این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جلد سی دی چاپ و تبلیغات

جلد سی دی - چاپ پازل رنگی تبلیغاتی

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

تبلیغ و تبلیغات می تواند در بالابردن توسعه فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی جامعه نقش بسزایی داشته باشد . نکته ای که باید در تبلیغات به آن توجه کنیم این است که تبلیغ یک منبع کسب اطلاعات و صرفه جوئی در وقت برای مصرف کننده و راهی برای رسیدن به یک هدف نهائی پیام دهنده می باشد از طرف دیگر تبلیغ راهی برای رساندن پیام به دیگران از طریق ایجاد روابط منطقی به منظور تغییر دگرگونی در بینش ، تفکر ، خواسته ها و رفتار می باشد .باید به این نکته توجه داشت که تبلیغات صنعت و حرفه ای است که اگر صحیح به آن پرداخته شود می تواند در ایجاد اشتغال نقش به سزایی را داشته باشد و مشاغل جدیدی را به وجود آورد . و از سوی دیگر به سبب ایجاد رقابت برای افرادی که در این رشته فعالیت می کنند ، باعث رشد تولید ، صنعت ملی و توسعه اقتصادی گشته و تولیدات غیر نفتی را بالا می برد . این موضوع به امر صادرات به جهت بالا رفتن کیفیت نیز کمک می نماید .امکان چاپ هر طرح با آرم و تبلیغات شرکت یا ارگان مورد نظر روی پازل وجود دارد.همچنین تیم طراحی لوتوس شرق آماده ارائه انواع طراحی ها از قبیل طراحی استند،بیلبورد،بنر،بروشور،کاتالوگ، پوستر،انواع بسته بندی و لیبل،اوراق اداری،آرم،جلد سی دی ،کتاب و سررسید و...می باشد.
.
شماره تماس :
02166578805
02166578815
09122260190


پازل تبلیغاتی ، چاپ پازل تبلیغاتی ، چاپ روی پازل ، چاپ عکس روی پازل ، فروش پازل ، تولید پازل تبلیغاتی ، تبلیغاتی پازل فومی ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا