این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

تبلت سیم کارت خور زیر 300 هزار تومان فنی و حرفه ای

تبلت سیم کارت خور زیر 300 هزار تومان - بسته نقره ای آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

در استان تهران تهران, | آگهی های آموزش فنی حرفه ای

بسته نقره ای آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی، علاوه بر 10درصد تخفیف حجمی امکان پرداخت 50 درصد مبلغ بسته بعد از تحویل را دارد. بسته نقره ای آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی شامل چهار جلد کتاب و یک فیلم است. این بسته براساس آخرین ویرایش مباحث آزمون نظام مهندسی (مباحث 3، 13 و 21) در سال 96 و آخرین آزمون نظام مهندسی برگزار شده در اسفند 95 روزرسانی شده است.

1) مشخصات کلی
نوع محصول: مجموعه ای شاملکتاب و فیلم
محتوای محصول: چهارجلد کتاب و فیلم 30 ساعته
نحوه ارسال: پستی
کد محصول: NB02
قیمت: 265 هزار تومان
آدرس: https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=1140

3-1) فیلم آمادگی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی
تدریس کاملا کلاسی و بی نظیر مفاهیم، ارائه نکات طلائی، پاسخ تشریحی و طبقه بندی شده تمامی از اولین دوره تا آخرین دوره پرسش های مباحث 13 و 15 و گروه سنوات قبل در سی ساعت. مشاهده جزئیات: (https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=1141).

3-2) کتاب درسنامه و پرسش های طبقه بندی شده آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی
درسنامه کاربردی و بی نظیر با پاسخ تشریحی تمامی مسائل و سوالات چالشی از اولین دوره (سال 76) تا آخرین دوره. مشاهده جزئیات: (https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=1142)

3-3) کتاب تاسیسات برق پلاس
خلاصه سازی شده و سازمان دهی شده مهمترین بخش های کتاب راهنمای طراحی و اجرای تاسیسات برقی (راهنمای مبحث 13) تالیف آقای موسسیان و جلدهای اول و دوم نشریه 110 به صورت هدفمند با پاسخ تشریحی و طبقه بندی شده مرتبط. مشاهده جزئیات: (https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=5167)
ده است.

3-4)کتاب تشریح پرسش های آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی
پاسخ تشریحی تمامی آزمونها از خرداد 93 تا اسفند 95 برای جمع بندی مطالب. مشاهده جزئیات: (https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=2081)

3-5) کتاب واژگان کاربردی تاسیسات برقی
شامل کلمات کلیدی مباحث 1، 2، 3، 12، 13، 15، 19، 21 و 22، مقررات ملی، کتاب راهنمای طراحی و اجرای تاسیسات برقی (راهنمای مبحث 13) تالیف آقای موسسیان و جلدهای اول و دوم نشریه 110 . مشاهده جزئیات: (https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=1144)

4) ویژگی های برجسته
4-1) پرداخت 50 درصد بعد از تحویل محصول
در این طرح، شما تنها 50درصد مبلغ 265 هزار تومان را پرداخت کرده و 50 درصد را بعد از تحویل گرفتن و باز کردن بسته نقره ای واریز می کنید. دقت داشته باشید، تمامی فروشگاه هائی که پرداخت بعد از خرید دارند، تحویل مبلغ درب منزل به مامور پست پیش از تحویل گرفتن بسته انجام می شود. یعنی شما اطلاعی از کیفیت بسته داخل آن ندارید. در حالیکه در این طرح، شما به مامور پست مبلغی پرداخت نمی کنید و بلکه بعد از باز کردن بسته و مشاهده جزئیات پرداخت را انجام می دهد.

4-2) تخفیف ده درصدی
برای رفاه حال داوطلبان عزیز، ده درصد از مبلغ کل کم شده و بجای پرداخت 305 هزار تنها 265 هزار تومان دریافت خواهد شد.


خرید کتاب های نظام مهندسی برق ، دانلود رایگان کتاب های نظام مهندسی برق ، منابع آزمون نظام مهندسی برق ، خرید اینترنتی کتاب مباحث نظام مهندسی ، کتاب آمادگی آزمون نظام مهندسی برق ، منابع آزمون نظام مهندسی بر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا