این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

15
فروش لباس زنانه با کیفیت بالا و قیمت مناسب تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

آموزش حسابداری در تبریز: پلی به سوی مدیریت مالی موفق! 2,950,000 تومان
15
فروش لباس زنانه با کیفیت بالا و قیمت مناسب تماس بگیرید

زیبایی و بهداشت در همین محل

پیشتاز زیبایی و بهداشت

پیشتاز - داروخانه انلاین دکتر لوکس

در تهران جنوب, افسریه | آگهی های خدمات زیبایی و بهداشتی

اولین فروشگاه اینترنتی با ارسال رایگان محصولات به سراسر تهران
داروخانه شبانه روزی وحیدیه یکی از قدیمی ترین داروخانه های تهران است که در محله میدان خراسان خیابان شهید ناصری واقع است. در سال ۱۳۵۰ با مدیریت مرحوم احمد علیرضایی شروع به کار کرد.
در طول سال ها خدمات رسانی با بالاترین کیفیت جزو داروخانه های ممتاز سطح تهران و کشور قرار گرفت که این امر باعث گردید سال ۱۳۸۱ سیستم داروخانه از روزانه به شبانه روزی تغییر پیدا کند.
سیستم مکانیزه و پرسنل مجرب و متخصص که همواره در ارائه خدماتی با کیفیت و مطلوب به بیماران و مراجعین عزیز در خدمت می باشند زمینه را برای دریافت گواهی نامه های معتبر در حوزه غذا و دارو فراهم نموده که در سال ۱۳۹۴ در طی مراسمی گواهی نامه اهتمام به کیفیت و همچنین در سال ۱۳۹۵ گواهی نامه اشتهار به کیفیت، با حضور وزیر محترم بهداشت و جمعی از مسئولان کشوری به مدیریت داروخانه شبانه روزی وحیدیه جناب آقای مجید علیرضایی اعطا شد.
همچنین این داروخانه در طی پیاده سازی الزامات استاندارد ایزو ۹۰۰۱ و سیستم مدیریت کیفیت پس از موفقیت در ممیزی های شرکت بین المللی IMQ ایتالیا مفتخر به کسب گواهی نامه استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ گردید.
داروخانه آنلاین دکتر لوکس با امکاناتی منحصر به فرد ( وابسته به داروخانه شبانه و روزی وحیدیه با نزدیک ۵۰سال فعالیت ) ارائه و فروش محصولات غیر داروئی داروخانه مانند: اقلام آرایشی و بهداشتی (شامل انواع کرم ها، مرطوب کننده ها، شوینده ها، مراقبت از پوست و مو، دهان و دندان و ..) مکمل ها ( شامل مکمل های ورزشی، گیاهی، تغذیه، رژیمی، ویتامین ها، کودکان و.. ) ، محصولات ارتوپدی، محصولات مادر و کودک، تجهیزات پزشکی خانگی، محصولات دیابتیک.
ارسال محصولات غیر داروئی به سراسر ایران در سریع ترین زمان ممکن بوسیله پیک موتوری (برای شهر تهران) و پست پیشتاز (سراسر کشور)، آماده پاسخگویی و مشاوره چتی و تلفنی رایگان جهت انتخاب راحت تر محصولات. دارای مجوز های مربوطه از نهاد های ذیربط، دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت معدن و تجارت مربوط به کسب و کار های اینترنتی، لوگوی طلایی ساماندهی از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، مجهز به درگاه های امن پرداخت آنلاین، تخفیف های دوره ای و جشنواره های مناسبتی، قرعه کشی های سیستمی از بین شما خریداران محترم می باشد.
www.drluxe.ir


دکتر لوکس ، داروخانه شبانه روزی ، داروخانه آنلاین ، فروشگاه اینترنتی دکتر لوکس ، فروشگاه اینترنتی وحیدیه ، داروخانه شبانه روزی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا