این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

باشگاه پینت بال صبا تماس بگیرید

باشگاه پینت بال صبا

%0
  • تهران تهران شمال

لوازم ورزشی در همین محل

باشگاه ورزشی لوازم ورزشی

باشگاه ورزشی - پکیج ویژه باشگاه های ورزشی برای کنترل تردد

در تهران مرکز, قائم مقام | خرید و فروش لوازم ورزشی

سیستم مدیریت باشگاه های ورزشی صائلا P1

ورود و خروج اعضای باشگاه تان را هوشمند مدیریت کنید.
محتویات این پکیج شامل:
1-گیت سه میله ای Saela T102
2-نرم افزار "سامانه اعتباری ایماریا"
3-کد کننده کارت (انکودر) Saela E400
4-یکصد عدد کارت هوشمند مایفر

میباشد که با استفاده از این سخت افزار و نرم افزار موجود در این پکیج میتوانید:
1- برای اعضای باشگاه پرونده ورزشی تشکیل دهید.
2- برای اعضا باشگاه، کارت هوشمند صادر نمایید.
3- برای اعضا بازه زمانی (روز و ساعت) تعریف کرده و در کارت عضویت هوشمند عضو ثبت نمایید.
4- شیفت بانوان و آقایان را به صورت کاملا مجزا مدیریت کنید.
5- برای اعضای مهمان، کارت مهمان تعریف کرده و اعتبار آن را روی کارت هوشمند ثبت نمایید.
6- با استفاده از گزارش مالی نرم افزار ایماریا گردش مالی(هزینه صدور کارت، حق عضویت، تمدید اعتبار و ....) خود را مدیریت کنید.
7- و ....

خلاصه عملکرد پکیج صائلا برای مدیریت باشگاه:

برای این منظور روال کار یک باشگاه بدنسازی را که پکیج Saela P1 در آنجا نصب گردیده است را در نظر بگیرید:
A-شخصی که قصد عضویت در باشگاه را دارد به مدیریت یا اپراتور باشگاه مراجعه می کند.
B-اپراتور اطلاعات عضو را در نرم افزار ایماریا وارد نموده، اعتبار ماهانه و زمان (روز و ساعت) مجاز ورود عضو به باشگاه را مشخص کرده و توسط دستگاه کد کننده Saela E400 برای وی یک کارت هوشمند صادر می کند.
نکته: در هنگام صدور کارت هوشمند، ضمن ثبت هزینه صدور کارت و هزینه شهریه ماهانه در قسمت مدیریت مالی نرم افزار و پایگاه داده، فیش پرینت به عنوان رسید مبلغ پرداختی توسط نرم افزار ارائه می گردد.
C-گیت T102 نصب شده در ورودی باشگاه مجهز به کارتخوان هوشمند می باشد به طوریکه از افراد بعد از عضویت در باشگاه، منبعد برای ورود می بایست کارت خود را روی قسمت کارتخوان گیت T102 قرار داده و در صورتی که کارت دارای اعتبار بوده و در زمان مجاز وارد شده باشد، گیت باز شده و اجازه ورود فرد به باشگاه را خواهد داد. در غیر این صورت گیت با دادن خطا و آلارم مانع از ورود فرد به باشگاه می گردد.
D-در صورتی که مدیر باشگاه، فرآیند صدور کارت، تمدید اعتبار و ... را به کارمند یا اپراتور واگذار کرده باشد، می تواند از طریق گزینه گزارشات مالی در منوی نرم افزار ایماریا، کلیه تراکنش های صورت گرفته را به تفکیک روز، هفته و ماه و نیز به تفکیک اپراتورهای مختلف مشاهده و از کلیه موارد پرینت تهیه نماید.
E-همچنین اپراتور می تواند برای مهمانان مراجعه کننده کارت عضویت از نوع شارژی تعریف کند و با اختصاص مبلغی به عنوان موجودی کارت می توان تعداد دفعات ورود افراد را محدود نمود.
نکته: در این حالت باید میزان کسر اعتبار در هر تراکنش توسط گیت برای کارت های شارژی از طریق تنظیمات گیت و توسط کابل USB یا کارت تنظیم، روی گیت اعمال گردد.

اما قابلیت های این پکیج به موارد بالا محدود نمی گردد و می توان شیفت های کاری نیز تعریف کرد.
معمولاً باشگاه های ورزشی تایم صبح خود را به بانوان اختصاص داده و برای این امر نیز یک نفر اپراتور یا کارمند استخدام می گردد. به دلیل عدم تمرکز مستقیم در شیفت فوق، صحت تراکنش های مالی، ثبت دقیق اطلاعات اعضا و ... در شیفت مذکور یکی از دغدغه های اصلی مدیریت باشگاه می باشد. برای این منظور با استفاده از قابلیت های نرم افزار ایماریا در پکیج P1، می توان کارت های عضویت هوشمند برای شیفت صبح و شیفت عصر به صورت مجزا صادر نمود که در این صورت گیت هوشمند Saela T102 نصب شده در ورودی باشگاه در شیفت صبح فقط به اعضایی که کارتشان مجوز ورود تایم صبح را دارد اجازه ورود داده و در خارج از تایم مذکور اجازه ورود فرد به باشگاه را نخواهد داد. این روال برای شیفت بعد از ظهر نیز صادق می باشد.

قابلیت ها و امکانات پکیج فوق، مدیریت باشگاه های چندمنظوره را نیز امکان پذیر می کند. برای اینکه این موضوع را به صورت کامل تشریح کنیم یک باشگاه ورزشی چند منظوره را درنظر بگیرید که هر بخش توسط مدیر خود اداره شده ولی از یک فضا استفاده می کنند. بهترین مثال تجسم یک باشگاه ورزشی رزمی می باشد که در آن روزهای شنبه و سه شنبه برای ورزش کاراته و روزهای یکشنبه و چهارشنبه برای ورزش تکواندو اختصاص داده شده است به طوریکه در روزهای ذکر شده نیز تایم صبح مختص بانوان می باشد. علاوه بر آن در روزهای پنج شنبه هم کلاس های تئوری مرتبط با ورزش قهرمانی توسط مربیان و کارشناسان مربوطه برای اعضای هر دو گروه ورزشی برگزار می گردد که فقط اعضا با کمربند قرمز و به بعد اجازه ورود در این کلاس ها را دارند.

حال بایست از قدرت بالا و قابلیت های پکیج Saela P1 برای این باشگاه استفاده نمود به طوریکه:
1-نرم افزار ایماریا روی رایانه باشگاه نصب می گردد.
2-مدیران باشگاه، با نام کاربری و رمز اختصاصی خود وارد نرم افزار شده و برای اعضای خود کارت عضویت صادر نموده و ساعات مجاز ورود و نیز اعتبار کارت را تعیین و توسط دستگاه کد کننده کارت، برای هر عضو کارت عضویت صادر می کنند. (در صورتی که عضو شرایط استفاده از کلاس های تئوری را داشته باشد. روزهای پنج شنبه را نیز برای وی فعال می کنند.)
3-گیت هوشمند (T102) نصب شده در ورودی باشگاه در هنگام مراجعه فرد به باشگاه در صورتی که در زمان (روز و ساعت) مجاز مراجعه نموده و نیز کارت او دارای اعتبار باشد اجازه ورود (گیت باز می گردد) داده و در غیر اینصورت با آلارم اختصاصی مانع ورود فرد به باشگاه می گردد.
4-مدیر هر بخش می تواند با ورود به نرم افزار با اکانت اختصاصی خود گزارشات مالی را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه استخراج نماید.
5-در صورتی که فردی غیر از اعضای باشگاه قصد استفاده از کلاس های تئوری را داشته باشد، برای وی کارت هوشمند از نوع شارژی صادر گردیده و با اختصاص مبلغی به عنوان موجودی کارت، تعداد دفعات استفاده از کارت محدود می گردد.
نکته: برای بهره گیری از سیستم کسر شارژ پکیج فوق، در ابتدا می بایست از طریق نرم افزار و کارت تنظیم گیت، میزان کسر شارژ در هر بار ورود اعضا (اعضای دارای کارت شارژی) برای گیت T102 تنظیم گردد.
6-در صورتی که فرد مذکور در بند 5 قصد ورود به باشگاه را داشته باشد. گیت مبلغ تنظیم شده به عنوان ورودیه را از کارت هوشمند وی کسر نموده و اجازه ورود فرد به باشگاه را خواهد داد. مسلما در صورتیکه موجودی کارت کمتر از مبلغ ورودی باشد، گیت با آلارم اختصاصی "عدم موجودی" مانع از ورود فرد به باشگاه خواهد شد.

استفاده از پکیج Saela P1 در مدیریت استخرها:

سوال دیگری که مشتریان و متقاضیان پکیج فوق دارند، نحوه بهره گیری از این پکیج در مدیریت استخرها و ... می باشد. همانطور که می دانید شرایط استفاده از استخرها برای افراد مختلف متفاوت بوده و مدیریت این مجموعه ها برای افراد مختلف، شرایط و امتیازات خاصی را قائل می شوند. برای مثال هزینه ورودی استخرها برای برخی افراد با نرخ آزاد، برای بعضی دوستان و آشنایان به صورت رایگان، برای برخی مراجعان با تخفیف ویژه و برای اعضای یک ارگان یا سازمان به صورت کارت اعتباری ماهانه محاسبه می شود لذا انتظار می رود اتوماسیون نصب شده جهت مدیریت این موضوع قابلیت پردازش تمام موارد را داشته باشد.
خیلی خرسندیم تا با افتخار اعلام نماییم که پکیج تخصصی Saela P1 تمامی موارد فوق را پیش بینی و راهکار عملی را برای این موضوع ارائه داده است، لذا کافی است مدیر استخر نرخ آزاد ورودیه را از طریق کارت تنظیم، روی گیت تنظیم نماید.
در ادامه هنگام صدور کارت می بایست نحوه ورود فرد به استخر (شارژی یا اعتباری) و نیز میزان تخفیف به کارت هوشمند وی اعمال گردد. متعاقبا انتظار می رود هنگام قرار دادن کارت روی گیت، سیستم هوشمند گیت با تشخیص نوع کارت از نظر اعتباری یا شارژی و نیز میزان تخفیف فرد، مبلغ مورد نظر را با احتساب تخفیف اعمال شده از کارت کسر و اجازه ورود فرد به استخر را صادر نماید. البته خاطرنشان می گردد از این پکیج و قابلیت های ذکر شده می توان به غیر از استخرها در تمامی مجموعه هایی که از سیستم ورودیه استفاده می کنند (مانند موزه ها، پارک های آبی، باغ وحش ها، شهر بازی ها و ...) استفاده نمود.

در ادامه شایان ذکر است که قابلیت های پکیج فوق خیلی بیشتر از مثال هایی است که برای تفهیم عملکرد کلی پکیج در بالا آورده شده اند لذا برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از امکانات پکیج فوق پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.


**برای کسب اطلاعات بیشتر**
http://saela-electronics.com/new/products/special-package/sport-clubs-package
و شماره تماس: 02188101650


گیت کنترل تردد ، گیت باشگاهی ، مدیریت هوشمند باشگاه ، ورود خروج باشگاه ، ورودیه استخر ، کارت باشگاه ، کنترل کارت باشگاه ، کنترل کارت استخر ، راهبند ، گیت سه میله ای ، گیت اهرمی ، مدیریت تردد ، گیت باشگاه

تهران / تهران مرکز / قائم مقام     لوازم ورزشی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا