این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

تبیان-دانلود رایگان اموزشهای خانم عمرانی آب و فاضلاب

تبیان-دانلود رایگان اموزشهای خانم عمرانی - مخزن آب تاشو

در استان تهران تهران مرکز, | آب و فاضلاب

مخزن آب تاشو اضطراری ( تانکرهای کیسه ای )

مخزن تاشو آب وسیله ای مناسب جهت تأمین منابع آب شرب آسیب دیدگان در مواقع بحرانی نظیر زمین لرزه ، سیل ، خشکسالی و یا هنگام قطع شبکه های آبرسانی ، این شرکت در کنار سایر محصولات خود ، برای اولین بار در کشور به طراحی و و با مواد اولیه مرغوب ( کارخانجات مهلر آلمان ) ساخته شده است .
مخزن تاشو مخصوص نگهداری آب آشامیدنی در ظرفیت های از 500 لیتری تا 10.000 لیتری می باشد که بواسطه انعطاف پذیری و در عین حال استحکام ، وسیله مناسبی جهت ذخیره سازی آب در مواقع بحرانی است.
از این مخازن علاوه بر استفاده در مواقع بحرانی و عملیات امداد و نجات میتوان در موارد دیگری ، از جمله ذخیره سازی آب در مزارع کشاورزی ، کارخانجات صنعتی ، منازل مسکونی ، کارگاه های عمرانی و .... نیز استفاده مؤثر بعمل آورد.

در مقایسه قابلیت های کاربردی مخازن تاشو با مخازن ثابت می توان به موارد زیر اشاره داشت :
1- وزن کمتر : بدلیل استفاده از مواد پلیمری مسلح و مقاوم در فرایند تولید ، این محصول دارای وزن کمتری تا 10% وزن مخازن فلزی است . در نتیجه به آسانی جابجا شده و به سرعت و با هزینه کمتری به محل نصب انتقال می یابد .
2- انبار داری: قابلیت جمع شدن این مخازن موجب می گردد تا در هنگام نگهداری داخل انبارهای امدادی فضای کمی را اشغال نمایند ، از اینرو هزینه انبارداری کاملاٌ کاهش می یابد.
3- تعمیر و نگهداری : برای تعمیر مخازن تاشو به حداقل تخصص و ابزار نیاز است و بدلیل امکان شتشوی آسان آنها نگهداری از محصول به راحتی میسر می باشد .
4- سهولت در عایق بندی حرارتی : بر خلاف مخازن ثابت ، امکان عایق بندی مخازن تاشو با سهولت بیشتری صورت گرفته و با امکانات محدود میتوان از تبادل حرارتی آن جلوگیری کرد.
5- قابلیت استقرار در هر سطحی : با توجه به فرم پذیری این مخازن ، امکان استقرار آنها در سطوح شیبدار و غیر مسطح کاملاٌ میسر بوده و نیاز الزامی به آماده سازی و زیرسازی محل استقرار وجود ندارد .
6- توزیع بار : استفاده از مخازن کیسه ای در مکانهایی که از مواد نرم پوشیده شده اند نظیر خاک خشک یا نمدار و یا عایق رطوبتی پشت بام بدلیل توزیع بار صفحه ای هیچگونه آسیبی به سطح زیر کار وارد نمی گردد. در صورتی که مخازن فلزی با وارد آوردن فشار نقطه ای در محل فرو استقرار بتدریج فرو نشسته و ایجاد مشکل می نماید .
7- مخازن زیر زمینی : استفاده از این مخازن در زیر زمین به عنوان مخازن پس آب (سبتیک) و یا مخازن آب مصرفی بواسطه ارتفاع کم و مقاومت در برابر خوردگی بسیار مقرون به صرفه تر و عملی تر است .
9- ضربات یا فشار های احتمالی : بدلیل انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالای مواد سازنده این مخازن نسبت به نوع فلزی خود از عمر بیشتر و صدمه پذیری کمتری برخوردار است . یاد آور می گردد تاکنون مقادیری از این کالاها در اختیار نهاد هایی همچون مدیریت بحران استانداری های کشور ، ستاد بحران آب و فاضلاب استانها ، و ... قرار گرفته است.


مخزن ، مخزن تاشو بالشتکی ، مخزن با مواد اولیه آلمانی ، مخزن ذخیره آب ، مخزن آب اضطراری ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا