این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خرید و فروش وانت لندکروز دست دوم فنی و حرفه ای

خرید و فروش وانت لندکروز دست دوم - آزمون آزمایشی نظام مهندسی

در استان تهران تهران, | آگهی های آموزش فنی حرفه ای

این آزمون آزمایشی نظام مهندسی تاسیسات برقیدقیقا مبتنی بر اهداف آزمون، با رعایت سهم هر گروه از منابع در آزمون و در نظر گرفتن ساختار مفهومی پرسش های آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی طراحی شده است. بعد از برگزاری هر آزمون، پرسش و کلیدهای آنها، پاسخ تشریحی به صورت متنی و ارائه یک ویدیوی اختصاصی برای هر آزمون با هدف معرفی نکات بسیار مهم که کمک شایانی به درک عمیق داوطلب خواهد کرد ارائه می گردد.

1) مشخصات کلی
تعداد آزمون: چهار دوره
کد محصول: NB71
نحوه برگزاری: به صورت آنلاین
قیمت هر آزمون: 20 هزار تومان
آدرس: https://www.mohandesinnews.ir/?p=13515
2) تاریخ و نحوه برگزاری
بعد از اعلام زمان دقیق آزمون، تاریخ های دقیق نیز اعلام خواهد شد:
•آزمون اول: 20 روز پیش از برگزاری آزمون
•آزمون دوم: 15 روز پیش از برگزاری آزمون
•آزمون سوم: 10 روز پیش از برگزاری آزمون
•آزمون چهارم: 5 روز پیش از برگزاری آزمون
توجه داشته باشید از این تاریخ ها امکان ورود به فضای آزمون وجود داشته و دقیقا نیاز نیست در ساعت و روز معین در آزمون شرکت فرمائید. قبل از برگزاری آزمون، کد و لینک ورود به محیط مجازی آزمون برای داوطلب ارسال شده و ویدیویی نیز برای آموزش نحوه انجام آن در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.
3) پیش زمینه
3-1) بیان نکات ویژه در طراحی پرسش
در بسیار از موارد دیده می شود که داوطلبان صرفا به دلیل اینکه از نیت و هدف طراح پرسش اطلاع نداشته اند، از پاسخ به پرسش باز مانده اند. در واقع بسیار پیش آمده که در حل آزمون ها، که داوطلبان دانش علمی لازم برای پاسخ را پرسش را داشته اند اما تنها به دلیل عدم اطلاع ریزه کاری خاص پرسش، پاسخ اشتباه داده اند. این گروه از پرسش ها، تاثیر قابل توجهی روی عدم قبولی داوطلبان دارد؛ چرا که داوطلب با برداشت اشتباه از مفهوم مساله، با وجود تسلط علمی، یک پاسخ صحیح را تبدیل به یک جواب اشتباه کرده و عملا فرصت قبولی را از خود می گیرد.

3-2) عدم جمع بندی
چالش دوم که منجر به ارائه آزمون آزمایشی نظام مهندسی تاسیسات برقی شد، یکی از اصلی ترین مشکلات داوطلبان آزمون نظام مهندسی برق در عدم جمع بندی آزمون در روزهای منتهی به آن است. این اشتباه منجر به عدم سازماندهای مطالب یاد گرفته شده می شود و داوطلبان معمولا در جلسه آزمون با فراموشی برخی نکات مهم و نزدیک به هم در آزمون مواجه می گردند.

4) ویژگی برجسته
4-1) رعایت تمامی مشخصه های آزمون
با توجه به تحلیل های انجام شده (https://www.mohandesinnews.ir/?cat=592) و تعیین سهم هر دسته از منابع در آزمونهای مختلف، در این آزمون ها تمامی مشخصه و استانداردهای لازم برای شبیه سازی آزمون در نظر گرفته خواهد شد.

4-2) ارائه نکات ویژه
علاوه بر ارائه پاسخ تشریحی، برای هر آزمون یک ویدیوی اختصاصی تولید می شود که در آن نکات ویژه و مهمی که شاید داوطلبان توجه زیادی به آن نداشته اند و در طراحی سوالات بسیار تاثیر گذار بوده ارائه خواهد شد.

4-3) توالی منطقی آزمون
آزمون ها از اول تا چهارم، دارای سطح سختی منطقی بوده و به گونه ای طراحی شده اند که قدم به قدم با داوطلبان به جلو می روند.

4-4) مناسب برای آزمون های طراحی-نظارت
آزمون ها به گونه طراحی شده اند که کاملا مناسب هر دو گرایش طراحی و نظارت تاسیسات برقی هستند.

4-3) تخفیف حجمی
در صورتی که داوطلبی مایل به شرکت در هر چهار آزمون باشد، یک آزمون برای ایشان رایگان بوده و فقط هزینه سه آزمون را پرداخت خواهد کرد.


خرید کتاب های نظام مهندسی برق ، دانلود رایگان کتاب های نظام مهندسی برق ، منابع آزمون نظام مهندسی برق ، خرید اینترنتی کتاب مباحث نظام مهندسی ، کتاب آمادگی آزمون نظام مهندسی برق ، منابع آزمون نظام مهندسی بر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا