اسید سیتریک - فروش ویژه ی مواد شیمیایی - متا بی سولفیت سدیم – تری سدیم فسفات

در ، تهران مرکز, اسکندری | مواد شیمیایی

شرکت سینا فرایند حکیم وارد کننده و تامین کننده انواع مواد شیمیایی و مواد اولیه، آماده ی همکاری با صنایع مختلف و ارسال سفارشات به سراسر کشور می باشد. برخی از محصولات این شرکت به صورت زیر می باشد:

-- متا بی سولفیت سدیم Sodium metabisulfite (گرید خوراکی و صنعتی – به عنوان نگهدارنده در صنایع غذایی)

-- تری سدیم فسفات Trisodium Phosphate (چینی – گرید خوراکی و صنعتی – کاربرد در صنایع غذایی، شوینده ها، تولید لاستیک، صنایع تصفیه ی آب، صنایع کاغذ و غیره)

-- پرمنگنات پتاسیم Potassium Permangenate (اکسید کننده ی قوی – عامل ضدعفونی کننده - تصفیه آب – عامل جذب اتیلن محصولات کشاورزی)

-- جوش شیرین یا بیکربنات سدیم Sodium Bicarbonate (ایرانی و چینی – کاربرد در صنایع غذایی، صنعت نساجی (رنگرزی)، عامل فوم ساز در صنعت لاستیک و پلاستیک...)

-- اسید سیتریک Citric Acid (اسید سیتریک خشک و اسید سیتریک آبدار- به عنوان طعم دهنده، تنظیم اسیدیته و همینطور نگهدارنده در صنایع غذایی به کار می رود)

-- نشادر Ammonium Chloride (کلرید آمونیوم – گرید صنعتی و گرید باتری)

-- پلی آلومینیوم کلراید Polyaluminium Chloride (PAC ، پک – به عنوان عامل منعقد کننده کاربرد وسیعی در صنعت تصفیه ی آب دارد. همچنین در صنایع دیگری مثل نساجی، صنعت کاغذ و تولید نشاسته کاربرد دارد.)

-- یدید پتاسیم Potassium Iodide (یدور پتاسیم – خوراکی و دارویی- یکی از مهم ترین مشتقات ید که در داروسازی تولید ضد عفونی کننده ها، تولید مکمل های غذایی، مراکز هسته ای و تولید نایلون در صنعت پلیمر به کار می رود. )

-- یدات پتاسیم Potassium Iodate (داروسازی و افزودنیهای خوراکی)

-- سولفات منیزیم Magnesium sulfate (گرید خوراکی، صنعتی و کشاورزی – دارای کاربردهایی از قبیل پزشکی، دارویی و کشاورزی می باشد.)

-- بنزوات سدیم Sodium Benzoate (نگهدارنده در صنایع غذایی و دارویی)
-- کربنات سدیم Sodium Carbonate (سودا اش – سبک و سنگین – در تولید شیشه، شوینده ها، در تولید کاغذ و در صنایع غذایی کاربرد دارد. )
-- سولفات آمونیوم Ammonium Sulfate (کاربردهای آن در کشاورزی به عنوان کود، در تصفیه ی آب و فاضلاب، صنعت نساجی (رنگرزی)، افزودنی حمام آبکاری و صنایع غذایی می باشد)

-- سولفات آلومینیوم Aluminium Sulfate (صنایع تصفیه – صنایع کاغذ )

-- آمونیوم پرسولفات Ammonium persulfate (گریدهای خوراکی ، صنعتی – مورد استفاده در کاغذ سازی، صنعت پلیمر و صنایع غذایی)

-- اسید بوریک Boric Acid (گرید خوراکی و صنعتی – در صنایع دارویی به عنوان ضد عفونی کننده و عامل ضذقارچ استفاده می شود، در حشره کش ها، صنایع شیشه سازی، در کشاورزی و .. . به کار می رود.)

-- سولفات منگنز Manganese Sulfate (چینی – به عنوان کود شیمیایی، افزودنی صنایع غذایی، داروسازی، صنعت نساجی و غیره به کار می رود)

-- کربنات منیزیم Magnesium Carbonate (گریدهای خوراکی، دارویی ، صنعتی – کاربردهای آن در صنایع غذایی، مکمل خوراک دام، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنعت پلیمر، و به عنوان دیرگداز در صنایع فولاد می باشد. )

-- سدیم هگزامتا فسفات Sodium Hexametaphosphate (به عنوان افزودنی غذایی، تولید شوینده ها، صنعت تصفیه آب، صنعت نساجی و غیره به کار می رود)

-- سدیم تری پلی فسفات Sodium tripolyphosphate (STPP، گریدهای خوراکی و صنعتی آن در صنایع غذایی، در تولید شوینده ها، در صنایع تصفیه ی آب و صنعت کاغذسازی به کار می رود)

-- دی استات سدیم Sodium diacetate (در صنایع غذایی به عنوان نگهدارنده عامل تنظیم اسیدیته و کنترل طعم به کار می رود.

-- استات سدیم Sodium acetate (در صنایع غذایی به عنوان طعم دهنده به کار می رود. کاربردهای دیگر آن در صنایع نساجی، تولید لاستیک، و تولید بتن می باشد)

-- کلرید کلسیم Calcium Chloride (با خلوص 94 درصد و 77 درصد موجود می باشد. به عنوان افزودنی غذایی و عامل فراوری مواد غذایی به کار می رود. در بتن های زودگیر به عنوان عامل تسریع کننده استفاده می شود. همچنین مکمل دام و طیور و در صنایع دارویی نیز به کار می رود.
> برگه آنالیز محصولات موجود می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت های روز این محصولات لطفا با واحد فروش شرکت سینا فرایند حکیم تماس حاصل فرمایید:
> تلفن: 33989303 و 33989406 (021)
> تلفکس : 33974566
> همراه : 09124724006
> وبسایت : http://sfh-chem.com


فروش شیمیایی، فروش متابی سولفیت سدیم، فروش تری سدیم فسفات، فروش اسید سیتریک، فروش جوش شیرین، فروش کلرید آمونیوم نشادر، فروش پرمنگنات پتاسیم، فروش پلی آلومینیوم کلراید پک، فروش سولفات منیزیم، فروش یدید

  • وحید خاکسار
  • همه آگهی های وحید خاکسار
  • قیمت: تماس بگیرید
  • 1403/01/21
تهران / تهران مرکز / اسکندری     مواد شیمیایی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط
ارسال یپغام به آگهی دهنده
Guest
جواب شما از طریق این ایمیل ارسال می شود. پس آدرس ایمیل خود را با دقت وارد نمائید درمورد آگهی فروش ویژه ی مواد شیمیایی - متا بی سولفیت سدیم – تری سدیم فسفات

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .

مواد شیمیایی در همین محل

فروش استایرن مونومر 0 تومان

فروش استایرن مونومر

%0
  • تهران مرکز
اتیلن وینیل استات EVA 810 0 تومان

اتیلن وینیل استات EVA 810

%0
  • تهران مرکز
آبگریز و آببند هونگارین سیلیکون تماس بگیرید

آبگریز و آببند هونگارین سیلیکون

%0
  • تهران مرکز
نانو نما آبگریز و آببند تماس بگیرید

نانو نما آبگریز و آببند

%0
  • تهران مرکز
فروش ایزوپروپیل الکل 99 درصد تماس بگیرید

فروش ایزوپروپیل الکل 99 درصد

%0
  • تهران مرکز
پودر تالک(صنعتی،افغان،ایرانی) تماس بگیرید

پودر تالک(صنعتی،افغان،ایرانی)

%0
  • تهران مرکز
گوگرد پودری تماس بگیرید

گوگرد پودری

%0
  • تهران مرکز
فروش سود پرک ( نیروکلر ) تماس بگیرید

فروش سود پرک ( نیروکلر )

%0
  • تهران مرکز
رفتن به بالا