این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

تولید کاور لباس شرفی تماس بگیرید

تولید کاور لباس شرفی

%0
  • تهران تهران جنوب

لباس عروس دست دوم ایرانی

لباس عروس - نمایشگاه بزرگ مد لباس ازمیر ترکیه

در استان تهران تهران, | دست دوم ایرانی

قلب مد در نمایشگاه ازمیر می تپد
یکی از بزرگترین نمایشگاهها ی مد دنیا در زمینه لباس مجلسی از تاریخ 26/10/96لغایت29/10/96 بمدت 4 روز در کلان شهر ازمیر ترکیه با بزرگترین و مشهورترین برندها و تولیدکننده های کشورهای اروپا و جهان برپا خواهد شد .
نمایشگاه لباس مجلسی و لباس عروس و مزون ازمیر بزرگترین و با کیفیت ترین نمایشگاه ترکیه و یکی از مهترین نمایشگاههای اروپا و جهان همسان با نمایشگاههای پاریس ، میلان و لندن بدل گردیده است . از نقاط قابل توجه در نمایشگاه ازمیر با موضوع عروس ازمیر، مسابقه طراحی لباس عروس و مجلسی با حضور بیش از 500 طراح مجرب و نمایش طرحهای معروفترین طراحان جهان می باشد که این امر نظر طراحان مشهور مد و فشن را معطوف خود کرده و جذابیت و هیجان برای بازدید کنندگان حرفه ای نمایشگاه را دو چندان می کند.
در این میان حضور فعال ویجیوکس با استایلیست ها و طراحان معروف دراین نمایشگاه با کلکسیون بی نظیر خود بازدیدکنندگان حرفه ای را شگفت زده خواهد کرد .
در نمایشگاه ازمیر از چهارقاره جهان ، 75 کشور همچون ایتالیا، برزیل، آمریکا، فرانسه، آلمان، هلند، لبنان، بلغارستان و ترکیه و ... بیش از 30000 نفر بازدیدکننده حرفه ای دیدن خواهد کرد .
برند ویجیوکس شما را به بازدید از نمایشگاه دعوت می کند.
جهت اعلام حضور در نمایشگاه روی لینک زیر کلیک کنید .
www.fashion.expowv.com

kale iş merk . gökkuşaği sok . no : 11/1 bomonti . şişli . istanbul . turkey 0090 212 2304450


کیف ، کفش ، لباس مجلسی ، برند ، ویجی وکس ، نمایشگاه مد ، کارخانه لباس ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا