این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

باربری در تهرانباربریباربری شمال تهرانباربری مناطق مختلف تهرانباربری بین شهریباربری کرجهزینه اسباب کشیتعرفه باربریحمل بار به مناطق تهرانباربری اسباب منزلنرخ باربری شهریتعرفه باربری حمل و نقل

باربری در تهرانباربریباربری شمال تهرانباربری مناطق مختلف تهرانباربری بین شهریباربری کرجهزینه اسباب کشیتعرفه باربریحمل بار به مناطق تهرانباربری اسباب منزلنرخ باربری شهریتعرفه باربری - باربری آفریقا

در استان تهران تهران شمال, | آگهی های خدمات حمل و نقل

باربری آفریقا با پرسنل مجرب و خودروهای مجهز با بیست سال سابقه ی کار در زمینه ی حمل و نقل درون شهری و برون شهری به جابه جایی اثاثیه ی منزل، جهازیه، جابه جایی کالاهای اداری و ... به طور شبانه روزی به فعالیت می پردازد.
همچنین باربری آفریقا در نظردارد برای راحت تر و سریع تر انجام شدن خدمات به مشتریان عزیز کمک رسانی کرده که مواردی از آن به شرح ذیل می باشد:
1-ارائه ی خدمات در امر بسته بندی
2-انجام بسته بندی- نظافت- به کمک پرسنل خانم و آقا به انتخاب مشتری
3-جابه جایی و حمل و نقل به کمک پرسنل آقا
4-حمل و نقل مطمئن
5-جابه جایی وسایل بدون محدودیت وزنی و حجمی و اندازه
6-استفاده از ماشین های بزرگ و کوچک، سقف دارو در دار در انواع مختلف برای حمل و نقل.
وسیله های بسته بندی اعم از:
استرچ رپ (سلفون): برای مبلمان، میز نهار خوری، وسیله های چوبی وسیله های آشپزخانه. برای بسته بندی پالت و حفاظت وسایل در جابه جایی و باربری و جلوگیری از آلودگی در مقابل گردو غبار و ضربه خوردگی و خط و خش کاربرد دارد.
چسب اسکات پهن و کارتن سه لایه و پنج لایه با سایز دو برابر و استحکام بالا برای بسته بندی کریستال، چینی جات و لوازم حساس. که حتی در اثر افتادن صدمه نبیند و کاملا سالم به مقصد برسد.
کارتن رگال دار : مشابه یک کمد کوچک بوده که می تواند 12 دست لباس مجلسی و کت و شلوار را در خود جای دهد.
کیسه حمل رختخواب: 3 لایه و حاوی پشم شیشه – زیب دار برای جلوگیری از کثیف شدن و پاره شدن ملحفه و رختخواب ها می باشند.
هیچ محدودیتی در مورد بسته بندی وجود ندارد.
باربری به بهترین شکل ممکن و با بالاترین کیفیت صورت میگیرد تا کالاها و وسیله های شما بدون آسیب و شکستگی یا ضربه خوردن و با سلامت کامل به مقصد برسد و درصورت درخواست مشتری توسط اتوبار آفریقا و زیر نظر کارمند بیمه نیز میتوان بار را بیمه کرد.
همچنین برای حمل برون شهری نیز تمامی موارد بالا رعایت شده و نیز از بیمه نامه ی ایران که اجباری بوده معادل 30 میلیون تومان استفاده می شود و در صورت بروز ضرر و زیان به مشتری طبق بیمه نامه عمل می گردد.
آفریقا بار در تمام نقاط تهران و ایران با سرعت و کارایی بالا آماده ی ارائه ی هرگونه خدمات به طور شبانه روزی و بیست و چهار ساعته می باشد. اتوبار آفریقا بار با داشتن سالها تجربه و دارا بودن انواع ماشین های حمل از جمله کامیونت، خاور و کامیون قویترین باربری در کشور محسوب می شود.
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید


باربری ، باربری شمال تهران ، باربری مناطق مختلف تهران ، باربری بین شهری ، باربری کرج ، هزینه اسباب کشی ، تعرفه باربری ، حمل بار به مناطق تهران ، باربری اسباب منزل ، نرخ باربری شهری ، تعرفه باربری


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا