این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

نرم افزارهای جامع مدیریت منابع انسانی آشپزی

نرم افزارهای جامع مدیریت منابع انسانی - کتابچه راهنما و مقدمات راه اندازی آشپزخانه صنعتی

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های آموزش آشپزی

این کتابچه جامع شامل توضیحات تمام فرآیندها و اصول یک آشپزخانه صنعتی(داخل رستوران، کترینگ، تالار، هتل و ...) می باشد که در 566 صفحه در قطع A 4- صحافی شده)به تشریح ملزومات و مقدمات این کسب و کار(از آشنایی با مکان ها تا نیروی انسانی و ...) می پردازد. مشخصات این کتابچه ([جزوه) و عناوین آن در بخش پایین درج گردیده است.
این کتابچه شامل چهار فصل اصلی می باشد. بخش اول در مورد چکیده یک صفحه ای طرح است.در فصل دوم (تعاریف و ویژگی ها) ابتدا با اصطلاحات رایج این صنعت آشنا شده و سپس ضمن آشنایی با ابزارهای رایج، با روشهای پخت، اصول تجهیز، شرح وظایف پرسنل، بازاریابی و بسته بندی در کترینگ/ رستورانها به بیان تعاریف و مفاهیم اولیه پرداخت خواهد شد.

فصل سوم به بررسی و مطالعات فنی نظیر برآورد ظرفیت تولید و میزان تقاضا، برآورد میزان نیروی انسانی مورد نیاز و ... خواهد پرداخت.فصل چهارم بررسی های مالی و اقتصادی نام دارد و به مسائلی چون برآورد میزان تواید سالیانه.برآورد هزینه ها و سرمایه های مورد نیاز خواهد پرداخت که در مواردی که لازم باشد حاوی تصاویری فنی از تجهیزات خواهد بود.



قیمت : صد هزار تومان
نحوه پرداخت: واریز به کارت یا شماره حساب
نحوه دریافت: ارسال پستی(شهرستان) یا پیک موتوری(تهران)- ( هزینه بر عهده خریدار می باشد)
سفارش : 09199070379


راه اندازی کترینگ ، راه اندازی رستوران ، آموزش کترینگ ، آموزش رستوران ، راه اندازی تهیه غذا ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا