این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

بلوتوث صوتی تصویری

بلوتوث - تلویزیون 65B6V

در استان اصفهان شهرضا, | خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری

فروشگاه اینترنتی بانه ویترین
دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت
مطمئن ترین و حرفه ای ترین خدمات مشاوره
تلفنی خرید لوازم خانگی را با کارشناسان بانه ویترین تجربه کنید !
9_09182854047
4_09180137793
9_09129430935
ادرس سایت :
www.banehvitrin.org
www.banehvitrin.com
در این مدل تلویزیون صفحه تخت با نسبت تصویر 16:9 و رزولیشن 3840x2160 و کیفیت تصویر 4k تصویر با کیفیتی را به کاربران ارائه می دهد. با موتور پردازش تصویر Perfect Mastering Engine کیفیت خوب و شفافی را میتوان انتظار داشت. با قابلیت ضبط فیلم و ماشین زمان می توان جزء محصولات منحصر به فرد دسته بندی کرد. می توان گفت که این مدل نسبت به مدل های قبلی با قابلیت های جدید و کیفیت بهتر از جمله استفاده از پردازنده چهار هسته ای و سیستم عامل WEBOS 3.0 که به راحتی از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری بهره گرفت.65B6V با بهره گیری از پورت های متنوع HDMI,USB,LAN,DVB و تکنولوژی بلوتوث و وای فای داخلی می توان از اتصالات دستگاه های جانبی به این مدل تلویزیون استفاده کرد. همچنین با توان صوتی 40W کیفیت صوتی مطلوبی را به کاربران ارائه کرد. به اعتقاد بانه ویترین قابلیت گیرنده شبکه های دیجیتال داخلی و خارجی را نیز به عنوان یک ویژگی منحصر به فرد می توان تلقی کرد.......برای اطلاع از مشخصات دقیق تماس بگیرید !
بانه ویترین لذت یک خرید اینترنتی را به شما هدیه می دهد !
کافیست با ما تماس بگیرید بدون شک یکی از مشتریان ما خواهید شد !
شعار بانه ویترین بر این است مشتری راضی بهترین نوع تبلیغات است و بر عکس ان مشتری ناراضی سم کشنده ی کسب و کار است لذا بدون شک تمام همت تیم بانه ویترین حول کسب رضایت از مشتریان خود است !
کانال تلگرام ما :
@banehvitrin
وب سایت :
www.banehvitrin.org
www.banehvitrin.com
تماس با کارشناسان طلایی :
9_09129430935
توجه : در این فروشگاه به هیچ عنوان کالای کار کرده و دست دوم یا غیر اصلی ارائه نمی شود ! لطفا در این خصوص تماس نگیرید !




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا