این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

افزایش رتبه سایت در مجموعه طراحی سایت

افزایش رتبه سایت - طراحی سایت - طراحی حرفه ایی سایت، خدمات سئو و بک لینک-گروه تبلیغات آینده

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های طراحی سایت

طراحی وب سایت
با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت در بین تمامی اقشار جامعه، بستر و بازارهای جدیدی برای گسترش کار افراد و بیزینس شرکت ها فراهم شده است. یکی از بهترین و کارآمدترین این بسترها، وب سایت اختصاصی هر شرکت یا سازمان است که می توان به کمک آن و تنها با صرف چند دقیقه، کاربران را با خدمات یا محصولات هر بیزینس آشنا کرد.
از میان تمامی راه های بازاریابی اینترنتی، داشتن یک وب سایت مناسب بهترین راه برای آشنا کردن بازدیدکنندگان با توانایی های شماست؛ زیرا شما از این طریق می توانید با قرار دادن اطلاعات، تصاویر و توضیحات تکمیلی درباره تمامی محصولات یا خدمات تان در صفحات مختلف وب سایت، بازدیدکنندگان را ۲۴ ساعته و در تمامی ایام هفته با ویژگی ها و نقاط قوت بیزینس خود آشنا کرده، و آنها را در تصمیم گیری و انتخاب سریع یاری کنید.
پس اگر بتوانید وب سایت مناسبی داشته باشید که مشتریان بالقوه در هر زمان که بخواهند با بررسی مطالب و جستجو در آن هرچه بیشتر از مزایای خدمات و محصولات شما باخبر شوند، به زودی بازار جدیدی از مشتریان بالفعل از اقصا نقاط کشور خواهید داشت.

سئو
به مجموعه فعالیت های تخصصی که بر روی یک وب سایت صورت می گیرد تا آن وب سایت در نیتجه موتورهای جستجو در رتبه بالاتری قرار گیرد، بهینه سازی وب سایت یا به اصطلاح سئو می گویند. نتیجه یک سئوی موفق افزایش رتبه یا رنکینگ وب سایت و همچنین افزایش بازدیدکنندگان از سایت و ترافیک بیشتر آن خواهد بود. به زبان ساده اگر شما می خواهید مشتریان تان با جستجوی کلمات کلیدی بیزینس شما در گوگل، در لینک های ابتدایی صفحه اول سایت شما را ببینند، می بایست به سراغ متخصصین سئو رفته و بدین ترتیب رتبه وب سایت تان را ارتقا ببخشید.
موقعیت بالای یک وب سایت در صفحه اول باعث بهتر و بیشتر دیده شدن آن توسط کاربران گوگل می شود. مطمئنا وب سایت هایی که در صفحه اول گوگل قرارگرفته اند نسبت به وب سایت هایی که در صفحات بعد قرار دارند از شانس بالاتری برای دیده شدن برخوردارند. وب سایت هایی که در صفحات دوم و سوم هستند تنها گاهی اوقات دیده می شوند و وب سایت های قرار گرفته در صفحات چهارم به بعد احتمال دیده شدنشان بسیار کمتر است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید طبق آمار و ارقام، 80% کسانی که وارد وب سایت شما می شوند از طریق نتایج جستجو در صفحات اول و تنها 20% از بازدیدکنندگان ازدیگر صفحات می باشند. درحقیقت برای داشتن وب سایتی پر بازدید و پر مخاطب، هدف شما باید بالا آمدن آن در میان سه رتبه برتر و سه لینک اول گوگل باشد. مکانی که هزاران کلیک و هزاران بازدید و مشتری بالقوه را در روز برای شما به ارمغان می آورد.
در مورد زمان اجرای پروژه با توجه به دخیل بودن عوامل گوناگون نمی توان زمان دقیقی را مشخص کرد، ولی به صورت تقریبی می توان گفت که نتیجه بخشی پروژه سئو بسته به میزان رقابت شما و دیگر بیزینس های مشابه تان از 1 هفته تا 1 ماه به طول خواهد انجامید.

بک لینک (Back Link)
بک لینک به لینک هایی گفته می شود که برای معرفی بیشتر و افزایش اعتبار یک سایت، از سایت یا صفحات دیگر به آن داده شود. در طراحی سایت بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت حساب شده، و روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک محسوب می شود. در اصل بک لینک ها موجب انتقال کاربرهای مفید از یک سایت پر بازدیدتر به سایت مد نظر می شوند و علاوه بر شناسانده شدن یک سایت یا بیزینس خاص به بازدیدکنندگان سایتی دیگر، باعث ورود بخشی از کاربران علاقمند آن سایت پربازدید به تجارت یا خدمات شما، به وب سایت شما و از آن طریق بهبود سئو و رتبه گوگل سایت شما می شوند. اهمیت بک لینک ها زمانی بیشتر مشخص می شود که بدانید تنها سایت هایی در گوگل رتبه بهتری کسب می کنند که بک لینک طبیعی زیادی دارند و به صورت مداوم محتوای جدید و منظم تولید کرده و در سایت قرار می دهند.


طراحی سایت ، طراحی وب سایت ، افزایش بازدید از سایت ، بهبود سایت ، سئو ، SEO ، Back Link ، بک لینک ، سایت ، وب سایت ، طراحی حرفه ایی سایت ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا