این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

کارخانه در همین محل

1
فروش ویژه گلفوژ بتنی 0 تومان

فروش ویژه گلفوژ بتنی

%0
  • تهران شمال
ساخت کارخانه روغن تماس بگیرید

ساخت کارخانه روغن

%0
  • تهران شمال

کوره شاتل کارخانه

کوره شاتل - آجر ماندگار سهیل

در تهران شمال, آجودانیه | کارخانه

آجرهای ماندگار سهیل به عنوان اولین تولیدکننده نسوزهای ساختمانی مجهز به فناوری روز و استفاده از کوره های شاتل و تونلی ، کیفیتی خاص و منحصر به فرد را در طول قریب به بیست سال حضور در این عرصه ، تولید و در اختیار هنرمندان معمار قرار داده است که می توان به زیبایی و تنوع رنگ کم نظیر ، ثبات رنگ ، استحکام و مقاومت بالا ، عایق صوتی و حرارتی به عنوان بخشی از مزایای آن اشاره نمود.
با توجه به سابقه درخشان حضور در پروژه های متعدد داخل و خارج کشور از جمله نمای ورودی تونل نیایش ، ساختمان شهرداری شکوفه ، پروژه توسعه صحن حضرت علی (ع) نجف اشرف ، بیمارستان فرشچیان همدان ، نمای ساختمان سازمان بازنشستگی ارتش ، نمای ساختمان عمارت اسناد استان قم ، بنیاد مسکن انقلاب استان قم ، پروژه مسکن مهر قزوین ، پروژه پارک سالمندان تهران ، پروژه یادمان شهدا گیلان غرب ، پروژه پلاژ بانوان بندرعباس و... آمادگی خود را جهت تأمین آجرنمای پروژه آن سازمان محترم اعلام می دارد.


آجر، نما، کف

تهران / تهران شمال / آجودانیه     کارخانه در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا