این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

سی دی خام چاپ و تبلیغات

سی دی خام - بزرگترین مرکز چاپ امین

در استان اصفهان اصفهان, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

بزرگترین مرکز چاپ امین
در چاپ دیجیتال به دلیل حذف پلیت و چاپ مستقیم از کامپیوتر روی کاغذ و امکان کالیبراسیون دستگاه امکان چاپ در تیراژ محدود حتی یک نسخه با هزینه پایین وجود دارد به همین دلیل این روش چاپ دیجیتال برای مصارفی مثل تهیه نمونه و یا چاپ محصولات کم تعداد و سریع کاربرد زیادی دارد. یک چاپگر دیجیتال برای چاپ میلیونها برگ ساخته نشده است، بلکه باید بتواند در طول مدت زمان عمر خود نهایتاً هزاران برگ چاپ کند. که البته اینکار را خیلی خوب انجام می دهد. بنا بر این با توجه به هزینه تمام شده و سرعت کار، چاپ دیجیتال برای چاپ در تیراژ محدود عملیاتی و مقرون به صرفه می باشد. تخصصی ترین مرکز چاپ امین جهت ارائه خدمات تبلیغاتی هم وطنان گرامی آماده همکاری می باشد. تکثیر و رایت Duplication هم چنین چاپ روی CD یا DVD و MiniCD گرد با سایز استاندارد با استفاده از بهترین نوع دیسک (گریدA+ و گرید A++) و چاپ انواع پکیج قاب و اینسرت را از طراحی تا چاپ همراه با امکان نمونه گیری پیش از چاپ و تحویل محصول ارائه می نماید.
در صورت تمایل می توانید با استفاده از خدمات شرکت ما قفل گذاری بسیارحرفه ای انواع مدیایCD- DVD را داشته باشید.
خدمات چاپی این شرکت با استفاده از چاپ دیجیتال RGB و ماشین آلات افست و استمپری CMYK می باشد.
چاپ انواع کاغذ معمولی ( تحریر )، عروسکی، کوتد، گلاسه و ... با بهترین کیفیت در سایزهای مختلف، چاپ انواع لیبل cd، پوستر، کارت ویزیت، بروشور، سربرگ، فاکتور، تقویم و تراکت
چاپ روی انواع پارچه
از دیگر خدمات این شرکت در راستای پوشش نیاز مشتریان عزیز فروش عمده انواع سی دی و دی وی دی خام، فروش عمده انواع قاب سی دی و دی وی دی، سلفون و کاور ضد خش به تعداد دلخواه می باشد.
تحویل کار فوری مطابق با برنامه کاری شما
تحویل 100% تضمینی، کیفیت بسیار عالی
آدرس دفتر مرکزی: اصفهان – خیابان طیب – ابتدای خیابان میرداماد- سمت چپ – ساختمان نیکان – طبقه اول
تلفن تماس : 32373883 (031)
فکس : 32370829
همراه :09132136670
www.chapamin.com
پذیرش تبلیغات اینترنتی 09210381260


پخش کلی ، Cd& DVD ، قاب سی دی ، قاب dvd ، قاب dvd ، قاب دی وی دی ، cdاصفهان ، پخش CD ، اصفهان تجاری ، چاپ اصفهان ، چاپ رویdvd cd ، مرکز پخش قاب دی وی دی ، چاپ سی دی اصفهان ، ، چاپ مستقیم ، چاپ بر روی سی دی ، مرکز


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا