این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

مدل های کیف چرم دست دوز مجلسی خدمات مجالس

مدل های کیف چرم دست دوز مجلسی - خرید میوه و ارسال انواع صیفیجات و میوه جات

در استان تهران تهران شمال, | آگهی های خدمات مجالس

خرید میوه مجلسی، فروش میوه عروسی، میوه ختم

شرکت میوه نو امکانات بسیار مناسبی را در جهت ارائه سرویس ها و خدمات لازم برای خریدارانی که دارای مجالس مختلف می باشند فراهم نموده است. خریداران محترم می توانند از طریق سایت این شرکت www.mivehno.com و یا تلفن تماس 02122374938 و یا 09128443676 برای زمان مورد نظر خود انواع محصولات مجلسی را با بالاترین کیفیت سفارش گذاری نموده و در تاریخ اعلام شده مشتری به سهولت تحویل بگیرند.

چنانچه خریداران محترم تمایل به دریافت محصول سفارش گذاری شده خود بر اساس مدل چیدمان و یا بسته بندی های متفاوت را داشته باشند می توانند کلیه موارد نیاز را از طریق صفحه میوه آرایی بر روی سایت میوه نو www.mivehno.com و یا با تماس تلفنی به شماره 02122374938 با کارشناسان شرکت میوه نو سفارش گذاری نموده و از امکانات این مجموعه استاده بهینه نمایید.


خدمات مجالس ، خرید میوه ، صادرات میوه ، میوه و تره بار ، فروشگاه آنلاین میوه و تره بار ، فروش میوه ، خواص میوه ، قیمت میوه ، میوه عید


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا