این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

پکیج های گرمایشی خدمات صنعتی

پکیج های گرمایشی - فروش ویژه انواع رادیاتور

در استان تهران تهران مرکز, | خدمات صنعتی

رادیاتور ها با استفاده از سیستم گرمایش موتورخانه مرکزی و نیز پکیج های گرمایشی قادر به تامین گرمایش محیط می باشند. آب داغ درون این رادیاتور ها به جریان افتاده و آلیاژ استفاده شده در این رادیاتورها را گرم می کند و باعث می شود محیط را از طریق گرمایش تابشی گرم کند.
این رادیاتورها را می توان از لحاظ نوع و جنس به دو بخش رادیاتور پره ای آلومینیومی و رادیاتور پنلی فولادی تقسیم کرد.رادیاتورهای پنلی فولادی به دلیل گردش بیشتر آب از لحاظ قدرت گرمایشی قادر به تولید گرمای بیشتری می باشند و در نتیجه امروزه بیشتر از قبل مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته اند.
شرکت ما بهترین برندهای رادیاتور آلومینیومی و رادیاتور پنلی تولید داخل و خارج کشور را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت عرضه می کند.
این رادیاتورها در مدل های تک کنوکتور و دو کنوکتور و با بار گرمایشی بالا با بهترین آلیاژ فولاد و آلومینیوم در دسترس شما خریداران محترم می باشد.در صورت نیاز به خرید رادیاتور آلومینیومی و پنلی در برند های ایران رادیاتور ، بوتان ، گرم ایران ، اتمسفر ، 2000 و سایر برندهای معتبر داخلی و خارجی می توانید با شرکت ما تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. همچنین می توانید با مراجعه به وبسایت ما اطلاعات بیشتر را در خصوص رادیاتورهای آلومینیومی و پنلی مشاهده کنید، مقایسه کنید و تصاویر این محصولات را مشاهده کنید.
آدرس: تهران ، خیابان طالقانی ، پاساژ دانش، طبقه سوم ، واحد 9
تلفن:86071002-021
همراه:09122600272


رادیاتور ، ایران رادیاتور ، رادیاتور گلد پن ، رادیاتور کلس پن ، رادیاتور جنرال ، رادیاتور2000 ، رادیاتور کال ، رادیاتور ایران نوین ، رادیاتور بوتان ، رادیاتور پنلی ، رادیاتور پره ای ، رادیاتوریونیک ، رادیاتور چدن


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا