این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

تور سنگاپور تورهای خارجی

تور سنگاپور - تور سنگاپور

در استان تهران تهران, | تورهای خارجی

سنگاپور یک کشور مستقل است که در جنوب شرقی آسیا و در جنوب مالزی قرار گرفته است. سنگاپور با داشتن موقعیت ویژه در منطقه اقتصادی خود، پارک های متعدد، سواحل دیدنی، جاذبه های فراوان، تفریحات متفاوت و هیجان انگیز و همچنین جای دادن فرهنگ های مختلف از هر کشور توانسته هر ساله توریست های زیادی را با تور سنگاپور به خود جذب نماید. جزیره سِنتوسا یکی از جاذبه های طبیعی سنگاپور است که با قرار گرفتن در قسمت جنوبی سنگاپور و علاوه بر داشتن سواحل بکر و دیدنی که میتوان آرامش را به دور از شلوغی های شهر با فراغ خاطر به دست آورد. آکواریوم سنگاپور، تور شبانه در حیات وحش، باغ وحش سنگاپور، باغ ساحلی سنگاپور، باغ گیاه شناسی سنگاپور، پارک پرندگان سنگاپور و پارک جنگلی بوکیت تیماه از دیگر جاذبه های طبیعی و گردشگری سنگاپور هستند. اگر خواهان تور ارزان سنگاپور هستید، با ورود به سایت نت تورز، از تورهای ارزان ما بهره مند شوید.

https://www.net-tours.net/category/تور-سنگاپور


تور سنگاپور ، قیمت تور سنگاپور ، تور ارزان سنگاپور ، تور لحظه آخری سنگاپور ، تور سنگاپور با هواپیما ، تور چارتری سنگاپور ، تور آفر سنگاپور ، جاذبه های سنگاپور ، جاذبه های گردشگری سنگاپور


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا