این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

لباس مجلسی بلند پوشاک

لباس مجلسی بلند - لباس مجلسی کوتاه

در استان تهران تهران, | خرید و فروش پوشاک

یکی از زیر گروه های لباس مجلسی شب، لباس مجلسی کوتاه است. لباسی که به نسبت مدل خود جذابیت های خاص خود را به خصوص برای دختران جوان دارد.
از ویژگی های اصلی لباس های مجلسی کوتاه، تنوع در فرم دامن و قسمت بالا تنه و همچنین کارهای دست بسیار زیبا و ظریفی است که در تمامی یا قسمتی از لباس به کار رفته است.
این نکته را نیز می بایست در نظر داشت که انتخاب لباس مجلسی کوتاه، همانند لباس مجلسی بلند کار آسانی نیست و نیاز به دقت فراوان دارد.اینکه لباس کوتاهی را انتخاب کنید که نزدیک به فرم اندام شما باشد نیاز به راهنمایی خواهد داشت.
این دسته از لباس ها، بیشتر از همه مورد پسند و انتخاب دختران و زنان جوان در سرتاسر دنیا می باشد.پس قطعا طراحی این مدل لباس متناسب با سلیقه ی این گروه سنی است.از رنگ لباس گرفته تا فرم آن که با دقت خاصی توسط طراحان لباس اجرا شده است.

جنس لباس های مجلسی ویژگی بسیار مهمی است که برای خانم ها بسیار حائز اهمیت می باشد.جنس های بسیار متفاوتی از ساتن،دانتل،حریر و ... در میان لباس های مجلسی کوتاه به چشم می خورد که انتخاب را کمی دشوار می کند، اما سایتTehrandress این کار را با در نظر گرفتن معیار فرم اندام و جنس لباس برای شما بسیار آسان ساخته است.
سایت TehranDress این امکان را برای دختران جوان و زیبا پسند فراهم آورده است تا لباس مجلسی کوتاهی را از برندهای مختلف با تنوع گسترده ای با خیالی آسوده در اختیار داشته باشند.پیشنهاد ما به شما این است که حتما ز سایت Tehrandress.com دیدن بفرمایید.


لباس مجلسی کوتاه ، لباس شب کوتاه ، لباس مجلسی کوتاه گیپوردار ، لباس مجلسی کوتاه دانتل دار ، لباس مجلسی کوتاه حریر ، لباس مجلسی کوتاه سنگ دوزی شده ، لباس مجلسی شب کوتاه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا