این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

آگهی های مرتبط

فروش لوازم جانبی بیلیارد فروش میز بیلیاردسرخوشیان تماس بگیرید
لپ تاپ؛ جانبی، تعمیرات، خدمات... همش با ما تماس بگیرید

لپ تاپ؛ جانبی، تعمیرات، خدمات... همش با ما

%0
  • تهران تهران مرکز
فروش مستقیم دستگاه ها و ماشین آلات تزریق پلاستیک تماس بگیرید
جاروبرقی دلونگی 1300 وات مدل PENTA VAP EL.WF تماس بگیرید

جاروبرقی دلونگی 1300 وات مدل PENTA VAP EL.WF

%0
  • آذربایجان غربی ارومیه

جانبی لوازم گوناگون

جانبی - فروشگاه اینترنتی استایل آپ

در استان تهران تهران, | خرید و فروش لوازم گوناگون

فروشگاه اینترنتی استایل آپ فعال در حوزه عرضه انواع اکسسوری و لوازم جانبی می باشد. استایل آپ انواع اکسسوری را به همراه استایل های منحصربه فرد استایلیست ها و متخصصان مد و فشن در کنار تیپ ها و توصیه ها برای بهتر ساختن استایل عرضه می کند. انواع اکسسوری شخصی ارائه شده توسط استایل آپ شامل البسه، لوازم آرایشی بهداشتی، زیورآلات برندهای دست ساز ایرانی و برندهای معتبر خارجی می باشد. انواع زیور آلات شامل دستبند مردانه و زنانه، گردنبند و چوکر، انگشتر، گوشواره، ست و نیم ست جواهر در متریال طلا، چرمی، نقره، برنج، استیل و ... . انواع شال، روسری و دستمال سر. انواع لباس سنتی دست دوز ایرانی و برند های معتبر خارجی.
ارائه انواع لوازم جانبی دیجیتال اعم از قاب گوشی، گارد محافظ موبایل، قاب ضد ضربه و سخت، قاب ژله ای نرم، قاب طرح دار، قاب سیلیکونی گوشی موبایل، انواع گلس محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل، کابل شارژر دیواری و فندکی، تبدیل، کابل رابط و مبدل، پاور بانک و شارژر همراه، هدفون، هدست، هندزفری و ایرفون، انواع کارت حافظه میکرو اس دی MicroSD، مونوپاد و استند و پایه عکاسی، اسپیکر همراه، انواع هدست واقعیت مجازی و ساعت هوشمند در برند های مختلف نیز در حوزه کاری استایل آپ می باشد. فروشگاه دارای امکان پرداخت در محل برای تهران و ارسال پستی برای شهرستان است. سفارشات نهایتا تا 72 ساعت در کمال صحت و سلامت تحویل مشتریان می شوند که دارای هفت روز مهلت تست می باشند. فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک و مجوز های لازم از نهاد های ذی ربط بوده و تماما متعهد به قوانین جمهوری اسلامی ایران است.


فروشگاه اینترنتی ، خرید قاب ، استایل ، مد ، فشن ، خرید هدست واقعیت مجازی ، خرید ساعت هوشمند


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا