این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

طراحی سایت در همین محل

سایت دینامیک طراحی سایت

سایت دینامیک - راهنمای جامع طراحی سایت و شرح اصول

در تهران شمال, سعادت آباد | آگهی های طراحی سایت

طراحی سایت به عملیات ایجاد سایت های اینترنتی گفته می شود که توسط طراحان وب سایت با استفاده از زبان های برنامه نویسی تحت وب انجام می پذیرد. زبان برنامه نویسی که مرورگرهای وب صفحات سایت را نمایش می دهند HTML می باشد و طراح سایت با استفاده از HTML وب سایت شما را کد نویسی می نماید و توسط CSS ظاهر آن را کنترل می نماید و طرح خاصی را پیاده سازی می نماید. در حقیقت HTML و CSS دو جزو اصلی هر وب سایتی می باشند که هر طراح وبی می بایست آن را بداند. طراحی وب سایت پیاده سازی اولیه صفحه را توسط HTML انجام می دهد و سپس توسط CSS آن را فرمت بندی می نماید و تصاویر را نیز در وب سایت اضافه می نماید.

دامنه
هر وب سایت نیاز به آدرسی دارد که به آن دامنه گفته می شود به عنوان مثال آدرس وب سایت واحد طراحی دارکوب www.sitedar.com می باشد و در حقیقت دامنه به همین آدرس گفته می شود. ثبت دامنه خود را می توانید از طریق شرکت های ثبت دامنه و هاستینگ و همچنین شرکت های طراحی سایت انجام دهید که می توانید دامنه را به صورت یکساله و یا چند ساله ثبت نمایید و در زمان اتمام اعتبار مجدد می توانید دامنه خود را تمدید نمایید. البته بهتر است کلیه موارد وب سایت خود را در یک جا متمرکز نمایید و کل مسئولیت وب سایت خود را به یک شرکت محول نمایید. دامنه شما می تواند ir و یا com و همچنین سایر پسوندها باشد که در بخش های بعدی به آن خواهیم پرداخت.

هاست
هر دامنه نیاز به فضایی دارد که فایل های سایت طراحی شده می بایست در آن بارگذاری گردند و به این فضا هاست گفته می شود. هاست در حقیقت به فضای میزبانی وب سایت گفته می شود که با زبان ساده فضایی از کامپیوتر سرور می باشد که مسئولیت نگهداری فایل های وب سایت شما می باشد و دامنه بر روی آن پارک می گردد و در نتیجه وب سایت شما راه اندازی می گردد. دامنه معمولا توسط دو آدرس به نام دی ان اس که آدرس های شبیه ns1.joomir.com و ns2.joomir.com می باشند بر روی سرور پارک می گردند. هاستینگ نیز به مانند دامنه می توانید یکساله و یا چند ساله باشد که در زمان رسیدن موعد انقضاء مجدا می توانید آن را تمدید نمایید. پکیج های وب هاستینگ معمولا بر اساس میزان فضای سرور تقسیم بندی می گردند که در بخش های بعدی به آن خواهیم پرداخت.

بارگذاری وب سایت
پس از ثبت دامنه و اختصاص هاستینگ طراح وب سایت می تواند فایل های سایت طراحی شده را بر روی سرور بارگذاری نماید تا زمان که آدرس وب سایت در مرورگر وارد شد سایت طراحی شده شما بالا بیاید که طراح معمولا کار بارگذاری سایت را از روش های مختلفی انجام می دهد.

طراحی سایت استاتیک
طراحی سایت استاتیک به روشی از طراحی وب سایت گفته می شود که در آن وب سایت سیستم مدیریت محتوا ندارد و صرفا با استفاده از HTML و CSS راه اندازی می گردد. این نوع سایت ها کنترل پانلی برای ویرایش محتوای وب سایت ندارند و در صورتی که نیاز به تغییری در آینده بر روی وب سایت بود حتما می بایست توسط طراح سایت انجام گردد. در مقابل سایت های استاتیک سایت های دینامیک وجود دارد که در بخش بعدی به آن خواهیم پرداخت.

طراحی سایت داینامیک
طراحی سایت داینامیک به روشی گفته می شود که در آن وب سایت دارای کنترل پانل برای مدیریت آن می باشد که صاحب وب سایت می تواند با آموزشی که از طراح وب سایت می بیند مطالب وب سایت را مدیریت نماید. طراحی سایت های دینامیک با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای موجود و یا از پایه توسط زبان های برنامه نویسی تحت وب سمت سرور نظیر PHP و ASP.NET نوشته می شوند. امروزه سایت های دینامیک با توجه به مزایای آن نسبت به استاتیک طرفدار بیشتری دارند و سایت های استاتیک بسیار کمتر از قبل ایجاد می گردند.

* برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مزایای سایت های دینامیک نسبت به استاتیک را مطالعه نمایید.

سیستم مدیریت محتوا
سیستم های مدیریت محتوا به برنامه های تحت وبی گفته می شوند که امکان مدیریت مطالب و محتوای وب سایت را می دهند که این سیستم های مدیریت محتوا یا از پایه با استفاده از زبان های برنامه نویسی وب نظیر PHP و ASP.NET پیاده سازی می گردند و یا از سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر جوملا ، وردپرس و دروپال استفاده می گردند. مدیر وب سایت از طریق این سیستم های مدیریت محتوا می توانید مطالب و محتوای وب سایت ، تصاویر و منوها را بدون نیاز به دانش فنی و تنها از طریق کنترل پانل مدیریت وب سایت کنترل نماید.

* برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله بهترین سیستم های مدیریت محتوا را مطالعه نمایید.

زبان های برنامه نویسی تحت وب
زبان های برنامه نویسی سمت کاربر
دو نوع زبان برنامه نویسی در وب داریم که نوع اول آن زبان برنامه نویسی سمت کاربر می باشد که بر روی مرورگر کاربر اجرا می گردند و نحوه نمایش وب سایت را کنترل می نمایند. زبان های برنامه نویسی سمت کاربر HTML و CSS و زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت و همچنین هر نوع زبان برنامه نویسی می باشد که بر روی مرورگر کاربر اجرا می گردند.

زبان های برنامه نویسی سمت سرور
زبان های برنامه نویس سمت سرور بر روی سرور اجرا می گردند و پس از انجام فرایندهای لازم به صورت HTML و CSS و همچنین جاوا اسکریپت به مرورگر کاربر ارسال می گردد. زبان های برنامه نویسی سمت سرور قابلیت اتصال به دیتابیس های مختلف جهت ثبت اطلاعات و همچنین گرفتن اطلاعات را می دهند. PHP ، ASP.NET ، JAVA and JSP از این دست زبان های برنامه نویسی هستند. زبان های برنامه نویسی سمت سرور در حقیقت بخش اداره کننده فعالیت های روی وب سایت می باشند که اطلاعات و درخواست های کاربر را از طریق فرم ها و سایر روش ها می گیرند و بر روی آن فرآیندهایی انجام می دهند و سپس به مرورگر کاربر ارسال می نمایند.

دیتابیس های تحت وب
دیتابیس ها مسئول نگهداری اطلاعات برای استفاده در زبان های سمت سرور می باشند که دیتابیس های مختلفی نظیر MYSQL ، MSSQL و همچنین ORACLE و سایر موارد وجود دارند. زبان های سمت سرور با تمامی دیتابیس ها قابلیت اتصال دارند اما برای هر زبان برنامه نویسی بهترین دیتابیس وجود دارد. به عنوان مثال دیتابیس مناسب برای زبان برنامه نویس PHP دیتابیس MYSQL می باشد.

قالب وب سایت
هر وب سایتی یک قالب اصلی وب سایت دارد که سایر صفحات وب سایت بر اساس قالب اولیه پیاده درج مطلب می گردند. برای تهیه قالب وب سایت سه راه وجود دارد که در بخش زیر به آن جداگانه می پردازیم:

طراحی قالب سایت
می توان قالب وب سایت را از پایه توسط طراح و گرافیست وب سایت پیاده سازی نمود که در این روش قبل از پیاده سازی وب سایت جلسه ای با کارفرما برگزار می گردد و کارفرما درخواست های خود در مورد قالب وب سایت نظیر رنگ بندی و مکان قرار گیری آیتم ها به طراح وب سایت می دهد و پس از آن طراح اقدام به ساخت قالب می نماید که در مرحله بعدی سفارش دهنده در صورت نیاز ویرایش های خود را بر روی طرح اعلام می نمایید و این فرآیند تا زمانی که طرح تایید گردد پیش می رود. این روش معمولا بسیار زمان بر می باشد و هزینه انجام آن نسبت به روش های دیگر بالا تر می باشد.

استفاده از قالب های آماده
استفاده از قالب های آماده رایگان یکی دیگر از روش های تهیه قالب سایت می باشد که در این روش با جستجو در اینترنت قالب رایگان مورد نظر یافت شده و می توان آن را در سایت استفاده نمود که البته این روش به هیچ وجه توصیه نمی گردد زیرا ممکن است به اعتبار کسب و کار شرکت لطمه وارد آورد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله قالب های رایگان وب سایت را مطالعه نمایید

خرید قالب وب سایت
سایت های بسیاری مانند Templatemonster و Themeforest وجود دارند که فروشگاه قالب سایت دارند و می توانید قالب مورد نظر خود را از بین قالب های مورد انتخاب و خریداری نمایید. دارکوب یک نمایندگی از این شرکت ها دارد و می توانید لیست قالب های دارکوب را در فروشگاه قالب دارکوب مشاهده نمایید. این روش به عنوان سریعترین و با کیفیت ترین روش ممکن می باشد و دارکوب این روش را توصیه می نماید.

برای توضیحات بیشتر می توانید مقاله خرید قالب وب سایت را مطالعه نمایید.

درج مطالب و محتوای وب سایت
درج مطالب وب سایت به عملیات وارد نمودن محتوای وب سایت گفته می شود که در این عملیات کارفرما مطالب وب سایت را به شرکت طراحی وب سایت ارسال می نماید و شرکت طراح مطالب شرکت را در سایت از طریق سیستم مدیریت محتوا بارگذاری می نماید. عملیات درج مطالب وب سایت قابل انجام توسط کارفرما نیز می باشد که در این روش کنترل پانل سیستم مدیریت محتوای وب سایت به کارفرما آموزش داده می شود که کارفرما می تواند از طریق سیستم مدیریت محتوا مطالب وب سایت را بارگذاری نمایید. این روش هزینه های تمام شده وب سایت را پایین می آورد.

پشتیبانی وب سایت
در مورد رشته طراحی سایت پشتیبانی مهمتر از خود طراحی وب سایت می باشد و برای همین مورد بهتر است کار طراحی وب سایت خود را زیر نظر شرکت های معتبر انجام دهید. ساخت وب سایت بخش اولیه از کار می باشد و پس از آن نگهداری و پشتیبانی آن پیش می آید که در صورت وجود مشکل شرکت طراح می بایست نیروها و امکانات لازم جهت پشتیبانی وب سایت شما را داشته باشد. در صورتی که برای وب سایت مشکلی پیش آمد شرکت طراحی وب سایت می بایست وارد عمل شده و سریعا رفع مشکل نماید. پایین بودن وب سایت و وجود خطا در سایت باعث از دست دادن مشتریان می گردد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله پشتیبانی وب سایت را مطالعه نمایید
تماس با ما:
تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7
22083926 - 22085386 - 22082258
http://sitedar.com


طراحی سایت دارکوب ،

تهران / تهران شمال / سعادت آباد     طراحی سایت در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا