این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

بانه در مجموعه صوتی تصویری

بانه - صوتی تصویری - تلویزیون 43uh654v

در استان اصفهان اصفهان, | خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری

فروشگاه اینترنتی بانه ویترین
دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت
مطمئن ترین و حرفه ای ترین خدمات مشاوره
تلفنی خرید لوازم خانگی را با کارشناسان بانه ویترین تجربه کنید !
9_09182854047
4_09180137793
9_09129430935
ادرس سایت :
www.banehvitrin.org
www.banehvitrin.com
تلویزیون 43uh654v توسط تکنولوژی HDR Pro ال جی در دامنه ی رنگ های جذاب و کامل قرار بگیرید. هاله ها و سایه های تصویر به خوبی پر می شوند و به شیوه ای متمایزتر از مدل های قدیمی ظهور خواهند کرد. حال به دیدن دنیایی جدید از واقع گرایی و عمق ویژه ی تصویر بپردازید. وقت ان رسیده است که زیبایی مخفی تصاویر به صورت زنده و واقعی به نمایش درایند. و نمایشی ویژه از تلویزیون های یو اچ دی ال جی ظهور خواهد کرد. پنل IPS 4K یکی از مشخصاتی است که مشتری به آن توجه زیادی دارد و این پنل به صورت ضد ضربه طراحی شده است و تمامی رنگ ها از هر زاویه دیدی، کامل و بدون نقص نمایش داده می شوند. در تلویزیون های تولیدی سال 2016 ال جی از یک الگوریتم پردازش رنگ سه بعدی استفاده شده است ، به این معنی که ال جی ، تمامی سعیش را در ارائه ی طیف رنگ طبیعی و سایه های مخصوص تصویر کرده است .از مشخصات جذاب صرفه جویی هوشمند در انرژی می توان به مشخصه ی کنترل نور پس زمینه اشاره کرد ، چون روشنایی صفحه نمایش را می توانید بر اساس بهره وری انرژی بهتر و ... تنظیم کنید. صدای ویژه و فراگیر ULTRA Surround یکی از نکاتی است که در جدیدترین تلویزیون 43 اینچی فروشگاه بانه ویترین گنجانده شده است.......برای اطلاع از مشخصات دقیق تماس بگیرید !
بانه ویترین لذت یک خرید اینترنتی را به شما هدیه می دهد !
کافیست با ما تماس بگیرید بدون شک یکی از مشتریان ما خواهید شد !
شعار بانه ویترین بر این است مشتری راضی بهترین نوع تبلیغات است و بر عکس ان مشتری ناراضی سم کشنده ی کسب و کار است لذا بدون شک تمام همت تیم بانه ویترین حول کسب رضایت از مشتریان خود است !
کانال تلگرام ما :
@banehvitrin
وب سایت :
www.banehvitrin.org
www.banehvitrin.com
تماس با کارشناسان طلایی :
9_09129430935
توجه : در این فروشگاه به هیچ عنوان کالای کار کرده و دست دوم یا غیر اصلی ارائه نمی شود ! لطفا در این خصوص تماس نگیرید !




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا