این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

2
ویزیت پزشک در منزل گرگان تماس بگیرید

ویزیت پزشک در منزل گرگان

%3
  • گلستان گرگان
1
خدمات پرستاری در منزل گرگان تماس بگیرید

خدمات پرستاری در منزل گرگان

%0
  • گلستان گرگان

آگهی های مرتبط

دوره تعمیر تجهیزات پزشکی در تبریز تماس بگیرید

دوره تعمیر تجهیزات پزشکی در تبریز

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
تجهیزات آزمایشگاهی  شرکت به آزماسکوسامان تماس بگیرید

تجهیزات آزمایشگاهی شرکت به آزماسکوسامان

%0
  • تهران اسلامشهر
آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در تبریز تماس بگیرید

آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در تبریز

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
تعمیر تخصصی لیزرهای پوست و زیبایی قیمت مناسب تماس بگیرید
تکنیکال فایل پزشکی و اخذ گواهینامه استاندارد ISO13485 0 تومان
تعمیرات تخصصی اکسیژن ساز تماس بگیرید

تعمیرات تخصصی اکسیژن ساز

%0
  • البرز کرج
فروش ویژه آنژیوکت هندی تماس بگیرید

فروش ویژه آنژیوکت هندی

%0
  • تهران تهران مرکز

پزشکی در مجموعه خدمات پزشكی

تعمیر تخصصی لیزرهای پوست و زیبایی قیمت مناسب تماس بگیرید
2
ویزیت پزشک در منزل گرگان تماس بگیرید

ویزیت پزشک در منزل گرگان

%3
  • گرگان
1
خدمات پرستاری در منزل گرگان تماس بگیرید
کلینیک پوست مو وفیشیال دادمان تماس بگیرید

کلینیک پوست مو وفیشیال دادمان

%30
  • تهران غرب
کلینیک زیبایی دادمان تماس بگیرید

کلینیک زیبایی دادمان

%0
  • تهران غرب
کلینیک زیبایی دادمان تماس بگیرید

کلینیک زیبایی دادمان

%30
  • تهران غرب
1
بهترین مرکز ساخت کفی طبی غرب تهران؛کلینیک کهن تماس بگیرید
صفحه 1 از 362    

پزشکی - خدمات پزشكی - کایروپرکتیک بهترین درمان کمردرد دیسک آرتروز

در تهران شمال, پاسداران | آگهی های خدمات پزشکی

http://drtarameshloo.com

دکتر سپیده ترامشلو متخصص کایروپراکتیک:::

پزشک کایروپرکتیک پس از گذران دوره پیش پزشکی، وارد دانشکده کایروپراکتیک می شود و پس از گذراندن علوم پایه پزشکی و کسب موفقیت در بورد علوم پایه، با ادامه تحصیل در دانشکده مرتبط، وارد مرحله علوم بالینی (دوره انترنی) می شود.سپس باموفقیت در دوره بالینی و اخذ دکترا از دانشکده و دریافت بورد سراسری و ایالتی کایروپراکتیک، می تواند به درمان کایروپراکتیکی بپردازد. با وجود اینکه که پزشک کایروپراکتیک با انواع اختلالات و بیماری های بدن انسان آشناست، اما توجه خاصی را به بیومکانیک ستون فقرات و دیگر مفاصل دارد و به برطرف کردن اختلالات بیومکانیکی بدن انسان می پردازد. چنانچه بیماری شخص نوعی از بیماری غیر از بیماری های مرتبط به کایروپراکتیک باشد، پزشک کایروپراکتیک وی را به متخصص مرتبط معرفی می کند. پزشک کایروپرکتیک با بررسی تاریخچه بیماری رادیوگرافی، (MRI) و (EMG) و انجام معاینات محلی ارتوپدی اعصاب و دیگر آزمایشهای پاراکلینکی به منشا بیماری پی می برد و به معالجه می پردازد.





کارهای روزانه ما می تواند روی ستون فقرات اثرات منفی داشته باشد، مثلا یک کارگر در محل کار خود با انجام غلط حرکات می تواند به ستون فقرات خود صدمه بزند.



این صدمه می تواند با یک حرکت ناگهانی با فشار زیاد ایجاد شود، مانند بلند کردن ناگهانی یک جسم سنگین از روی زمین، یا می تواند در اثر تکرار حرکات غلط و با فشار کم روی ستون فقرات، به مرور زمان ایجاد شود.



همیشه درد یک علامت خطر است و باید به آن توجه کرد.



اکنون باید یاد بگیریم چگونه کارهای روزانه خود را به طور صحیح انجام دهیم تا کمترین فشار را به ستون فقرات وارد کنیم.



جلوگیری از صدمه کمر با انجام حرکات مناسب







برای در امان بودن از صدمات کمر، باید خطرزایی هر فعالیت را با به کارگیری اصول ساده ی زیر به حداقل برسانیم:







1- هیچ گاه خمیده راه نروید. زمانی که ایستاده یا نشسته اید، انحنای پایین کمر را به حالت طبیعی خود نگه دارید.







2 – برای بلند کردن یا برداشتن اجسام از روی زمین هرگز کمر خود را خم نکنید، بلکه زانوها را خم کنید و آن جسم را از زمین بلند کنید. با این کار مرکز ثقل بدن از ناحیه کمر به آرنج انتقال می یابد و با برداشتن جسم، کمترین فشار به ستون فقرات تحمیل می گردد.







3 - وقتی می خواهید باری را حمل کنید، بار را به بدن خود نزدیک کنید. در صورتی که مجبورید باری را در یک سمت خود به وسیله دست حمل نمایید، سعی کنید چرخشی روی ستون فقرات ایجاد نکنید.







4 - برای مدت طولانی در یک وضعیت ننشینید، به خصوص رانندگان و کارمندان پشت میزنشین بهتر است پس از مدتی کار کردن، 12 دقیقه راه بروند و دوباره به کار مشغول شوند.







در هنگام نشستن پشت فرمان سعی کنید قوس کمر در حد مطلوب حفظ شود و از خم شدن روی فرمان اتومبیل یا میز کار خودداری نمایید.







5 - حتی الامکان سعی کنید از تشک های طبی مناسب برای خوابیدن استفاده نمایید، طوری که کمر در حالت صاف باقی بماند.







6 - زمانی که می خواهید داخل خودرو بروید، ابتدا روی صندلی بنشینید و سپس پاها را به داخل خودرو ببرید. صندلی خودرو را طوری تنظیم کنید که زانوها بالاتر از لگن قرار بگیرند. فاصله صندلی طوری تنظیم شود که زاویه آرنج در هنگام گرفتن فرمان کمی بیشتر از 90 درجه باشد. هنگامی که مجبورید برای زمان طولانی رانندگی کنید، بهتر است هر 2 ساعت یک بار توقف کرده و از اتومبیل پیاده شوید و چند قدمی راه بروید و حرکات کششی انجام دهید.







7 - برای قرار دادن اشیا در قفسه ها بهتر است که اشیای سبک در قفسه های پایین و اشیای سنگین در قفسه های بالایی قرار گیرند تا فشار کمتری بر ناحیه کمر وارد شود. برای گذاشتن اشیای سنگین در قفسه های بالا یا برداشتن آنها، روی پنجه های پاهایتان بلند نشوید، بلکه از یک چهارپایه استفاده کنید.







8 - برای ورزش کردن، ابتدا از حرکات کششی سبک شروع نمایید و بدن خود را گرم کنید. سپس ورزش های سنگین را انجام دهید.







روش های درمانی دردهای ناحیه ستون فقرات







درمان دردهای ستون فقرات شامل درمان های دارویی، فیزیکی و جراحی می شود.







درمان های دارویی







درمان های دارویی شامل داروی اختصاصی بر اساس نوع بیماری و در صورت لزوم تجویز مسکن جهت کاهش درد است.







هدف اصلی در درمان های دارویی، درمان علت بیماری است و چنانچه علت بیماری قابل درمان نبوده، یا جزو علل مکانیکی کمردرد باشد، می توان به طور موقتی داروی مسکن تجویز نمود، ولی انجام درمان های فیزیکی مانند فیزیوتراپی حتما ضروری است.







درمان های فیزیکی کمردرد







درمان های فیزیکی تنوع زیادی دارند و از قدیمی ترین روش های درمانی کمردرد تا متدهای جدید درمانی در این گروه جای می گیرند.







برخی از روش های فیزیوتراپی در درمان کمردرد عبارتند از:







حرارت درمانی: گرم کردن یا سرد کردن عضو دردناک جهت کنترل درد از دیرباز استفاده می شده است. گرمادرمانی امروزه به دو صورت سطحی (برای پوست) و عمقی (برای مفاصل یا عضلات) توسط دستگاه های پیشرفته فیزیوتراپی انجام می شود.







الکتریسیته درمانی: طول موج و فرکانس های خاصی از جریان برق برای کنترل درد، ترمیم زخم، تقویت عضلات و بسیاری موارد دیگر به کار می رود و امروزه دستگاه های پیشرفته الکتریکی به این منظور طراحی شده است.







لیزر درمانی: استفاده از لیزرهای کم توان نظیر لیزر آرگون هلیم و یاقوت با هدف کاهش درد، افزایش روند ترمیم زخم، کاهش التهاب و بسیاری از موارد دیگر موثر بوده و امروزه توسط فیزیوتراپیست ها استفاده می شود.







آب درمانی : شامل یک سری حرکات ورزشی در داخل آب می باشد و از آنجایی که در این وضعیت بیمار درد کمر را کمتر احساس می کند، بسیار مفید است. البته این روش بعد از برطرف شدن مرحله ی حاد کمردرد توصیه می شود.







تمرینات ورزشی: یکی از مفیدترین روش های درمانی درد است. ورزش درمانی باید توسط پزشک متخصص پس از معاینه بیمار و معین کردن علت درد بیمار تجویز شود. ورزش ها تنوع زیادی دارند و بسته به محل و علت درد و وضعیت ستون فقرات نوع خاصی از ورزش توصیه می شود.







همیشه درد یک علامت خطر است و باید به آن توجه کرد.







درمان های ارتوپدی: درمان های ارتوپدی فنی شامل استفاده از یک سری ابزارهای کمکی است که توسط کارشناس ارتوپد فنی جهت بیمار ساخته می شود، مانند کرست های ستون فقرات (کرست های کمر و گردن) که به طور شایع استفاده می شوند.







این وسایل می توانند به طور موقت در کاهش درد و گرفتگی عضلات مفید باشند، ولی استفاده طولانی مدت و مستمر از آنها مضر است و سبب آتروفی (لاغر شدن) عضلات شده و پس از مدتی نتیجه ی معکوس می دهد.







جراحی ، ایستگاه آخر درمان







دردهای ناحیه ستون فقرات معمولا با درمان های دارویی و فیزیکی بهبود می یابند، ولی به عنوان آخرین راه و آن هم در شرایط خاص می توان از جراحی استفاده کرد.







امروزه در مورد دیسک کمری فقط در 5 تا 15 درصد موارد جراحی توصیه می شود و آن هم در صورتی است که درد بیمار با درمان های کایروپرکتیک و استراحت کاهش نیابد یا به دارو جواب ندهد، یا بیماری فرد طوری پیشرفت نماید که منجر به فلج اندام، یا کاهش حس، یا احتمال بی اختیاری دفع ادرار و مدفوع گردد. در مواردی مثل شکستگی یا چسبندگی مهره ها، وجود توده چرکی در اطراف ستون فقرات یا وجود تومورهای نخاع، عمل جراحی توصیه می شود و در غیر این موارد انجام جراحی در ستون فقرات قابل توصیه نمی باشد.







برای حفظ سلامتی ستون فقرات بهترین راه، رعایت نکات گفته شده در بالا برای پیشگیری از ابتلا به کمردرد می باشد، ولی در صورت ابتلا به این دردها سعی کنید تحت نظر پزشک بهترین راه درمانی را که با شرایط شما سازگار است انتخاب کنید تا در کمترین فرصت بهبود یابید و دچار عوارض ناگوار نشوید.







گردن درد یکی از مشکلات عادی در بین افراد بزرگسال و یکی از رایج ترین مشکلات در بین افرادی است که شغل نشسته دارند. این مشکل را می توان در بین دانشجویان نیز مشاهده کرد. میزان شیوع گردن درد در طول سال های گذشته بطور مشخص افزایش یافته و هم اکنون رتبه دوم بعد از کمر درد را به خود اختصاص داده است. درد گردن یکی از مشکلات معمول مربوط به سلامتی است که معمولاً موقتی می باشد و طول مدت آن در حدود یک تا دو هفته است. گردن درد اغلب در نتیجه کشیدگی عضلات ایجاد می شود. یکی از دلایل دیگری که در بعضی موارد باعث گردن درد می شود، التهاب غدد به خاطر عفونت های ویروسی یا سایر عفونت ها است. در این حالت لازم است بیمار وضعیت درد خود را به دقت تحت کنترل داشته باشد. در صورتی که درد بیمار دائمی بوده یا به تدریج تشدید شود، این موضوع می تواند نشانه ای از ایجاد یک مشکل جدی تر برای فرد باشد.







گردن یکی از مفاصل بسیار فعال است که در هر دقیقه بیش از 30 حرکت انجام می دهد و در عکسبرداری از گردن تمام افراد بالای 50 سال، شواهد ابتلا به آرتروز در ستون مهره گردنی دیده شده است.







اگر مهره های گردن از فولاد هم باشد به خاطر فعالیت های بسیار دچار ساییدگی می شود و تقریباً در عکسبرداری از گردن تمام افراد بالای 50 سال، شواهد ابتلا به آرتروز در ستون مهره گردنیدیده می شود که خوشبختانه بسیاری از این افراد هیچگونه علامتی در ناحیه گردن ندارند.















به همین دلیل استفاده بهینه از گردن و مراقبت از آن به خصوص در افراد شاغل در ادارات اهمیت بسزایی دارد چرا که استفاده غلط از مفاصل گردن، آسیب های غیر قابل جبرانی به ناحیه گردن وارد می سازد و در سنین کهنسالی افراد را دچار مشکل می کند.







خم نگه داشتن طولانی یا یکسان قرار دادن طولانی گردن می تواند به گردن آسیب برساند.











رای انجام مانورهای کایروپرکتیک ممکن است فقط از دست درمانگر و یا از وسایلی استفاده شود. ممکن است در حین انجام حرکات توسط درمانگر، صداهایی در ستون مهره شنیده شود که به علت حرکت سطوح مفصلی و آزاد شدن حباب های گاز در مفاصل ستون مهره است. درست مانند وقتی که با فشار دادن به مفاصل انگشت از آنها صدا خارج میشود.







مانورهای کایروپرکتیک معمولا دردناک نیست با این حال ممکن است بعد از بعضی حرکات آن، بیمار تا چند ساعت دردی موضعی در محل داشته باشد.







گاهی اوقات درمانگر کایروپراکتیک از روش های فیزیوتراپی برای کاهش درد بیمار استفاده میکند. روش هایی مانند







سرما و گرما



ماساژ



اولتراسوند



دیاترمی



تحریک الکتریکی عضلات



تحریک الکتریکی اعصاب



کشش



اشعه مادون قرمز



همانطور که گفته شده زمینه اصلی فعالیت کایروپراکتیک درمان کمردرد و دردهای گردنی است. با این حال بعضی مواقع ممکن است در درمان سردرد و بعضی دردهای مفاصل دیگر هم فعالیت کنند.

تلفن : ۰۲۱-۲۲۶۴۳۷۵۸

دکتر سپیده ترامشلوپور



فارغ التحصیل رشته زیست شناسی از دانشگاه لوس انجلس آمریکا و دکترای کایروپراکتیک از دانشگاه کلیولند لوس آنجلس می باشد.



وی از اعضای رسمی انجمن کایروپراکتیک آمریکا و ایران هستند. او پس از ١٣ سال اقامت در خارج از کشور تصمیم به بازگشت و ادامه طبابت در ایران را گرفتند.





http://drtarameshloo.com





09390588764



۰۲۱-۲۲۶۴۳۷۵۸



شریعتی، خیابان دولت، نبش کوچه معتقد، بن بست بامداد، پلاک۲،طبقه ۴، واحد ۴


درمان کمر درد ، دیسک کمر ، نروپاتی ، تنگی کانال نخاعی ، بهترین مرکز کایروپرکتیک ، کایروپراکتیک ، دکتر سپیده ترامشلو ، مجهز ترین مرکز کایروپراکتیک ، درمان میگرن ، dr tarameshlo ، متخصص کایروپرکتیتک ، فیزیوتراپی ،

تهران / تهران شمال / پاسداران     خدمات پزشكی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا