این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جلوگیری از سرطان پزشکی و سلامت

جلوگیری از سرطان - کانال رسمی عسل شهدینه با برترین و نایاب ترین پست ها در زمینه طب سنتی و اسلامی و درمان با عسل

در استان اصفهان اصفهان, | کانال تلگرامی پزشکی و سلامت

شهدینه گلها, [۱۲.۰۲.۱۷ ۱۳:۵۱]
[Forwarded from شهدینه گلها]
🌺با عرض سلام و وقت بخیر و ضمن خوش آمد گویی به تمامی عزیزان

💐برای ورود به کانال عسل شهدینه به این لینک مراجعه نمایید

❣️👇❣️👇❣️👇❣️👇❣️👇
https://telegram.me/asalshahdine

❣️👆❣️👆❣️👆❣️👆❣️👆

شهدینه گلها, [۱۲.۰۲.۱۷ ۱۳:۵۱]
[Forwarded from شهدینه گلها]
تعدادی از مواد ضد سرطانی موجود در بره موم :اسید کافئیک - پینوسمبرین - گالانژین - کریسین- آرتیپلین C - پینوبانکسین - اسید سینامیک - تریست
اثر افزایش ایمنی : تقریباً همه بیماران سرطانی پس از چند سال ایمنی شان کاهش پیدا می کند. در یک مطالعه بره موم اثر افزایش دهنده ماکروفاژها را در آزمایشگاه نشان داد. بره موم در موجودات لنفوسیت ها را فعال می کند و CD8/ CD4 را افزایش می دهد.
اثر آنتی اکسیدانی: رادیکال های آزاد در بیماران سرطانی افزایش پیدا می کند و این افزایش، سلول های سرطانی را به تکثیر تحریک می کند که نتیجه آن می تواند عود و پیشرفت(متاستاز) سرطان باشد.
اسید کافئیک و آرتیپلین C موجود در بره موم اثر قوی آنتی اکسیدانی دارند. بره موم از پراکسیداسیون چربی جلوگیری می کند. بره موم نشان داده که اثر آنتی اکسیدانی قوی تری نسبت به ویتامین E درمو جودات داشته است.
اثر ضد تشکیل غیر طبیعی رگ های خونی : زمانی که سلول های سرطانی تکثیر پیدا می کنند، فرایند تولید رگ های خونی جدید با افزایش خون رسانی به این سلول های سرطانی افزایش می یابد. بره موم نشان داده که هم در آزمایشگاه و هم در بدن موجودات نظیر داروهای ضد سرطانی مثل آواستین اثر ضد تشکیل غیر طبیعی رگ های خونی را داراست.
اثر ضد التهابی بره موم : سرطان خود یک فرآیند التهابی است که منجر به نبرد بین سلول های سرطانی و سلول های ایمنی می شود. عوامل ضد التهابی نظیر بازدارنده COX-II در پیشگیری و درمان سرطان اهمیت دارند. بره موم نشان داده که دارای خواص ضد التهابی هم در آزمایشگاه و هم در بدن موجودات زنده است.
اثرات ضد ویروسی و ضد باکتریایی بره موم : ویروس های تیپ B و C می توانند عامل سرطان سلول های کبدی باشند. ویروس HIV عامل بیماری ایذز است. باکتری های کوباکتر عامل خطر برای سرطان معده است. نیمی از ژاپنی ها عفونت هلی کوباکتر دارند و بیشتر آنها از سرطان معده رنج می برند.بره موم دارای خواص ضد ویروسی و ضد باکتریایی در آزمایشگاه و در بدن موجودات است و این خواص در درمان سرطان کاربرد دارند. بره موم به جلوگیری از مرگ ناشی از عفونت کمک می کند
( گزارش شده که یک سوم بیماران با سرطان پیشرفته در اثر بیماریهای عفونی نظیر پنومونی
می میرند که به سبب نقصان سیستم ایمنی است).
اثر ترمیم (بازسازی) بافت
اگر ترمیم (بازسازی) بافت سرطانی سریعتر اتفاق افتد، بهبود سرطان سریعتر صورت می گیرد.
بره موم باعث تحریک بافت به ترمیم (بازسازی) در آزمایشگاه می شود.
اثر محافظت از شیمی درمانی : خیلی از مطالعات جانوری توصیه می کنند که شیمی درمانی همراه با استفاده از بره موم باشد تا بروز واکنش ها را کاهش دهد. مطالعات داخل آزمایشگاهی و همچنین بر روی موجودات زنده نشان داده است که استفاده از بره موم همراه با شیمی درمانی در مقایسه با شیمی درمانی به تنهایی اثرات همپوشانی (سینرژیت) دارد

iranasal.com
🌸کانال رسمی عسل شهدینه با برترین و نایاب ترین پست ها در زمینه طب سنتی و اسلامی و درمان با عسل


درمان کولیت ، کولیت السروز ، درمان بیماریها با طب سنتی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا