این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

رویه کوبی مبل اثاثیه منزل

رویه کوبی مبل - مبلمان چوبینه

در استان تهران تهران, | خرید و فروش اثاثیه منزل

مبلمان چوبینه با آغاز فعالیت از سال 1355تا کنون با بیش از چهار دهه تجربه و فعالیت مستمر در تولید و عرضه مبلمان کلاسیک و کاناپه های تختخوابشو، در عرصه طراحی و تولید مشغول میباشد وبا استفاده از مواد اولیه مرغوب وباکیفیت و استحکام بالا، و خدمات پس از فروش گامی در جهت رضایت و جلب اعتماد مشتریان برداشته است.

افتخار ما گردآوری مجموعه ای از بهترینهای مبلمان کلاسیک با کیفیت و پوشش رنگ وپارچه مورد پسند شما میباشد،و همچنین محصولات تولیدی این مجموعه دارای ضمانت وگارانتی معتبر میباشد .
گروه تولیدی مبلمان چوبینه در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی وخارجی وارائه وتولید مبلمان با طرح های دلخواه وهماهنگی با فضای مورد نظر به صورت تک و انبوه برای شما هموطنان عزیز در سطح منازل، هتل ها و ادارت وسازمانها وشرکتهاوکارخانجات وبیمارستانها آماده همکاری میباشد .

همچنین در زمینه ارائه خدمات فنی آمادگی خود را جهت تعمیرات مبلمان شما اعلام میدارد :
رویه کوبی : تعویض روکش بدنه ، پشتی وتشک وکوسن های مبل
رنگ کاری : ترمیم وتغییر رنگ
نجاری : تعمیر شکتستگی کلاف و اسکلت مبلمان، کوچک کردن میز ناهارخوری و...
همچنین:
دوخت پشتی وکوسن اضافه، کاور دسته

چوبینه در حال حاضر با پرسنل مجرب در این صنعت تمام نیازهای خود را اعم از نجاری، کلاف سازی،رنگ کاری و رویه کوبی و ...تامین می نماید .


مبلمان چوبینه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا