این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

مؤسسه فرهنگی هنری سنجش و پژوهش سپهرگان تماس بگیرید

اتوماسیون اداری فروش نرم افزار

اتوماسیون اداری - اتوماسیون اداری تحت وب پیوند

در استان خراسان مشهد, | خرید و فروش نرم افزار

مسلم است که وجود یک اتوماسیون اداری در بخش های دولتی و خصوصی که با زیرساخت های مختلف سازمان ها تطابق داشته باشد و در کنار سازگاری از امنیت و کارایی بالایی برخوردار باشد برای ارگان ها، شرکت ها و سایر نهادها که رضایت پرسنل و مشتریانشان برایشان مهم است، امری اجتناب ناپذیر می باشد. شرکت توسعه سامانه های رایانه ای سماتوس مفتخر است با حداقل یک دهه سابقه اجرایی با در اختیارداشتن تیم تخصصی توانمند در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد از دانشگاه صنعتی شریف و فردوسی مشهد در حوزه تولید نرم افزار های بومی در کشور پیشتاز باشد. این شرکت با تجربه و دانش فنی خود توانسته است گامی مهمی در تولید نرم افزار های بومی کشور برداشته و نخستین نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب را با تکنولوژی LAMP با نام تجاری "پیوند" طراحی و پیاده سازی نماید.
شرکت سماتوس اولین و تنها شرکت دارای گواهی نامه (Certificate) امنیت برنامه های کاربردی تحت وب از آزمایشگاه تخصصی آپا دانشگاه فردوسی در شمال شرق کشور می باشد.
جهت دریافت دمو:
تماس با شماره تلفن های: 35097762 (051) - 35097763 (051)
دفتر مرکزی: مشهد، لادن یک، پلاک 8


اتوماسیون ، اتوماسیون اداری ، اتوماسیون اداری تحت وب ، دبیرخانه ، مکاتبات اداری ، نامه الکترونیک ، آرشیو اسناد ، فرم ساز ، گردش فرم ، گزارش ساز ، WORKFLOW ، جریان کار ، گردش کار ، فرآیند ساز ، اتوماسیون موبایل ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا