این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آموزش بازیابی هارد آموزش کامپیوتر

آموزش بازیابی هارد - آموزش بازیابی اطلاعات با دستگاه pc3000

در استان تهران تهران, | آموزش کامپیوتر

آموزش بازیابی اطلاعات با دستگاه pc3000
در آموزش بازیابی اطلاعات هارد شما بعد از اینکه با تعمیرات برد هارد دیسک و تعمیرات سیلندر آشنا میشوید یاد میگیرید که چگونه بتوانیم اطلاعات را از روی سیلند بخوانیم. در اصل در این بخش آموزش بازیابی اطلاعات شما با دستگاه میتوانید این اطلاعات را بدست آورید. نرم افزارهای مختلفی برای بازیابی اطلاعات هارد وجود دارند ولی با دستگاه مطمئن تر میتوان این کار را انجام داد.
آموزش ریکاوری اطلاعات با کارت پی سی ۳۰۰۰ انجام میشود. این کارت مخصوص ریکاوری و فرم ویر هارد دیسک میباشد که اکثر شرکت های گارانتی هارد آنرا تهیه کرده اند.
-----------------------------------------
آدرس: ضلع جنوب شرقی میدان ولیعصر
شماره تماس: 09192703053
شرکت انفورماتیک کامتک
آدرس سایت: tamiraat.net/office/pages/amozesh-bazyabi-etelaat
دوره تعمیرات هارد دیسک پیش نیاز آموزش ریکاوری میباشد چراکه بسیاری از موارد در حالتی که هارد را تعمیر میکنیم میتوانیم اطلاعات آنرا برگردانیم.
دوره آموزش بازیابی اطلاعات خصوصی برگزار میشود. کارشناس تعمیرکار کامتک بازیابی اطلاعات را آموزش میدهد که تجربه چندین ساله خود را در اختیار شما قرار میدهد.


آموزش بازیابی اطلاعات ، تعمیر هارد نوت بوک ، تعمیرات سیلندر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا