این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جلد سی دی چاپ و تبلیغات

جلد سی دی - بادبزن تبلیغاتی اختصاصی

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

بادبزن تبلیغاتی با قابلیت چاپ سیلک اسکرین روی پارچه میباشد.بادبزن تبلیغاتی محصول خنک کننده درروزهای گرم میباشد. تولیدوچاپ بادبزن تبلیغاتی،تنوع 2طرح پارچه ای، برچسبی ،اشانتیونی،کاربردی و بسیار مؤثر در نمایشگاه بوده، بادبزن پارچه ای باتنوع چاپ تکرنگ ودورنگ ویکطرفه است ، بادبزن برچسبی باتنوع چاپ چهاررنگ ودوطرفه میباشد ،با قیمت فوق العاده ارزان ومناسب به شما مشتریان گرامی ارائه میگردد. هرگونه جسم دارای سطح صاف و پهن و نسبتاً باریک می تواند با پس و پیش بردن با دست برای به جریان درآوردن هوا استفاده شود و از آن به عنوان یک بادبزن استفاده کرد؛ اما بادبزن های واقعی که برای منظور خنک سازی بهینه ساخته شده اند معمولاً شکلی به صورت یک قطاعی از دایره دارند و از جنسی نازک هم چون مقوای نازک یا کاغذ ساخته شده اند. همچنین تیم طراحی لوتوس شرق آماده ارائه انواع طراحی ها از قبیل طراحی استند،بیلبورد،بنر،بروشور،کاتالوگ، پوستر،انواع بسته بندی و لیبل،اوراق اداری،آرم،جلد سی دی ،کتاب و سررسید و...می باشد.

شماره تماس :
02166578805
02166578815
09122260190


بادبزن ، بادبزن تبلیغاتی ، چاپ بادبزن ، چاپ بادبزن تبلیغاتی ، تولید کننده بادبزن تبلیغاتی ، قیمت بادبزن تبلیغاتی ، تولید و چاپ بادبزن تبلیغاتی ، طراحی و چاپ بادبزن ، بادبزن ارزان تبلیغاتی ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا