این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

استاندارد رنگ سیلندر کپسولهای اکسیژن و نیتروژن قطعات خودرو

استاندارد رنگ سیلندر کپسولهای اکسیژن و نیتروژن - طرح توجیهی تولید اگزوز خودرو

در استان کرمانشاه کرمانشاه, | خرید و فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو

معرفی محصول طرح توجیهی:
امروزه با رشد روز افزون به کارگیری تولید انواع خودرو، این بخش از صنعت سهم عمده ای از فعالیت های صنعتی را به خود اختصاص داده است. در این میان صنعت خودرو سازی به صورت زنجیره ای از واحدهای صنعتی مرتبط به هم در زمینه تولید و مونتاژ اجزاء و قطعات خودرو و نیز طراحی و ارتقاء کیفیت عمل می کند و رقابت تنگاتنگی در مورد کسب سهم و نسبت بیشتری از فروش در عرضه این صنعت وجود دارد.گزارش حاضر مطالعات امکانسنجی مقدماتی تولید اگزوز خودرو میباشد که در قالب متدولوژی علمی مطالعات امکانسنجی تهیه گردیده است و مطابق متدولوژی فوق، ابتدا محصول مورد مطالعه به طور دقیق معرفی شده و سپس بررسی های لازم روی بازار آن صورت خواهد گرفت و در ادامه مطالعات فنی در خصوص چگونگی تولید و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز نیز شناسایی شده و در نهایت ظرفیتهای اقتصادی و حجم سرمایه گذاری مورد نیاز برای اجرای طرح برآورد و ارائه خواهد شد تا با استفاده از آن سرمایه گذران و علاقه مندان محترم بتوانند کلیه اطلاعات مورد نیاز را کسب و در جهت انجام سرمایه گذاری اقتصادی با دید باز و مسیر شفاف اقدام نمایند. امید است این مطالعات کمکی هرچند کوچک در راستای توسعه صنعتی کشورمان بعمل بیاورد . محصول مورد بررسی این طرح اگزوز خودرو می باشد که یکی از اجزاء فراگیر در کلیه خودروها بوده و وظیفه انتقال گازهای خروجی از خودرو را دارد. اگزوز یکی از اجزاء خودرو می باشد که عملکرد آن هدایت گازهای خروجی حاصل از احتراق داخلی موتور خودرو است.اگزوز دارای دو وظیفه بسیار مهم دیگر نیز می باشد. اولین وظیفه این قطعه علاوه بر انتقال گازهای خروجی که قبلا ذکر شده تصفیه و کم کردن ذرات معلق موجود در این گازها پس از عبور از مخازن و فیلتر های نصب شده بر روی اگزوز است توجه به این نکته ضروریست که این مخازن و فیلترهای نصب شده بر روی اگزوز توانایی کاهش آلاینده ها را تا 80 % دارند از اینرو با توجه به این که در حال حاضر یکی از مهمترین مشکلات فراروی انسانها مسائل زیست است که مهمترین ماده خروجی از اگزوز Co محیطی و افزایش گازهای گلخانه ای از جمله گاز 2 خودرو می باشد بنابراین طراحی و نصب صحیح اگزوز بسیار ضروری و مهم می باشد. دومین وظیفه بسیار اگزوز خودرو که کمتر به آن توجه می شود کاهش آلودگی صوتی می باشد که این وظیفه نیز توسط منبع انبساط که در مجموعه اگزوز نصب شده است انجام می پذیرد. شایان ذکر است که در صورت عدم کاهش صدای خروجی حاصل از عملکرد و احتراق موتور عملا از این وسیله نقلیه به دلیل صدای بسیار گوش خراش و نیز خطرناک نمی توان استفاده نمود. نحوه کاهش صدای خروجی نیز بر اساس برخورد فرکانسهای خروجی از موتور خورو در منبع انبساط به یکدیگر از یک مسیر رفت و برگشتی بین دو دیواره منبع انبساط بنا شده است. جهت کاهش آلایندگی گازهای خروجی از اگزوز خودرو نیز مبدلهای کاتالیستی استفاده می شود.
عمده گازهای خروجی از موتور عبارتند از:
مونوکسیدکربن )CO(: گازی سمی، بی بو، بی رنگ و به شدت خطر ناک است .
هیدروکربن ها : (CnHn)این ترکیبات معمولا از باقیمانده سوختی که در عملیات احتراق مصرف نشده است و بخار می شود تولید می گردد و در معرض نور خورشید اکسیدانها تجزیه شده و با اکسید نیتروژن واکنش می دهند و تاثیرات بسیار مخربی بر لایه ازن دارند.
اکسیدهای نیتروژن )Non(این ترکیبات سبب ساز پدیده های مه دود و باران های اسیدی می باشند. جهت کاهش و ایجاد تغییرات شیمیایی در آلاینده های فوق از مبدل های کاتاسیتی فلزی و یا سرامیکی استفاده می شود که هسته اصلی آنها بر مبنای فلز و یا سرامیک صنعتی بوده و از لایه های بسیار نازک فلزات گرانبها (پلاتین، رودیوم یا پالادیوم) توسط یک لایه واسط بر سطح مجراهای این هسته ها پوشانده می شوند این مواد آلاینده های فوق الذکر را به ترکیباتی همچون آب، دی اکسید کربن وN 2 تبدیل می نمایند . علی الرغم استفاده از مبدل ها، کاهش آلاینده های خروجی خودرو 100 % نیست بنابراین در کشورهای مختلف استانداردهایی برای این منظور در صنایع خودرو سازی وضع می گردد . بنابراین طراحی و ساخت این قطعه که نقش بسیار مهمی در عملکرد خودرو دارد بسیار ضروریست پروژه حاضر به منظور احداث واحد تولید انواع اگزوز خودرو بر اساس تکنولوژی روز دنیا انجام شده است. از آنجاکه هر وسیله نقلیه موتوری باید مجهز به قطعه ای به منظور انتقال تخلیه گازهای حاصل از احتراق موتور به خارج(لوله اگزوز) و وسیله ای برای کاهش صدا یا منبع انبساط اگزوز باشد از اینرو محصول تولیدی نیز دارای هر دو قطعه لازم جهت خروج گازهای خروجی موتور و نیز منبع انبساط برای کاهش صدای خروجی از موتور می باشد. این محصول جزء کالاهای واسطه تولید خودرو بوده و تقریبا در تمامی خودروهای امروزی استفاده می گردند. یکی دیگر از کاربردهای اگزوز که به آن افزوده شده است استفاده از مبدل های کاتالیستی می باشد. میلیونها خودروی در حال کار منبع بالقوه ای برای ایجاد آلودگی هوا هستند. خودروسازان برای کاهش آلودگی ناشی از عملکرد خودروها وسیله ای مخصوص موسوم به مبدل کاتالیستی طراحی کرده اند که گازهای خروجی حاصل از احتراق در موتور از این مبدل عبور کرده و به سبب واکنش های شیمیایی که در آن انجام می گیرد میزان قابل توجهی از آلاینده های ناشی از احتراق را کاهش می دهند با این وجود این کار بصورت 100 % انجام نمی پذیرد. از اینرو بسته به کشور و مناطق مختلف سطح قابل قبول برای آلاینده های خروجی از موتور خودروها متفاوت است. از اینرو مهمترین موارد کاربرد و مصرف اگزوز خودرو انتقال گازهای خروجی از موتور، کاهش صدای کارکرد موتور از احتراق داخلی و نیز کاهش آلاینده های زیست محیطی می باشد. در کشور ما توسعه صنعت خودرو از سال 1371 شروع شده و سیاست های دولت در گسترش این صنعت و کسب سهم از بازار جهانی می باشد . توسعه صنعت خودرو سبب توسعه صنعت قطعه سازی در کشور شده است بطوریکه هم اکنون حدود 1700 قطعه ساز در کشور فعالیت می نمایند . صنعت خودرو حدود چهار درصد و صنعت قطعه سازی 2/5 درصد کشور را تشکیل می دهند و در این میان قطعات کند (GNP) درصد از تولید ناخالص داخلی مصرف خودرو که محصول مورد مطالعه نیز در آن خانواده قرار دارد ، به لحاظ تکنولوژیکی از اهمیت بالائی در قطعه سازی برخوردار می باشند . توسعه صادرات از دیگر سیاست های دولت است که قطعات خودرو نیز با توجه به ارزش افزوده بالا میتواند جزء محصولات صادراتی قرار گیرد. نگاه ویژه مسئولین به صادرات قطعات خودرو، ایجاد ستاد ویژه توسعه صادرات این قطعات در سازمان توسعه تجارت ایران و بسیاری از موارد دیگر، نشان از وجود حرکتی عظیم در توسعه تولید و صادرات قطعات خودرو می باشد . بنابراین می توان گفت که هر چند قطعات خودرو در ردیف کالاهای اساسی و استراتژیک قرار ندارند ولی این قطعات در ردیف کالاهای مهم و حساس کشور قرار دارند .
مناسب برای
اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی


این طرح توجیهی شامل موارد زیر است :

معرفی محصول
مشخصات کلی محصول
شماره تعرفه گمرکی
شرایط واردات
استانداردهای ملی وجهانی
قیمت تولید داخلی و جهانی محصول
موارد مصرف و کاربرد
کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول
اهمیت استراتژیک کالا در دنیای امروز
کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول
وضعیت عرضه و تقاضا
بررسی ظرفیت بهره برداری و وضعیت طرحهای جدید و طرحهای توسعه و در دست اجرا و روند تولید از آغاز برنامه سوم تا کنون
بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم تا نیمه اول سال
بررسی روند مصرف از آغاز برنامه
بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه سوم و امکان توسعه آن
بررسی نیاز به محصول یا اولویت صادرات تا پایان برنامه چهارم
بررسی اجمالی تکنولوژی و روشهای تولید و تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم
در فرآیند تولید محصول
ماشین آلات
بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی شامل برآورد حجم سرمایه گذاری ثابت
محوطه سازی
ساختمان
ماشین آلات
تاسیسات
وسائط نقلیه
تجهیزات و وسائل اداری و خدماتی
هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده
هزینه های قبل از بهره برداری
سرمایه در گردش
برآورد حقوق و دستمزد
برآورد آب, برق, سوخت و ارتباطات
هزینه های تعمیر و نگهداری و استهلاک
هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده تولید
هزینه های توزیع و فروش
جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید
نتیجه گیری
میزان مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و محل تامین آن
پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت تامین نیروی انسانی و تعداد اشتغال
بررسی و تعیین میزان آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی و چگونگی امکان تامین آنها در منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی شامل حمایت تعرفه گمرکی و حمایتهای مالی
تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحد های جدید
در صورت پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی وضعیت این پروژه ها چگونه خواهد بود


طرح توجیهی تولید اگزوز خودرو ، دانلود طرح توجیهی تولید اگزوز خودرو ، فروش طرح توجیهی تولید اگزوز خودرو ، طرح تولید اگزوز خودرو ، دانلود رایگان طرح توجیهی تولید اگزوز خودرو ، اگزوز خودرو ، طرح توجیهی اگزوز



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا