قدرت ضبط با رزولوشن D1 را پشتیبانی کند و همچنین در ارتباط با شبکه یا موبایل با سهولت کار کند.
مونیتورینگ روی اینترنت و موبایل در اکثر DVR ها نیاز به خرید آدرس ثابت اینترنتی است. شرکت سی پی پلاس روی تمامی ضبط کننده های سری Krypto خود از قابلیت آدرس رایگان اینترنتی با دامنه مورد دلخواه مشتری پشتیبانی میکند. این ویژگی بر اساس تکنولوژی Free DDNS و با ثبت دامنه ابدی در سایت www.aoneco.comصورت میگیرد.
قابل ذکر است که ادرس اینترنتی ثابت هزینه ای معادل 100.000 تومان حدودا در سال دارد که در 7 سال عمر یک دی وی آر در واقع دوبار پول دی وی آر 4 کاناله مشتری پرداخت مینماید. نصب و راه اندازی آسان از دیگر نتایجی است که این ویژگی به ارمغان می آورد.
در ادامه لیست محصولاتی که شرکت مهندسی طاها بصورت موجودی در انبار ارائه میدهد ارائه میگردد. برای دیدن سایر محضولات به سایت www.aoneco.com مراجعه کنید.






مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا