این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

تور گرجستان تورهای خارجی

تور گرجستان - تور گرجستان

در استان تهران تهران, | تورهای خارجی

کشور گرجستان به علت دارا بودن موقعیت استراژیک در منطقه، بعنوان کشوری توریستی محسوب میشود. این کشور به پایتختی شهر تفلیس ایالتی در ناحیه قفقاز اوراسیا می باشد که بنابر نزدیکی به ترکیه و روسیه همواره گردشگران زیادی را به خود جذب میکند. بهترین زمان سفر به گرجستان و لذت بردن از طبیعت زیبا و دیدنی های آن از شروع تابستان (تیر و مرداد ماه) میباشد که هوای معتدل بهاری همراه با نو شدن طبیعت و مناظر بسیار زیبای گرجستان سفری به یاد ماندنی را بری شما در تور گرجستان رقم میزند. از جاذبه های گرجستان میتوان به شهر ساحلی باتومی، باغ گیاه شناسی، قلعه باستانی گونیو آپاپساروس، آبگاه دلفین ها، آبشار ماخونتستی، تله کابین آرگو باتومی، آکواریوم باتومی، مسجد قدیمی، کلیساهای ارتودکس و ارمنی و کاتولیک، پارک آبی، پارک ۶ می و دریاچه نوریگلی اشاره کرد. برای استفاده از تور ارزان گرجستان، به سایت نت ورز مراجعه نمایید.

https://www.net-tours.net/category/تور-گرجستان


تور گرجستان ، تور ارزان گرجستان ، قیمت تور گرجستان ، تور لحظه آخری گرجستان ، تور گرجستان با هواپیما ، تور آفر گرجستان ، تور چارتری گرجستان ، جاذبه های گرجستان ، جاذبه های گردشگری گرجستان


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا