این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

دانلود فیلم صمد و ممد موتور گازی تعمیر لوازم

دانلود فیلم صمد و ممد موتور گازی - تعمیر و سرویس ، نصب کولرگازی سامسونگ

در استان تهران تهران شمال, | آگهی های خدمات تعمیر لوازم

تعمیر کولر گازی سامسونگ یکی از خدماتی است که در یک زمان مشخص از سال به دلیل شرایط آب و هوایی با تقاضای بسیار زیاد مواجه شده که به دلیل نیاز سریع به این خدمات گاهی اوقات با کمک گرفتن از افراد غیر متخصص علاوه بر انجام نشدن تعمیرات کولر گازی سامسونگ در زمان کم با توجه به پرداخت هزینه، مشکل همچنان پابرجاست.
ما به عنوان یک مرکز تخصصی تعمیرات اسپیلت که سال هاست به صورت کاملاً حرفه ای و علمی به تعمیر و نگهداری کولر گازی می پردازیم پیشنهاد می دهیم که اگر تمایل دارید در فصل گرم سال با این مشکلات مواجه نشوید به دو توصیه زیر توجه فرمایید تا تابستانی خنک و بدون استرس را تجربه کنید.
به دلیل اینکه کولر گازی در محیطی کاملاً باز و در معرض گردو خاک نصب شده است برای بالا رفتن عمر کولر گازی و راندمان بالا و مصرف کم برق هر ساله نیاز به سرویس دارد حتماً با ید تعمیرکار کولر گازی یا تعمیرگاه مجاز کولر گازی تماس گرفته تا این خدمات را به شما ارائه دهند توجه داشته باشید که سرویس هرساله و به موقع (قبل از شروع فصل) کولر گازی کاری غیر ضروری نیست بلکه پیشگیری از هدر رفت زمان و هزینه در گرمای تابستان است.
آدرس: خیابان افریقا نرسیده به میرداماد کوچه بهاران شماره ۳۷
مرکز خدمات : 88507060
خدمات مشتریان : 88812387




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا