این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

آموزش تخصصی دف و دایره از پایه تا پیشرفته 0 تومان

آموزش تخصصی دف و دایره از پایه تا پیشرفته

%0
  • تهران تهران شرق

آموزش دف موسیقی

آموزش دف - سن آموزش دف

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های آموزش موسیقی

اموزش سازدف در همه سنین امکان پذیر است. کودکان می توانند به آموزش دف بپردازند ولی شروع کلاس آموزش دف بهتر است بعد از گذراندن دوره آموزش موسیقی کودک (ارف) باشد. نوجوانان و بزرگسالان هم می توانند به آموزش دف بپردازند .اموزش موسیقی در هیچ سنی دیر نیست و علاوه بر اینکه بعنوان تفریح محسوب می شود می تواند در تقویت حافظه و توانایی های ذهنی، و هماهنگی چشم ودست نقش داشته باشد.

میزان تمرین آموزش دف
پیشرفت در یادگیری موسیقی و کلیه رشته های هنری بتدریج و به آرامی انجام می شود و برای موفقیت و کسب مهارت، تمرین و ممارست لازم است. پیشرفت هنرجویان در نواختن دف بستگی به میزان تمرین و استعداد آنها دارد .و معمولاتمرین روزانه و مداوم کارایی بیشتری دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در کلاس ها با دفتر آموزشگاه موسیقی محمد اسماعیلی تماس بگیرید

تلفن : 88171230-88171377

آدرس: تهران - سهروردی شمالی- خیابان هویزه غربی- پلاک 55 - واحد2

ایمیل : info@matinmi.com

وب سایت: www.matinmi.com

تلگرام : https://tlgrm.me/moosighy

اینستاگرام: amoozeshgah_music


آموزشگاه موسیقی محمد اسماعیلی ، بهترین آموزشگاه موسیقی ، آموزشگاه موسیقی ، آموزش موسیقی در تهران ، بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران ، آموزشگاه موسیقی غرب تهران ، آموزشگاه موسیقی تهران ، آموزشگاه موسیقی ش


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا