این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

کامپیوتر در همین محل

تدریس خصوصی اتوکد کامپیوتر

تدریس خصوصی اتوکد - تدریس تضمینی اتوکد، سالیدورکز، آباکوس و متلب

در تهران مرکز, امیرآباد | آگهی های آموزش کامپیوتر

تدریس تضمینی نرم افزارهای اتوکد ، سالیدورکز، آباکوس و متلب توسط استاد دانشگاه و مدرس موسسات مجتمع فنی تهران ، پارس پژوهان ، نوین پارسیان ، پایا ، فروغ دانش ، راه زکریا ، فرایارانه و سپنتا گستر، با بیش از 10 سال سابقه.تدریس به صورت خصوصی در دفتر اینجانب و یا به صورت تدریس در آموزشگاه های معتبر انجام می گیرد. تدریس دوره های فوق کاملا تضمینی، همراه با ارائه فیلم آموزشی کلاس و فایل پروژه های متعدد آموزشی و صنعتی و نیز CD نرم افزار خواهد بود.تدریس نرم افزارهای فوق به صورت یک دوره شامل سطوح مقدماتی و پیشرفته می باشد و متناسب با نیاز و سطح پایه علمی داوطلب بین 20 الی 30 ساعت خواهد بود.
مخاطب دوره های فوق از دانشجویان کاردانی تا دکترا و افراد مشغول به کار را شامل می شود و متناسب با شرایط ذکر شده تمامی نیازهای علمی و شغلی شخص در کلاس ها به صورت کامل حل می گردند. برای رفاه هرچه بیشتر داوطلبان مبلغ دوره ، روز و ساعت برگزاری کلاس ها کاملا توافقی و متناسب با شرایط وی خواهد بود.


آموزش اتوکد ، تدریس خصوصی اتوکد ، آموزش آباکوس ، تدریس خصوصی آباکوس ، آموزش سالیدورک ، تدریس خصوصی سالیدورک ، تدریس خصوصی متلب ، آباکوس ، سالید ، سالیدورک ، متلب ، solid ، solidwork ، abaqus ، abacus ، matlab ، انجام

تهران / تهران مرکز / امیرآباد     کامپیوتر در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا