این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آموزش تار در مجموعه موسیقی

123
صفحه 1 از 3    

آموزش تار - موسیقی - ساز شناسی تار

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های آموزش موسیقی

شرکت در کلاس آموزش سه تار و تار در همه سنین امکان پذیر است. اموزش تار و سه تار به دو روش انجام می شود.
- روش سنتی گوشی یا سینه به سینه و یا مکتبخانه ای

- روش نوین تدریس از روی کتاب

کلاسهای موسیقی (آموزش تار) در اموزشگاه موسیقی محمد اسماعیلی به صورت جلسات خصوصی برگزار می شود و مدرس تار در طول جلسه به آموزش درس جدید تار و رفع اشکالات تءوری و عملی هنرجو می پردازند.

تار از سازهای زهی و ایرانی است که با زخمه نواخته می شود.

در گذشته تار ایرانی پنج سیم (یا پنج تار) داشت. غلامحسین درویش یا درویش خان سیم ششمی به آن افزود که همچنان به کار می رود.

تار در لغت ایرانی به معنی زه، سیم و از لحاظ ساز شناسی از گروه سازهای زهی مضرابی است.

ساز تار به سازسه تاراز جهاتی مشابه است و از یک خانواده محسوب می شوند. شیوهٔ نوازندگی زخمهٔ عادی در تار به صورت راست (از بالا به پایین) است ولی در سه تار بالعکس است (از پایین به بالا). این دو ساز از نظر تعداد پرده ها نیز با هم شباهت دارند.

از نوازندگان پیشین ساز تار می توان از اساتیدی چون :آقا علی اکبر خان فراهانی،آقا حسینقلی، میرزاعبدالله، درویش خان، اسماعیل ساقی، علینقی وزیری، موسی معروفی، نصرالله زرین پنجه،علی اکبر شهنازی،مرتضی نی داوود،عبدالحسین شهنازی، غلامحسین بیگجه خانی، لطف الله مجد، عطا جنگوک، فریدون حافظی، جلیل شهناز، محمدرضا لطفی

تار سازی است که اگر نوازنده بر آن چیره شود، می تواند با آن کارهای زیبا و ماندگاری بیافریند. این ساز به خوبی توانایی تک نوازی و هم نوازی را دارا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در کلاس ها با دفتر آموزشگاه موسیقی محمد اسماعیلی تماس بگیرید

تلفن : 88171230-88171377

آدرس: تهران - سهروردی شمالی- خیابان هویزه غربی- پلاک 55 - واحد2

ایمیل : info@matinmi.com

وب سایت: www.matinmi.com

تلگرام : https://tlgrm.me/moosighy

اینستاگرام: amoozeshgah_music


آموزشگاه موسیقی محمد اسماعیلی ، بهترین آموزشگاه موسیقی ، آموزشگاه موسیقی ، آموزش موسیقی در تهران ، بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران ، آموزشگاه موسیقی غرب تهران ، آموزشگاه موسیقی تهران ، آموزشگاه موسیقی شرق


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا