این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

کتاب شهرها کتابهای آموزشی

کتاب شهرها - شهرهای رویایی؛ شاکله جهان در هفت انگاره شهری

در استان تهران تهران شمال, | خرید و فروش کتابهای آموزشی

جدیدترین منبع آزمون کارشناسی ارشد معماری، معماری منظر و طراحی شهری: کتاب شهرهای رویایی؛ 7 ایدة شهری به عنوان شاکلة جهان

کتاب شهرهای رویایی؛ 7 ایدة شهری به عنوان شاکلة جهان، به نگاهی ویژه نسبت به شهرها و معماری قرن بیستم می پردازد. این کتاب با نگاهی متفاوت نسبت به منابعی که پیشتر در این زمینه به چاپ رسیده اند، 7 ایدة معماری و شهرسازی را که حاکم بر شهرهای قرن بیستم در غرب بوده اند، مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد و با معرفی ایده پردازان و نمونه های موفق و مشهور در سطح جهان برای هر کدام از ایده ها، از ابتدای شکل گیری ایده آغاز و در خلال معرفی زندگی ایده پرداز، به شرح و بسط ایده تا نهایت تکمیل آن می پردازد. . این کتاب که تالیف دکتر وید گراهام، استاد دانشگاه پپردین آمریکا می باشد، در زمره پر فروش ترین کتاب های شش ماه اخیر (6 ماه دوم 2016)، آمریکا قرار گرفته است و به همت گروه شهرسازی دانشگاه شهید رجائی تهران، توسط جناب آقایان دکتر مسعود علیمردانی، مهندس کسری کتاب اللهی و سرکار خانم مهندس فاطمه زین الصالحین، به فاصله زمانی کمتر از یکسال از چاپ نسخه اصلی کتاب؛ ترجمه و هم اکنون (تیر 1396)، توسط انتشارات این دانشگاه به چاپ رسیده است. با توجه به محتوای کتاب، و جدید بودن مطالب، عناوین و دیدگاه های مطروحة آن، انتظار می رود در آزمون های کارشناسی ارشد معماری، معماری منظر و خصوصا طراحی شهری، و دکتری معماری و شهرسازی در سال آینده به یکی از منابع اصلی تبدیل گردد.
فصل اول با عنوان قلعه ها، به معرفی شهر خیالی که بنیان آن بر نظرات برترام گودهو استوار گشته، می پردازد. در فصل دوم با عنوان آثار تاریخی، شهر سفارشیِ دانیل برنهام؛ در فصل سوم با عنوان اسلب ها، به معرفی شهر منطقیِ لوکوربوزیه و رابرت موزز، در فصل چهارم باعنوان املاک اربابی به معرفی ضدشهریتِ فرانک لوید رایت؛ در فصل پنجم با عنوان مرجان ها به معرفی شهر خودسازمانگرِ جین جیکوبز و آندره دوآنی؛ در فصل ششم با عنوان مراکز خرید به معرفی شهر فروشگاهیِ ویکتور گروئن و جان جرد و نهایتاً در فصل هفتم با عنوان سکونت گاه ها، به معرفی شهر اکولوژیکی فنیِ کنزو تانگه و نورمن فاستر می پردازد.


امیر شکیبامنش ، کرامت الله زیاری ، پویان شهابیان ، مصطفی بهزادفر ، بهناز امین زاده ، حسین بحرینی ، کیومرث حبیبی ، هوشمند علیزاده ، کیومرث ایراندوست ، آتی شار ، اسکیس طراحی شهری ، شهرهای زیبا ، شهرهای رویایی ، رویا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا