این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

voip سایر خدمات

voip - سانترال نسل جدید ( devoip )

در استان تهران تهران, | آگهی های سایر خدمات کامپیوتر

ویپ چیست ؟
صدا روی پروتکل اینترنت(به انگلیسی voip ) : مخفف کلمات Voice Over Internet Protocol است. به یک گروه از تکنولوژی می گویند که برای انتقال صدا و چندرسانه از شبکه های مبتنی بر پروتکل اینترنت ( مانند شبکه های داخلی ) استفاده می کند.
یک شبکه داخلی علاوه بر تمام کاربردهایی که برای انتقال دیتا دارد می تواند برای مکالمات تلفنی مانند یک سیستم سانترال مورد استفاده قرار بگیرد.

تفاوت ویپ با سانترال :

1-بی نهایت داخلی :
در سانترال های پاناسونیک شما میتوانید از تعداد محدودی داخلی استفاده کنید و برای اضافه کردن داخلی نیاز به سخت افزار جدیدی دارید ولی در سیستم تلفنی مبتنی بر ویپ شما میتوانید بی نهایت داخلی داشته باشید بدون نیاز به سخت افزار جدید .

2-ضبط مکالمه :
در سانترال های پاناسونیک چنانچه شما بخواهید ضبط تماس داشته باشید باید سخت افزارهای با هزینه های بسیار زیاد متحمل شوید ولی در سیستم های تلفنی ویپ شما بدون هزینه میتوانید ضبط مکالمات را داشته باشید .

3-حفظ شماره تلفن در صورت جابه جایی :
در سانترال های پاناسونیک چنانچه شما جابجایی در طبقات یا اتاق های دیگر داشته باشید فقط در صورت سیم کشی مجدد میتوانید داخلی قبلی را داشته باشید ولی در سیستم های تلفنی ویپ شما داخلی را در همه جا میتوانید استفاده کنید .

4- بدون نیاز به تلفن سخت افزاری شما برعکس سیستم های سانترال میتونید داخلی خودتون را روی کامپیوتر و موبایل داشته باشید
و جالبه بدونید تمام این نرم افزار ها رایگان می باشند .

5-توسعه پذیر بودن :
در سیستم های تلفنی مبتنی بر ویپ چنانچه کسب و کار شما در آینده توسعه پیدا کنید و در شهرها یا کشورهای دیگر شعبات خود را گسترش دهید ، بدون هیچ مشکلی میتوانید ارتباط شعبات را به صورت داخلی داشته باشید .

قابلیت ها

1- بی نهایت داخلی
شما در سیستم تلفنی دویپ (Devoip) میتوانید بی نهایت داخلی داشته باشید
2- بی نهایت ترانک
شما برخلاف سیستم ها تلفنی ویپ در بازار میتوانید بی نهایت ترانک داشته باشید.
3- پیجینگ
در سیستم های تلفنی دویپ (Devoip) شما میتوانید از قابلیت پیجینگ استفاده کنید و از تلفن مانند یک دستگاه پیجینگ استفاده کنید که در تمامی اتاق ها صدا شما پخش میشود .
4- تلفن گویا
با این قابلیت یک منوی صوتی برای ارباب رجوع پخش میشود که به راحتی میتواند به بخش مورد نظر خود بدون دخالت منشی وصل بشود
5- ضبط مکالمات
همانطور که از اسم این قابلیت مشخص است ، شما میتوانید تماس ها مجموعه خود را ضبط کنید و در صورت نیاز در آینده به این آرشیو رجوع کنید.
6- سیستم مشاوره
در این قابلیت چنانچه شما متوجه شدید که یکی از کارمندان در مکالمه با ارباب رجوع دچار شده است با گرفتن یک کد به روی خط او میروید و به او مشاوره میدهید به صورتی که ارباب رجوع مکالمه بین شما و او را نمیشنود ولی شما مکالمه بین ارباب رجوع و کارمند خود را میشنوید.
7-امکان دریافت پیام صوتی (voice mail)
با استفاده از این سرویس، در صورت عدم امکان پاسخگویی کاربر، می توان برای او پیام گذاشت .
8-صف انتظار
با استفاده از این ویژگی، در صورت اشغال بودن خط شما، تماس های مخاطبان شما از دست نرفته بلکه در صف قرار داده می شوند تا به هنگام آزاد شدن شماره شما، تماس برقرار شود.
9-گزارش گیری
این امکان وجود دارد که تمام تماس های کاربران به صورت گزارش در این سیستم ذخیره شود که در نظارت بر تماس ها و ارائه گزارش هایی که بیانگر نحوه پاسخگویی و تعداد تماس هاست، مفید می باشد.

http://devoip.ir/
http://devoip.com/


سانترال ، قیمت سانترال ، ویپ ، قیمت ویپ ، فرق سانترال با ویپ ، فرق ویپ با سانترال ، تفاوت سانترال با ویپ ، تفاوت ویپ با سانترال ، ضبط مکالمه ، مزایای ویپ ، تلفن تحت شبکه ، voip ، freepbx ، elastix ، asterisk


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا