این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

ثبت شرکت و برند و لوگو اهورا دادروش تماس بگیرید

ثبت شرکت و برند و لوگو اهورا دادروش

%0
  • تهران تهران شرق
واگذاری رتبه های پیمانکاری  رتبه آماده حهت واگذاری09128944493 تماس بگیرید
امور ثبتی مرتبط با شرکت ها 0 تومان

امور ثبتی مرتبط با شرکت ها

%0
  • تهران تهران غرب

ثبت شرکت ها خدمات اداری

ثبت شرکت و برند و لوگو اهورا دادروش تماس بگیرید
امور ثبتی مرتبط با شرکت ها 0 تومان

امور ثبتی مرتبط با شرکت ها

%0
  • تهران غرب
صفحه 1 از 14    

ثبت شرکت ها - ثبت شرکت های ایرانی

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات اداری

فلسفه ی ثبت شرکت ها این می باشد که یک رسیدگی و بازرسی کلی و تحقیق در ابتدای تاسیس شرکت به عمل آید تا معلوم شود که آیا به وجود آوردن این شخصیت حقوقی،با رعایت مقرراتی است که وضع شده یا خیر.
اولین قانون مربوط به ثبت شرکت ها در 11/3/1310 در 10 ماده به تصویب رسید و بعدها اصلاحاتی روی آن صورت گرفت که آخرین اصلاحات مربوط به 30/12/1362 می باشد.


به موجب ماده 195 قانون تجارت،ثبت کلیه شرکت های مذکور در این قانون الزامی و تابع جمیع مقررات قانون ثبت شرکت ها است.مطابق ماده 1 قانون ثبت شرکت ها،شرکتی ایرانی محسوب می گردد که در ایران تشکیل و مرکز اصلی آن در ایران باشد. ثبت شرکت های ایرانی در اداره ای به نام «اداره ی ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی» انجام می شود که یکی از دوایر اداره ی کل ثبت اسناد و املاک است.تقاضای ثبت شرکت باید توسط مدیران شرکت به عمل آید.
هر شرکت تجارتی ایرانی مذکور در این قانون و هر شرکت خارجی که بر طبق قانون ثبت شرکت ها مصوب خرداد ماه 1310 مکلف به ثبت است باید در کلیه اسناد و صورت حساب ها و اعلانات و نشریات خطی یا چاپی خود در ایران تصریح نماید که در تحت چه نمره در ایران به ثبت رسیده،والا محکوم به جزای نقدی از دویست تا دو هزار ریال خواهد شد.این مجازات علاوه بر مجازات هایی است که در قانون ثبت شرکت ها برای عدم ثبت مقرر شده.برای ثبت شرکت اظهارنامه ی تقاضای ثبت و تقاضانامه ثبت شرکت باید بر اساس قانون و آئین ثبت شرکت تقدیم گردد و برای انجام این امر اوراق چاپی مخصوص به وسیله اداره ثبت شرکت ها تهیه و تنظیم شده که متقاضی ثبت شرکت آن ها را در دو نسخه تنظیم و تسلیم مرجع ثبت می نماید.


اطلاعات تماس:
2188888273
2188882588
https://www.kiasabt.com
info@kiasabt.com
تهران ولیعصر ، بالاتر از ونک ، کوچه شریفی ، پلاک 55 ، واحد 13




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا