این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فروش جویس و سالت مخصوص پاد و ویپ 280,000 تومان

فروش جویس و سالت مخصوص پاد و ویپ

%0
  • تهران تهران غرب

ویپ الکترونیک

ویپ - فروش ویژه تلفن تحت شبکه GXP1615 گرنداستریم

در استان تهران تهران, | الکترونیک

معرفی شرکت گرین تلکام

شرکت گرین تلکام در سال 1390 به همراه جمعی از متخصصین خود در رشته های مخابرات و شبکه های کامپیوتری با هدف ارائه خدمات فنی در زمینه شبکه های کامپیوتری ، مرکز تلفن های تحت شبکه و سامانه های حفاظتی و نظارتی پا به عرصه حضور نهاد. این شرکت با به همراه داشتن تیم فروش مجرب از بدو تاسیس اقدام به فروش کلیه برندهای معتبر در زمینه تجهیزات شبکه و ویپ نموده است و تاکنون افتخار همکاری با نهاد های دولتی و شرکت های خصوصی بنام را در کارنامه خود داشته است . هدف از راه اندازی فروشگاه جامع ویپ ارائه اطلاعات دقیق در مورد تجهیزات ویپ با برند های مطرح دنیا است که به امید خداوند متعال بتوانیم با ارائه بهترین خدمات و تجهیزات اصیل با گارانتی اصلی گرین تلکام به این مهم دست یابیم و بار دیگر با کسب رضایت مشتریان خود گامی فراتر به سمت اهداف شرکت برداریم.

توضیحات فنی و فیزیکی آی پی فون GXP1615گرنداستریم

گوشی تلفن GXP1615 گرنداستریم با کیفیت صدای مطلوب و 2 پورت شبکه از گوشی های ارزان قیمت گرند استریم به شمار می روند.کیفیت ساخت و صفحه نمایش 132×48 پیکسلی در کنار امکان اتصال هدست با پورت RJ9 از دیگر مزیت های گوشی تلفن 1615 به شمار می رود.

گوشی تلفن تحت شبکه GXP1615 را می توان به عنوان یک گوشی ساده و مناسب برای کسب و کارهای کوچک نام برد.

از ویژگی های این سری می توان به:

گوشی تلفن یک خط و یک اکانت SIP
کنفرانس صوتی سه طرفه
دفترچه تلفن با قابلیت ذخیره سازی 500 مخاطب
تاریخچه تماس ها تا 200 تماس آخر
دو سوییچ پورت 10/100 mbps


گرنداستریم ، ویپ ، تلفن های تحت شبکه ، گرین تلکام ، آی پی فون ، فروش تجهیزات شبکه ، Greentelecom ، Grandstream ، Voip ، IP PHONE ، GXP1615


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا