این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
ویزای توریستی کانادا 225 تماس بگیرید

ویزای توریستی کانادا 225

%0
  • تهران تهران مرکز
1
شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری پا به پا سفر تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

1
ویزای توریستی کانادا 225 تماس بگیرید

ویزای توریستی کانادا 225

%0
  • تهران تهران مرکز
1
شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری پا به پا سفر تماس بگیرید

ویزای شینگن خدمات مسافرتی

ویزای شینگن - انواع ویزای شینگن را بشناسید

در استان تهران تهران, | خدمات مسافرتی

ویزای شینگن دارای چهار نوع مختلف است و انواع http://sitevisa.com/ توضیح داده شده است که در خود ویزا از طریق چهار حرف الفبای انگلیسی (A B C DD) مشخص شده است. خدمات ما برای http://sitevisa.com/schengen-visas-italy/ و ویزای شینگن فرانسه و ویزای شینگن اتریش , ویزای شینگن یونان می باشد.

ویزای (A). ویزای ترانزیت: مسافر حق خارج شدن از فرودگاه را ندارد و فقط میتواند در یکی از فرودگاه های شینگن هواپیمای خود را عوض کرده و به کشوری خارج از شینگن برود.

ویزای (B). ویزای عبور: مسافر فقط حق دارد از فرودگاه خارج شده و از شینگن بعنوان منطقه عبوری استفاده کرده تا از طریق زمینی خود را به کشور دیگر غیر شینگن برساند. مسافر حق توقف غیر ضروری در شینگن را ندارد.

ویزای (C). ویزای بازدید: اکثر ایرانیان با این نوع ویزا وارد شینگن میشوند. میتواند حداکثر دارای ۹۰ روز “اعتبار” و حداکثر ۹۰۰ روز “روزهای مجاز” باشد.

ویزای (D). ویزای بلند مدت: معمولا برای اشخاصی مانند تجار و مانند آن صادرمیشود که به دلایل ویژه مثلا بازرگانی مجبورند در طی سال بارها به شینگن وارد و از آن خارج شوند. “مدت اعتبار” میتواند تا یک سال باشد، اما حداکثر “روزهای مجاز” آن همان ۹۰ روز است.

منبع: http://sitevisa.com/


ویزای شینگن ، ویزای شینگن فوری ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا