این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

اکسیر،انجام کلیه امور طراحی و چاپ تماس بگیرید

اکسیر،انجام کلیه امور طراحی و چاپ

%0
  • تهران تهران مرکز
نرم افزار شن و ماسه 0 تومان

نرم افزار شن و ماسه

%0
  • آذربایجان غربی ارومیه
نرم افزار بتن آماده 0 تومان

نرم افزار بتن آماده

%0
  • آذربایجان غربی ارومیه

فروش نرم افزار در همین محل

فاکتور فروش نرم افزار

نرم افزار خانه کودک تماس بگیرید

نرم افزار خانه کودک

%0
  • رشت
صفحه 1 از 166    

فاکتور - نرم افزار داروخانه سیناد

در شیراز, مرداویج | خرید و فروش نرم افزار

این نرم افزار داروخانه سیناد جزو اولین محصولات تولید شده در زمینه مکانیزاسیون داروخانه ها می باشد می توان گفت در حال حاضر بیش پانصد داروخانه های سراسر کشور از این نرم افزار استفاده می کنند.

نرم افزار داروخانه سیناد در قالب تک کاربره و با امکاناتی ساده و چند کاربره ارائه می شود . این نرم افزار برای داروخانه های بزرگ و کوچک قابل استفاده می باشد.

شاید یکی از مهمترین دغدغه های مدیران داروخانه ها وجود اطلاعات اولیه داروها و کالاهای آرایشی و بهداشتی است ، طبعا ثبت اطلاعات بیش از 50000 قلم دارو و کالا برای یک داروخانه بسیار زمانبر و هزینه بر باشد . اما نرم افزارهای این شرکت همراه با دیتا بیس جامعی که بیش از 95 درصد اقلام را شامل می شود در اختیار شما قرار می گیرد که نیاز به ثبت اطلاعات اولیه را از بین می برد . این اطلاعات دائما به صورت روزانه توسط کارشناسان شرکت و نظارت انجمن داروسازان استان فارس بررسی و برزورسانی می شوند . از طرفی شاید تمام این اقلام برای شما کاربردی نباشد اما باید به یادداشته باشید که می توانید کالاهای غیر ضروری را غیر فعال سازید.

هامکان بروزرسانی قیمتها و تعهدات سازمانهای بیمه گر اصلی را از طریق اینترنت و یا به صورت دستی می باشند . برای این کار تنها یک کلیک و داشتن اینترنت کافی ست .



نرم افزار داروخانه سیناد (اتوماسیون داروخانه سیناد) یک نرم افزار مدیریت داروخانه از هر جهت کامل و بروز می باشد که پاسخگوی کلیه نیاز های یک داروخانه می باشد.
بر آورد های آماری شرکت در سال 1393 حکایت از این موضوع دارد که داروخانه های استفاده کننده از نرم افزار داروخانه سیناد (اتوماسیون داروخانه سیناد) بازده مالی بالاتری نسبت به زمانی که از این نرم افزار استفاده نمی کرده اند داشته اند و دلیل این مهم کنترل دقیق حساب ها و انبار و همچنین رساندن کسورات داروخانه به حداقل می باشد.
مشخصات برجسته نرم افزار جامع داروخانه سینا
مورد تایید معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت و درمان
نصب شده در بسیاری از دارخانه های بزرگ و کوچک (بیش از 500داروخانه)
تهیه فایل ها و گزارشات چاپی مورد تایید کلیه سازمان های بیمه گر
کنترل نسخه وارد شده از هر نظر
داشتن بانک اطلاعات پزشکان
ورود بسیار سریع ریز نسخه به هر یک از روشهای کد ، بارکد ، کد اختصاری ، حروف اول نام و طبقه بندی شده
امکان تعریف فرمت های متنوع فروش و پارامتر های فروش بیمه ، آزاد ، آرایشی و …..
امکان تعریف فروش بیمه ای مناسب با ضوابط آن سازمان مثل شهرداری ، بانکها و …..
بروز رسانی قیمت دارو ها از طریق اینترنت و دستی
امکان ثبت خرید دارو آزاد ، OTC و لوازم بهداشتی همراه نسخه بیمه ای
امکان تعریف قسمت های فروش داروخانه مثل دارویی ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، ارتوپدی و…. در فرم های مستقل و استخراج گزارش هر قسمت
تهیه گزارشات متنوع مالی ، چکها ، فروش هر قسمت ، فروش هر فروشنده ، خرید ها ، سفارشات و ریز گردش و…..
امکان غیر فعال کردن موقت دارویی که عرضه نمی شوند یا داروخانه آنها را عرضه نمیکند جهت سهولت کار با برنامه
انبار داری کامل دارو و لوازم بهداشتی با قابلیت کنترل تاریخ انقضا
کنترل موجودی انبار از نظر حداقل و حداکثر موجودی
تهیه گزارشات مالی از قبیل خرید ، فروش و صندوق
سیستم سفارشات
سیستم محاسبه قیمت داروهای ساختنی
امکان کار با شبکه
کاربر پسند
قیمت مناسب


از آنجایی که هدف اصلی همکاران ما در ایمن گستر باستانی ارائه بروزترین راه حل برای نیازهای جاری داروخانه ها در اولویت اول وهمچنین پیش بینی نیازهای جدید داروخانه ها و رابطه نزدیک با تک تک داروسازان است، این اطمینان را در میان تمامی کاربران ایجاد کرده ایم که هیچ نیازی از مکانیزاسیون داروخانه را بدون راه حل نخواهیم گذاشت. تاییدیه این سند قرار داد همکاری شرکت ایمن گستر باستانی با انجمن داروسازان استان فارس می باشد.

نرم افزار مدیریت داروخانه سیناد را می توان به قسمت های زیر تقسیم کرد، که هرکدام از این قسمت ها نیز از اجزاء مختلفی تشکیل شده اند تا جامع ترین نرم افزار را برای شما فراهم آورد :

پنل ثبت نسخ و انبار
پنل حسابداری
پنل صندوق
ویژگی های بارز پنل صندوق
ویژگی های بارز پنل حسابداری
ویژگی های بارز پنل ثبت نسخ و انبار

ویژگی های بارز پنل ثبت نسخ و انبار
پانل ثبت نسخ نرم افزار سیناد چرخه کامل فروش یک داروخانه را با عملکردی ساده در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد. شما می توانید فعالیت داروخانه خود را از زمان قرار گرفتن دارو در انبار تا فروش، دریافت مبلغ و رسیدگی به وضعیت تراکنش ها مدیریت کنید.توسط این نرم افزار کاربران می توانند با عملکردی ساده و سریع مواردی مانند خرید و فروش دارو، صندوق پول و... را مدیریت نمایند.

در این سیستم تمام فیلدهای اطلاعاتی که در فرم های مختلف ذخیره می شوند، قابلیت جستجو، مرتب سازی و گزارشگیری دارند، این سیستم با ارتباط بین داروها با موارد مختلفی از قبیل بیمه، داروی با تخصص خاص، سقف بیمه پزشکان و ... کنترل های داخلی را انجام می دهد.

در این نرم افزار تشخیص داروهای بیمه، داروهای متخصص، محاسبه درصد و قیمت تعهد تمامی شرکتهای بیمه و در کل تمامی محاسبات مربوط به نسخه پیچی داروخانه، بصورت هوشمند انجام می گیرد، لذا به جرات می توان گفت کسورات بیمه ای را به صفر می رساند.

همچنین کنترل موجودی داروخانه به تفکیک تاریخ انقضاء داروها به سادگی و بر اساس اطلاعات ثبت شده هنگام خرید و فروش انجام خواهد گرفت.این نرم افزار شامل بانک اطلاعاتی پزشکان، بانک کامل اطلاعاتی داروها، بانک اطلاعاتی شرکتهای بیمه، تعهدات بیمه و ... می باشد.

امکان استفاده از بارکد خوان و چاپ قیمت روی نسخه و صدور فاکتور برای مشتری از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.


برخی از ویژگی های بارز این پنل عبارتند از:
❱ اتصال به سامانه HIX و ارسال نسخ با روشی ساده و کارآمد

شرکت ایمن گستر باستانی در نرم افزار سیناد (به عنوان یکی از اولین نرم افزارهایی که قابلیت اتصال به HIX در آن فراهم شد) روشی ساده برای ارسال نسخ پیش بینی کرده ایم تا در صورت نیاز بتوانید نسخ خود را در کمترین زمان به این سامانه ارسال کنید

❱ ارسال اطلاعات و دستورات داروها از طریق پیامک (SMS) به بیماران

شما می توانید در صورت تمایل اطلاعات مورد نیاز از جمله نام ژنریک و برند و دستور مصرف داروها را بصورت پیامک به بیماران ارسال نمایید.

❱ امکان چاپ نام دارو براساس نام ژنریک و برند و دستور داروها بر روی داروهای تجویز شده

در صورتی که تمایل دارید دستورات دارویی بر روی داروها چاپ شود، نرم افزار این قابلیت را برای شما فراهم آورده است که دستورات را روی لیبل برای داروها چاپ نمایید.

❱ تایید اینترنتی نسخ بیمه تامین اجتماعی از داخل نرم افزار بدون نیاز به اجرا در مرورگر جداگانه

در نرم افزار جامع مدیریت داروخانه تبیان تایید اینترنتی نسخ بیمه ها از داخل نرم افزار قابل انجام است و دیگر نیازی به اجرای مرورگر برای ورود و ثبت تک تک اطلاعات و داروها نیست.

❱ اولین نرم افزار متصل به شرکت داروپخش با قابلیت نگاشت فاکتورهای خرید تنها با یک کلیک و تنها در چند ثانیه

خرید و ورود اقلام خرید به انبار نرم افزار می تواند کاری بسیار طاقت فرسا باشد. شما قادر خواهید بود از داخل نرم افزار و تنها با وارد کردن شماره فاکتور، تمامی اقلام را (حتی اگر صدها ردیف دارو و کالا باشد) در کمتر از چند ثانیه وارد نرم افزار و انبار کنید .

❱ بروزرسانی تمامی اطلاعات داروها

اطلاعات داروها و بیمه ها از جمله قیمت، درصدهای بیمه، شرایط تعهد، نوع تجویز، توضیحات خاص بیمه ای برای هریک از کدهای ژنریک، برند و کد خاص دارو، تنها با یک کلیک امکان پذیر است. به همین سادگی.

❱ نگهداری سابقه شرایط دارو برای هر کدام از کدهای سه گانه (کد ژنریک ؛ کد برند ؛ کد مخصوص بیمه ای)

تاریخچه تمامی تغییرات بیمه ای داروها، بدون محدودیت در بانک اطلاعاتی نرم افزار ذخیره و نگهداری میشوند تا خیال کاربران از صحت تمامی محاسبات راحت باشد. بزرگترین مزیت این ویژگی در اینجاست که نرم افزار با استفاده از این قابلیت قادر است نحوه محاسبه هر نسخه را متناسب با تاریخ نسخه تطبیق دهد تا هیچ خطایی در فرایند محاسبات پیش نیاید.

❱ امکان تعریف سازمان بیمه گر و سازمانهای حمایتی بدون هیچ گونه محدودیت

در کنار انجام عملیات عمومی بیمه های اصلی، امکان تعریف و استفاده از بیمه های حمایتی (انجمن های خیریه، معاونت غذا و دارو و ...) در نرم افزار پیش بینی شده است تا داروخانه ها در صورت عقد قرار داد با هر سازمانی بدون مشکل بتوانند نسخ خود را ثبت نمایند.

❱ ثبت داروهای ترکیبی مطابق با آخرین نوع محاسبه در بیمه ها

بدون محدودیت در تعداد داروهای ترکیبی و تعداد اقلام داروهای ترکیبی ، میتوانید با ساده ترین روش ممکن اطلاعات داروهای ترکیبی را وارد کنید.

❱ قابلیت کنترل تاریخ انقضا در انبار و قفسه به صورت جداگانه

تمامی ورود و خروج داروها به انبار داروخانه با کنترل بر روی تاریخ انقضا انجام میشود و در نرم افزار جامع مدیریت داروخانه تبیان شما قادر خواهید بود هر دارویی با چندین تاریخ انقضا را کنترل کنید .

❱ امکان مشاهده قیمت فروش دارو و کالاهای توزیعی توسط شرکت داروپخش و مقایسه قیمت انها با دارو و کالاهای تعریف شده در سیستم به صورت هوشمند و اتوماتیک

اگر فکر میکنید نیاز به ثبت تمام فاکتورهای خرید در داروخانه ندارید و یا امکان این کار برای شما فراهم نیست، میتوانید با استفاده از دیتابیس شرکت داروپخش قیمت فروش آزاد اقلام داروخانه را کنترل کرده و بروز رسانی نمایید

❱ شامل بانک اطلاعاتی تمامی داروهای وزارت بهداشت بصورت مجزا

بانک اطلاعاتی کمکی داروها در نرم افزار تبیان شامل 24000 قلم دارو مطابق با کدینگ وزارت بهداشت می باشد، که امکان افزودن آنها به دیتابیس اصلی نرم افزار فراهم شده تا در کمترین زمان و با راحتترین روش داروهای جدید را به بانک اطلاعاتی خود اضافه کنید

❱ اعلام هشدار انقضاء تاریخ اعتبار دفترچه در هنگام ثبت نسخ

ما تلاش کرده ایم بیشترین کنترل هنگام ثبت نسخ بیمه و هنگام ایجاد گزارشات بیمه را فراهم آوریم تا اشتباهات انسانی را به حداقل برسانیم، یکی از این موارد کنترل تاریخ اعتبار در نسخه بیمه می باشد که در چندین مرحله کنترل شده و هشداهای لازم به کاربر اعلام می شود.

❱ اعلام هشدار بابت محدودیت تخصص و سقف بیمه و ...

تمام اطلاعات بیمه داروها هنگام ثبت نسخ بیمه در نرم افزار کنترل شده و هشدارهای موجود علاوه بر اینکه به کاربر نمایش داده میشود در لاگ نسخ هم ذخیره می شود تا کمترین اشتباه کاربری در چرخه کاری داروخانه وارد شود.

❱ سطح امنیتی بسیار دقیق در مورد کاربران

با دارا بودن گواهینامه ISO-27001 در امنیت اطلاعات ، این اطمینان را به وجود آورده ایم که سطح امنیتی نرم افزار براساس استاندارهای بین المللی توسع یافت است. همچنین امکان تعیین سطح دسترسی در ریزترین عملیات پیش بینی شده است تا مدیریت و کنترل عملیات کاربران، تبدیل به دغدغه ای طاقت فرسا در داروخانه نشود.

❱ معرفی کاربران به صورت نامحدود و تعریف سطح دسترسی و محدودیت برای هر کاربر نرم افزار

در نرم افزار سیناد ، بدون محدودیت میتوانید کاربر تعریف کنید و سطوح دسترسی دلخواه را برای هر کدام تعیین کنید

❱ نام و اطلاعات 150.000 نفر از پزشکان

اطلاعات 150،000 پزشک در نرم افزار تبیان در اختیار شم قرار گرفته تا با کمترین زمان نسخ خود را ثبت کنید

❱ ثبت و فروش دارو بصورت بیمه ای یا آزاد یا OTC

با استفاده از نرم افزار تبیان هیچ محدودیتی در انتخاب نوع فروش بر روی هیچ کدام از سیستمهای داروخانه نخواهید داشت.

❱ امکان ثبت تمام دارو های تجاری و آزاد و تمام کالاهای آرایشی و بهداشتی به همراه دارو در فرم نسخه و محاسبه اتوماتیک و اعمال تمام قوانین توسط نرم افزار کاملا اتوماتیک

در این نرم افزار هیچ محدودیتی برای تعداد ردیفهای نسخه و یا نوع اقلام نسخه وجود ندارد و شما میتوانید در کمترین زمان ممکن نیازهای مشتریان خود را پاسخگو باشید و فاکتور فروش خود را ثبت نمایید.

❱ چک کردن اتوماتیک شرط تجویز دارو از لحاظ نوع تخصص مجاز و قوانین سازمان مربوطه وتبدیل داروی بیمه به آزاد درصورت نداشتن شرایط بیمه در نسخه مربوطه

با استفاده از نرم افزار تبیان دیگر نیازی نیست که تطبیق سطح تخصص و عنوان تخصص پزشک معالج و داروهای تجویزی را شما انجام دهید؛ نرم افزار تمام این کنترلها را انجام خواهد داد

❱ ثبت اقلام همراه به صورت اتوماتیک

اقلام همراه تعریف شده برای هر دارویی بصورت اتوماتیک در نسخه اضافه خواهد شد و نیازی به ثبت دستی این اقلام نخواهید داشت.

❱ ثبت و محاسبه داروهای مشابه یا جایگزین در نسخ بیمه درصورت نیاز

در نرم افزار تبیان چندین روش برای افزودن داروهای جایگزین و مشابه پیش بینی شده تا شما بتوانید در کمترین زمان و دقیق ترین محاسبات این فرایند را انجام دهید

❱ امکان تعریف بارکد به صورت کاملا اتوماتیک برای کالاهایی فاقد بارکد یا قابل خواندن توسط بارکد خوان نیستن

استفاده از بارکدخوان را با راحتترین و کاربردی ترین روشها در نرم افزار پیش بینی و پیاده سازی کرده ایم تا سرعت جستجو و ثبت داروها در نرم افزار به حداکثر برسد.

❱ فرمولی جدید برای وارد نمودن کالاها در فاکتور خرید با حداکثر سرعت و دقت بالا

با استفاده از امکانات پیش بینی شده در فرمهای ورود و خروج دارو می توانید رسیدها و حواله های داروخانه در حداقل زمان و با بیشترین کنترل ثبت نمایید.

❱ انبارگردانی تدریجی و کنترل تاریخ انقضاء

هم ما می دانیم انبارگردانی داروخانه (و کنترل موجودی به تفکیک تاریخ انقضا) کاری سخت و طاقت فرسا است، ما در نرم افزار تبیان این کار را با ساده ترین روشها پیاده سازی کرده ایم تا امکان کنترل موجودی در هر داروخانه ای فراهم شود و این کار کمترین زمان و هزینه را نیاز داشته باشد.

❱ اخطار در مورد کالاهایی که با ضرر یا سود کم در حال فروش هستند

با استفاده از گزارشات پیاده سازی شده در نرم افزار تبیان شما قادر خواهید بود حاشیه سود تمام اقلام داروخانه را کنترل کنید

ویژگی های بارز پنل حسابداری
از آنجائیکه انجام عملیات حسابداری داروخانه، بسیار پیچیده بوده و نیازمند تخصص حسابداری می باشد؛ لذا گشرکت ایمن گستر باستانی با پیشنهاد تعدادی از داروسازان محترم، نرم افزاری طراحی نموده تا بتوان بدون نیاز به تخصص حسابداری و با عملکردی آسان کلیه عملیات حسابداری داروخانه را مدیریت نمود. یک داروخانه فعال بدلیل داشتن گردش حساب پویا، نیازمند داشتن یک حسابدار ماهر برای انجام امورات حسابرسی داروخانه می باشد.با استفاده از پانل حسابداری نرم افزار تبیان دیگر نیازی به حسابدار نخواهید داشت، چرا که کلیه عملیات حسابداری مربوط به یک داروخانه در این پنل پیش بینی شده و بصورت هوشمند انجام می گیرد، شما کافی است عملیات مالی روزانه خود را بصورت کلی و بسیار ساده در نرم افزار وارد نمائید، نرم افزار بصورت هوشمند اسناد مربوط به اطلاعات وارد شده را ایجاد نموده و کلیه گزارشات حسابداری را به شما ارائه می دهد.از وجوه تمایز این نرم افزار با نرم افزارهای مشابه، عدم نیاز به تخصص حسابداری، کاربری بسیار آسان و سرعت عمل بالای آن است. در این نرم افزار فاکتور های خرید و فروش بصورت کلی و بدون نیاز ثبت ریز اقلام ثبت می گردد.

نرم افزار حسابداری داروخانه سیناد شامل کلیه عملیات لازم برای مدیریت مالی داروخانه ها می باشد. این نرم افزار چرخه کامل عملیات مالی داروخانه را با عملکردی ساده و بدون نیاز به تخصص حسابداری در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد.

توسط این نرم افزار شما می توانید با عملکردی ساده و سریع مواردی مانند خرید و فروش روزانه، چکهای پرداختی، هزینه های داروخانه و موجودی حسابهای بانکی و ... را مدیریت نمایید.

کاربری آسان و بدون نیاز به تخصص حسابداری
ثبت و کنترل خرید و فروش داروخانه
کنترل دقیق موجودی حسابهای بانکی
آلارم اتوماتیک سر رسید چکها
محاسبه سود و زیان داروخانه در هر بازه زمانی
بررسی دقیق بدهکاری به شرکتهای پخش
مدیریت و کنترل تسهیلات و اقساط پرداختی
امکان تعیین فروش به بیمه ها و بررسی کسورات
گزارش چکهای پرداختی به طرف حسابها
گزارش گردش حسابها (صندوق، بانک، شرکتها و ...)
امکان ثبت اطلاعات سهامداران
امکان تعریف نامحدود طرف حسابها ( شرکتهای پخش)
امکان ثبت وصول گروهی چکها
ایجاد فایل اکسل از گزارشات
امکان تعریف تعداد نامحدود کاربران و تعیین سطوح دسترسی برای هر کاربر
امکان استفاده در ویندوزهای 7,8,10
امکان استفاده تحت شبکه
www.bastnism.com


نرم افزار داروخانه سیناد ، سیناد ، داروخانه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا