این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

HDMI صوتی تصویری

HDMI - تلویزیون 43LH511T

در استان آذربایجان غربی ارومیه, | خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری

فروشگاه اینترنتی بانه ویترین
دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت
مطمئن ترین و حرفه ای ترین خدمات مشاوره
تلفنی خرید لوازم خانگی را با کارشناسان بانه ویترین تجربه کنید !
9_09182854047
4_09180137793
9_09129430935
ادرس سایت :
www.banehvitrin.org
www.banehvitrin.com
کیفیت تصویر این مدل Full HD است و می تواند تصویری واضح و باکیفیت را برای کاربران به نمایش بگذارد. همچنین این محصول از زاویه دید گسترده ای بهره مند شده است. بلندگوهای این مدل، 5 وات قدرت خروجی دارند که درمجموع 10 وات صدا تولید می کنند. پخش صدا در این تلویزیون با فرمت Virtual Surround صورت می گیرد که باعث می شود صدایی طنین افکن در منزل شما پخش شود و هیجان فیلم را دوچندان کند. این تلویزیون از فرمت های صوتی رایج پشتیبانی می کند. این مدل به یک گیرنده ی دیجیتال داخلی مجهز است که می تواند تمامی شبکه های دیجیتالی را دریافت و پخش کند. این امر باعث می شود که نیازی به تهیه ی یک دستگاه جداگانه احساس نشود. در رابطه با درگاه های ارتباطی این محصول باید گفت که به یک عدد پورت USB مجهز است که به واسطه ی آن می توانید فلش مموری یا هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل های موجود در آن ها استفاده کنید. علاوه برآن، پورت های HDMI، کامپوننت و کامپوزیت، برای اتصال آن به سایر دستگاه های صوتی و تصویری در نظر گرفته شده اند. از طریق پورت HDMI، می توانید تصاویر را با کیفیت بالاتری از دستگاه به تلویزیون منتقل کنید.......برای اطلاع از مشخصات دقیق تماس بگیرید !
بانه ویترین لذت یک خرید اینترنتی را به شما هدیه می دهد !
کافیست با ما تماس بگیرید بدون شک یکی از مشتریان ما خواهید شد !
شعار بانه ویترین بر این است مشتری راضی بهترین نوع تبلیغات است و بر عکس ان مشتری ناراضی سم کشنده ی کسب و کار است لذا بدون شک تمام همت تیم بانه ویترین حول کسب رضایت از مشتریان خود است !
کانال تلگرام ما :
@banehvitrin
وب سایت :
www.banehvitrin.org
www.banehvitrin.com
تماس با کارشناسان طلایی :
9_09129430935
توجه : در این فروشگاه به هیچ عنوان کالای کار کرده و دست دوم یا غیر اصلی ارائه نمی شود ! لطفا در این خصوص تماس نگیرید !




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا