این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

تبلت سیم کارت خور زیر 300 هزار تومان فنی و حرفه ای

تبلت سیم کارت خور زیر 300 هزار تومان - بسته طلائی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

در استان تهران تهران, | آگهی های آموزش فنی حرفه ای

در این بسته، برای اولین بار در کشور علاوه بر تضمین قبولی شما و رسیدن به نمره 70 در آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی، 70 درصد مبلغ بسته بعد از تحویل پرداخت شده و در صورت عدم رضایت از محصول، بجز هزینه کتابها مابقی مبلغ دریافتی به شما عودت خواهد شد. بسته طلائی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقیشامل چهار جلد کتاب، یک فیلم، چهار آزمون آنلاین و عضویت در گروه تلگرامی ویژه برای رفع اشکال آنلاین و لحظه ایست. این بسته براساس آخرین ویرایش مباحث آزمون نظام مهندسی (مباحث 3، 13 و 21) در سال 96 و آخرین آزمون نظام مهندسی برگزار شده در اسفند 95 به روزرسانی شده است.

1) مشخصات کلی
نوع محصول: مجموعه ای شاملکتاب، فیلم، آزمون آزمایشی و گروه تلگرام
محتوای محصول: چهارجلد کتاب، فیلم 30 ساعته، چهار آزمون آنلاین و گروه تلگرامی
نحوه ارسال: پستی
کد محصول: NB01
قیمت: 420 هزار تومان
آدرس: https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=5168

2) جزئیات محتوا
براساس خلاها و نیازهای موجود، بسته طلائی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقیشامل چهارجلد کتاب، فیلم 30 ساعته، چهار آزمون آنلاین و گروه تلگرامی برای اولین بار در کشور به صورت کاملا تضمینی ارائه می شود:

2-1) فیلم آمادگی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی
تدریس کاملا کلاسی و بی نظیر مفاهیم، ارائه نکات طلائی، پاسخ تشریحی و طبقه بندی شده تمامی از اولین دوره تا آخرین دوره پرسش های مباحث 13 و 15 و گروه سنوات قبل در سی ساعت. مشاهده جزئیات: (https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=1141).

2-2) کتاب درسنامه و پرسش های طبقه بندی شده آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی
درسنامه کاربردی و بی نظیر با پاسخ تشریحی تمامی مسائل و سوالات چالشی از اولین دوره (سال 76) تا آخرین دوره. مشاهده جزئیات: (https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=1142)

2-3) کتاب تاسیسات برق پلاس
خلاصه سازی شده و سازمان دهی شده مهمترین بخش های کتاب راهنمای طراحی و اجرای تاسیسات برقی (راهنمای مبحث 13) تالیف آقای موسسیان و جلدهای اول و دوم نشریه 110 به صورت هدفمند با پاسخ تشریحی و طبقه بندی شده مرتبط.مشاهده جزئیات: (https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=5167)

2-4)کتاب تشریح پرسش های آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی
پاسخ تشریحی تمامی آزمونها از خرداد 93 تا اسفند 95 برای جمع بندی مطالب. ممشاهده جزئیات: (https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=2081)

2-5) کتاب واژگان کاربردی تاسیسات برقی
شامل کلمات کلیدی مباحث 1، 2، 3، 12، 13، 15، 19، 21 و 22، مقررات ملی، کتاب راهنمای طراحی و اجرای تاسیسات برقی (راهنمای مبحث 13) تالیف آقای موسسیان و جلدهای اول و دوم نشریه 110 .مشاهده جزئیات: (https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=1144)

2-6) آزمون های آزمایشی تاسیسات برقی
چهار دوره آزمون آزمایشی برای شبیه سازی آزمون با هدف انتقال ریزه کاری های خاص در طراحی سوالات با پاسخ تشریحی. مشاهده جزئیات: https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=13515))

2-7) گروه تلگرامی رفع اشکال
امکان رفع اشکال آنلاین توسط مدرس دوره و مولف کتابها فقط ویژه داوطلبانی که بسته طلائی را خرید کرده اند. مشاهده جزئیات: (https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=13508)

3) تضمین ها
3-1) پرداخت 70 درصد بعد از تحویل محصول
در این طرح، شما تنها 30درصد مبلغ 420 هزار تومان را پرداخت کرده و 70 درصد را بعد از تحویل گرفتن و باز کردن بسته طلائی واریز می کنید. دقت داشته باشید، تمامی فروشگاه هائی که پرداخت بعد از خرید دارند، پرداخت مبلغ، درب منزل به مامور پست پیش از تحویل گرفتن بسته انجام می شود. یعنی شما اطلاعی از کیفیت بسته داخل آن ندارید. در حالیکه در این طرح، شما به مامور پست مبلغی پرداخت نمی کنید و بلکه بعد از باز کردن بسته و مشاهده جزئیات پرداخت را انجام می دهد.

3-2) عودت وجه در صورت عدم رضایت از کیفیت
در این طرح استثنائی، شما 48 ساعت بعد از دریافت بسته (با استفاده سایت اداره پست می توان به زمان دقیق تحویل مرسوله پی برد و مبنا محاسبه لحظه دریافت بسته اعلام شده توسط سایت اداره پست براساس کدرهگیری مرسوله است)، فرصت دارید که بسته را بررسی کنید در صورت عدم رضایت به ما از طریق ناحیه کاربری ارسال می کنید، بعد از هماهنگی با بخش فروش، پس کسر هزینه کتاب ها (با اعمال تخفیف دیگر تنها 110 هزار تومان)، به شما اطلاع داده می شود که فیلم آموزشی را پس بفرستید و مبلغ پرداختی عینا به شما عودت داده می شود. یعنی کتاب ها نزد شما باقی می ماند و مبلغ 310 هزار تومان پس از ارسال فیلم آموزشی، به حساب شما واریز خواهد شد.

3-3) تضمین 70 درصد در آزمون
ما به شما این گارانتی را می دهیم که درصورت استفاده از این بسته، در آزمون آتی (شهریور 96) به صورت قطعی قبول خواهید شد. برای این منظور، طی یک تعهدنامه محضری به شما تعهد پاسخ به 70درصد پرسش ها توسط مدیرمسئول سایت اخبار نظام مهندسی، مهندس محمدکریمی، داده می شود. دلیل انتخاب عدد 70، براساس نتایج بدست آمده در آزمونهای سنوات قبل است که در تمامی آنها حداقل 70درصد پرسشها توسط بسته طلائی قابل پاسخگوئی بوده است. دو حالت برای این منظور تعریف می شود؛ در صورت قبولی در آزمون آتی، ما به هدف خود رسیده و مبلغی به شما عودت داده نخواهد شد اما در صورت عدم قبولی، اختلاف بین نمره اخذ شده توسط داوطلب و 70درصد تضمین شده به داوطلب عودت داده خواهد شد (مثلا اگر داوطلب نمره 30 را اخذ کرد، 40درصد مبلغ پرداختی به ایشان عودت داده می شود). برای این منظور، مهندس محمدکریمی تعهدنامه زیر بعد از قطعی شدن خرید و پرداخت تمام هزینه توسط داوطلب به ایشان ارسال خواهد شد.


خرید کتاب های نظام مهندسی برق ، دانلود رایگان کتاب های نظام مهندسی برق ، منابع آزمون نظام مهندسی برق ، خرید اینترنتی کتاب مباحث نظام مهندسی ، کتاب آمادگی آزمون نظام مهندسی برق ، منابع آزمون نظام مهندسی بر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا