این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

درمان گرفتگی گردن تجهیزات پزشکی

درمان گرفتگی گردن - ماساژور گردنی اسپیکردار

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

این ماساژور جدیدترین نوع ماساژور گردن است که بر اساس استانداردهای روز اروپا طراحی و ساخته شده است . طراحی این ماساژور به گونه ای است که استفاده از آن در شرایط و محیط های مختلف به خصوص در محیط کار، هنگام رانندگی و نیز هنگام خواب بسیار آسان است و در رفع خستگی های روزانه و ایجاد تحرک مناسب در ناحیه گردن بسیار موثر است . روکش این ماساژور از جنس لیکرا استاندارد و تایید شده می باشد که با دانه های استیروفوم پلی استیرنی پر شده است این دانه ها حرکت کنترل شده و دلپذیری به ماساژور میبخشد و مثل یک ضربه گیر مناسب جلوی هر گونه ضربات اضافی به عضلات و رگ های ناحیه گردن را می گیرد.


برخی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول عبارتند از:
قابلیت تنظیم روی شش حالت حرکتی مختلف برای انجام ماساژ یر روی رگ ها و عضلات گردن
قابلیت خاموش شدن خودکار پس از 20 دقیقه که استفاده از این محصول در هنگام خواب را بسیار آسان میکند
افزایش مناسب گردش خون در رگ های ناحیه سر و گردن که منجر به افزایش اکسیژن و خون رسانی به مغز میشود و به این ترتیب در رفع ضعف و خستگی های روزانه بسیار موثر است.


ماساژور گردن دارای 2 اسپیکر و قابلیت پخش MP3

ماساژ لرزش می تواند سفتی گردن و درد را تسکین دهد و آرامش را به شما هدیه کند


تلفن سفارشات 09102152344
ارسال فوری درب منزل یا محل کار در تهران 24ساعته وشهرستانها از طریق پست پیشتاز 48 ساعته
پاسخگویی حتی روزهای تعطیل
برای مشاهده توضیحات کامل محصول در نوار ادرس مرورگر خود ادرس http://www.hojreh.ir/prod-52&ref=1.html را copyوpaste نموده ودکمه enterرا بزنید


ماساژور گردنی اسپیکردار , درمان آرتروز گردن , ماساژور گردن , ماساژور رانندگی , افزایش گردش خون , ماساژور حرارتی , رفع خستگی , گرفتگی عضلات , خرید اینترنتی




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا