این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فروش جویس و سالت مخصوص پاد و ویپ 280,000 تومان

فروش جویس و سالت مخصوص پاد و ویپ

%0
  • تهران تهران غرب

ویپ الکترونیک

ویپ - فروش ویژه تلفن تحت شبکه GXP2170 گرنداستریم

در استان تهران تهران مرکز, | الکترونیک

معرفی شرکت گرین تلکام

شرکت گرین تلکام در سال 1390 به همراه جمعی از متخصصین خود در رشته های مخابرات و شبکه های کامپیوتری با هدف ارائه خدمات فنی در زمینه شبکه های کامپیوتری ، مرکز تلفن های تحت شبکه و سامانه های حفاظتی و نظارتی پا به عرصه حضور نهاد. این شرکت با به همراه داشتن تیم فروش مجرب از بدو تاسیس اقدام به فروش کلیه برندهای معتبر در زمینه تجهیزات شبکه و ویپ نموده است و تاکنون افتخار همکاری با نهاد های دولتی و شرکت های خصوصی بنام را در کارنامه خود داشته است . هدف از راه اندازی فروشگاه جامع ویپ ارائه اطلاعات دقیق در مورد تجهیزات ویپ با برند های مطرح دنیا است که به امید خداوند متعال بتوانیم با ارائه بهترین خدمات و تجهیزات اصیل با گارانتی اصلی گرین تلکام به این مهم دست یابیم و بار دیگر با کسب رضایت مشتریان خود گامی فراتر به سمت اهداف شرکت برداریم.

آی پی فون گرنداستریم|GrandStream Ip Phone GXP2170

توضیحات

تلفن تحت شبکه و ویپ گرنداستریم ( Grandstream GXP2170 ) مدل 2170 یک تلفن ویپ حرفه ای برای استفاده اپراتور های مراکز تماس می باشد . گرنداستریم این تلفن را با ویژه گی جدیدی نسبت به تلفن 2160 روانه بازار کرده است .این ویژگی داشتن 48 دکمه BLF دیجیتالی است که از طریق صفحه نمایش رنگی 4.3 اینچی قابل دسترسی می باشد . از ویژه گیهای دیگر این تلفن می توان به پشتیبانی از 12 لاین و 6 اکانت سیپ ، بلوتوث ، صفحه نمایش رنگی ، پورت شبکه گیگ و امکان انصال ماژول توسعه فیزیکی GXP2200EXT اشاره کرد .
ویژگی های تلفن تحت شبکه Grandstream GXP2170 :
دارای 12 لاین و پشتیبانی از 6 اکانت sip
صفحه نمایش رنگی 4.3 اینچی
پشتیبانی از بلوتوث و پورت USB
پورت شبکه گیگ و پشتیبانی از Poe
پشتیبانی از کنفرانس پنج نفره
دارای کیفیت صدای HD
امکان اتصال ماژول توسعه و افزایش دکمه های BLF فیزیکی تا 160 مخاطب
امکان اتصال هدست RJ9 headset jack
دارای کلید اختصاصی 11 dedicated function keys for : MESSAGE(with LED indicator), PHONEBOOK, TRANSFER, CONFERENCE, HOLD, HEADSET, MUTE, SEND/REDIAL, SPEAKERPHONE, VOL+, VOL
پشتیبانی از کدک های (G.723.1, G.729A/B, G.711µ/a, G.726-32, G.722 (wide-band


ویپ ، گرین تلکام ، گرنداستریم ، تجهیزات شبکه ، voip ، grandstream ، greentelecom ، gxp2170 ، IP Phone ، آی پی فون ، تلفن تحت شبکه ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا